Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Luvinesta skrev (2 timer siden):

Var inne på snap og så nå. Hele den familien gir meg kult vibber. Altså, barna ligner på statister, de passer hele tiden på at de går på linje, alt virker regissert og de kommuniserer overhodet ikke med faren som går bak de til enhver tid og og filmer som en annen creep. De ser ikke engang inn i kameraet men ser ukomfortabelt rundt seg for å ikke gjøre noe feil. Dette må se helt latterlig ut for enhver i nærheten. Og moren virker jo intellektuelt utfordret. Alt virker som en ekstrem parodi på influenser bobla. 

Altså hva f er det greiene her? Det er så eerie! Det er som de er så inn i den rollen at det som blir igjen er et tomt skall. Ikke rart at barna får hjemmeundervisning, for om snap gjenspeiler hverdagen deres så er det ikke rom for noe personlighet eller noe annet enn å være mammas idé om hva en familie skal være. Og vi har alle vært vitne til hvordan det kan gå. Håper virkelig barna har normale og oppegående voksne personer rundt seg. 

Ja, det ser latterlig ut når man ser dem «live»!

Jeg så dem på Gladmaten i Stavanger. En stivpyntet Anna med ungene på linje vandrende gjennom Stavanger sentrum, Jan noen meter bak med mobilen høyt hevet. Ungene passet på at de gikk riktig i forhold til hverandre og moren (det minnet meg om min tid i skolemusikken da vi sjekket at vi holdt linjene når vi marsjerte). 

• Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...