Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det kan bli sykere. 🤨
Anna får alle i familien til å kle seg i badekåper. De kommer på rekke og rad ut på hotellrommet. 😩 Minner om en sekt. 
Anna bestiller mat til rommet, bestemmer hvem som sitter hvor. Hun forsyner alle barna med mat, og filmer. En av sønnene ser rett i kamera. Tydelig at stemningen er merkverdig. Så byttes kameravinkel. Med andre ord, så reiser en av desse seg for å flytte mobilen til et annet sted, en annen vinkel. Sykere får man det vel knapt? 

• Liker 10
  • Nyttig 24
Skrevet

bare et spm. dere som følger henne på snap og er bekymret for omsorgen.. melder dere fra ? eller sitter dere bare å ser på galskapen ?

jeg nekter å bidra til at disse influenserne kan holde på sånn så gor det ikke klikk men ut fra det som skrives her er det jo gaaalskap 😱

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
monican94 skrev (32 minutter siden):

bare et spm. dere som følger henne på snap og er bekymret for omsorgen.. melder dere fra ? eller sitter dere bare å ser på galskapen ?

jeg nekter å bidra til at disse influenserne kan holde på sånn så gor det ikke klikk men ut fra det som skrives her er det jo gaaalskap 😱

Melde fra om hva? At barna går samlet med matchende klær og at mor velger maten og gir dem mat fra egen gaffel?

Nei, jeg er enig i at dette ikke ser så bra ut. Jeg håper barna er mer “barn” bak kamera.
Men å melde til barnevernet basert på de regisserte filmene vi ser er drøyt. Om det skulle være behov for å sende bekymringsmelding håper jeg isåfall det blir gjort av personer som kjenner dem bedre enn ukjente mennesker som følger livet via sosiale medier (på generelt grunnlag for alle influensere). 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
PostmannPat skrev (1 time siden):

Melde fra om hva? At barna går samlet med matchende klær og at mor velger maten og gir dem mat fra egen gaffel?

Nei, jeg er enig i at dette ikke ser så bra ut. Jeg håper barna er mer “barn” bak kamera.
Men å melde til barnevernet basert på de regisserte filmene vi ser er drøyt. Om det skulle være behov for å sende bekymringsmelding håper jeg isåfall det blir gjort av personer som kjenner dem bedre enn ukjente mennesker som følger livet via sosiale medier (på generelt grunnlag for alle influensere). 

Enig! Jeg er imot eksponering av barn, og det er det jeg reagerer på. Dette opp-konstruerte familielivet Anna deler nå, og ikke minst den ufattelige perioden med utlevering av sønnen og skolesituasjon. 
Hun er desperat etter cash og tviholder på tanken om seg selv som influenser. Det beste for henne og hennes nærmeste tror jeg (!) hadde vært å logge av, få en jobb, slik at presset om å levere hadde blitt fjernet 

• Liker 4
Skrevet
Outandabout skrev (37 minutter siden):

Enig! Jeg er imot eksponering av barn, og det er det jeg reagerer på. Dette opp-konstruerte familielivet Anna deler nå, og ikke minst den ufattelige perioden med utlevering av sønnen og skolesituasjon. 
Hun er desperat etter cash og tviholder på tanken om seg selv som influenser. Det beste for henne og hennes nærmeste tror jeg (!) hadde vært å logge av, få en jobb, slik at presset om å levere hadde blitt fjernet 

Hvordan kan dette mennesket få flere følgere, her for leden var det 124.7 følgere nå er det 124.9 følgere på Snapchat?! Er hun så interessant el er det kjøpte følgere?🤔

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Cookie123 skrev (1 time siden):

Hvor gammel er dattera nå?

Hun eldste skal begynne på ungdomskolen mener jeg å ha lest her inne..

Skrevet
Eva00 skrev (49 minutter siden):

Hun eldste skal begynne på ungdomskolen mener jeg å ha lest her inne..

Hun er 14 og skal opp i niende.

Skrevet

Gjør de noE annet enn å vandre rundt som zombier på denne ferien? Er de ikke å bader? Leker? 
bare syns det er rart at ikke det blir dokumentert i så fall🤪

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Neimen, nå har dette blitt min guilty pleasure! Har nettopp «vært mer på» frokosten til familien. Anna forteller først om matvanene til barna. Deretter blir vi med på at hun går og forsyner seg, med barna som tilskuere. Hvis jeg sammenligner med andre familier jeg har sett på feriene jeg har vært på, fremstår dette som helt nevrotisk og merkelig. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Lillibetha skrev (5 timer siden):

Hun er 14 og skal opp i niende.

Omtrent samme alder som Anna var da hun ble gravid? 

Husker ikke helt hvor gammel hun var..?

• Liker 2
Skrevet

Det jeg la merke til var at Anna ikke tygde maten da de spiste indisk. Den skled rett ned, gitt! 😮

(Er svært sjelden innom henne da jeg ikke orker å høre henne snakke + at all denne vandringen med matchende klær er jævlig å se på. Sekt-følelse, som flere her nevner… Får disse barna lov til å være barn?)

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Lili-S skrev (52 minutter siden):

Det jeg la merke til var at Anna ikke tygde maten da de spiste indisk. Den skled rett ned, gitt! 😮

(Er svært sjelden innom henne da jeg ikke orker å høre henne snakke + at all denne vandringen med matchende klær er jævlig å se på. Sekt-følelse, som flere her nevner… Får disse barna lov til å være barn?)

Ser ikke sånn ut,hadde vært mye bedre om hu filma dem i lek og moro enn vandrende sekt.Husker jeg så hun eldste sitt soverom,helt sterilt og har sminke plass..Anna sa det skulle bilder opp,virka som dattra bare var enig i det mora sa,men sikkert hadde ønska sette sitt eget preg på rommet sitt.Trist bare.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ferien er utrolig kjedelig og rar å se på. Hun mestrer heller ikke dette å engasjere seerne sine. Poster ingen kommentarer fra seere. Jeg lurer på om denne ferien også skal rulle og gå lenge etter de er kommet hjem? Andre influensere prøver å få oss til å tro vi alle er en "gjeng" og at de bryr seg om oss som ser på, men her Anna virker som om hun er veldig distansert. Hun vil ikke engasjere, ikke skape debatt og heller ikke lage historier. Vi skal se et slags glansbilde. Men det ser jo bare spooky ut. 

• Liker 12
Skrevet

Meg, meg, meg

•Guttungen trengte hjelp til å sette seg i stolen før middagen, Anna må gå å sette ifra seg telefonen for å så gå tilbake for å hjelpe ungen i stolen.

•Anna kikker i kamerat flere ganger å retter på seg selv/smilet

• Når jentungen holdt på å ta seg frokost kunne ikke Anna gå bak ho for å komme seg forbi, jentungen måtte vike 

Er det normalt å filme så mye når folk bare prøver å gjøre jobben sin?? Hadde blitt så ubekvem 

• Nyttig 6
Skrevet

«Var det godt? Likte du det?» spør Anna. «Ja!!» svarer barna - FØR de har smakt på det…

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig frekt å filme hun damen som kommer med maten, ikke bare en kjapp film heller, men stå helt i ro og filme lenge mens hun ordner i stand. Utrolig merkelig (og veldig kjedelig å se på også). Samme med måltidene. Middagen er det måltidet der jeg personlig får høre flest "røverhistorier" fra ungene mine (og fra mannen også, lol). Det må jo ødelegge utrolig mye for hva familien velger å snakke om når alt blir filmet og lagt ut på nett. Trist å se på. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Maggi2 skrev (13 timer siden):

Veldig frekt å filme hun damen som kommer med maten, ikke bare en kjapp film heller, men stå helt i ro og filme lenge mens hun ordner i stand. Utrolig merkelig (og veldig kjedelig å se på også). Samme med måltidene. Middagen er det måltidet der jeg personlig får høre flest "røverhistorier" fra ungene mine (og fra mannen også, lol). Det må jo ødelegge utrolig mye for hva familien velger å snakke om når alt blir filmet og lagt ut på nett. Trist å se på. 

De snakker jo ikke sammen! Barna svarer når moren spør om maten er god og/eller om de har det koselig. Ellers er det stort sett stille.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Såg en artikkel om Anna ang regnskap. Hun har jo gått i underskudd i 3 år?

Skrevet

Til og med når de bader svømmer de pent på rekke rundt mor!

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...