monican94 Skrevet 22. juli #15541 Skrevet 22. juli Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Jeg talte antall snap fra de sto i heisen til de kom frem til spisesalen/resturanten - 38 snap der de gikk og ble filmet bakfra. Og dette tjener hun penger på? så lenge folk ser på snappene.. ja dessverre.. 3 8
SH# Skrevet 23. juli #15542 Skrevet 23. juli Spot on 👍🏼 Hvordan skal det gå når M skal studere og må klare seg selv på 20 kvm hybel. Å nei, de skulle jo flytte til Stavanger da, for da hadde M flere muligheter når hun skulle studere. Mener det var slik Anna sa det, i en av "flytte til Stavanger" storyene. Hun må nok bo hjemme når hun skal studere, slik at mor kan spørre matpakker og hjelpe til å legge frem klær på kvelden ☺️ 4
Pås Skrevet 23. juli #15543 Skrevet 23. juli Jeg hadde egentlig glemt hele henne, men måtte sjekke snap etter å ha lest her. Jeg ler og ler og ler...😂 Det stemmer 100% det dere skriver, de går og de går og de gå. Filmes bakfra mens de går og går. Mor og datter i matchende kjoler, guttene i like klær. GÅR det an å leve av dette? 30
Me0987 Skrevet 23. juli #15544 Skrevet 23. juli (endret) I dag hadde mor og datter "outfit check-out". Har nesten ikke ord for hvor trist og tåpelig dette er. Kan hun ikke skaffe seg en venninne hun kan gjøre "outfit check-out" (hva nå enn det er...) med, så slipper datteren å jobbe for mor? Endret 23. juli av Me0987 17 1
Lillibetha Skrevet 23. juli #15545 Skrevet 23. juli (endret) Bibbedi skrev (20 timer siden): Psykt. Hvorfor må de gå i tog for å hente seg frokost? Greit nok med minstemann, men det er iallfall ikke noe normalt over at mor velger ut maten til alle i familien når man spiser frokost fra en buffet på ferie. Hele familien ser ut som om de er i gravøl, skikkelig lystig… Men de har vel gjerne brukt 3 timer på å koordinere klær og hår før de får mat så energien er kanskje ikke på topp. For et togkræsj. Enig. Hvorfor i alle verden får ikke barna forsyne seg selv?! Kanskje minstemann trenger hjelp, men ellers overgår det min fantasi hvorfor de ikke bare får seg et fat hver og velger det de vil spise. Endret 23. juli av Lillibetha 11 2
Irja Skrevet 23. juli #15546 Skrevet 23. juli Lillibetha skrev (10 minutter siden): Enig. Hvorfor i alle verden får ikke barna forsyne seg selv?! Kanskje minstemann trenger hjelp, men ellers overgår det min fantasi hvorfor de ikke bare får seg et fag hver og velger det de vil spise. Fordi mor må ha orden og kontroll. 6 4
sminkebord Skrevet 24. juli #15547 Skrevet 24. juli (endret) Huff, følger egentlig ikke Anna, men måtte bare ta en titt. Får fysisk vondt i magen av å se på det. Ingenting som er normalt med å gå rundt som samla tropp på en buffet mens mor bestemmer all maten. Alle ungene utenom han minste hadde klart å forsyne seg selv. Så sier hun det er usosialt med buffet? Er jo ikke sånn at man bruker kjempelang tid på å finne mat. Når jeg er på buffet finner alle maten sin selv, og så spiser vi sammen. Går kanskje en runde til, men det er da ikke usosialt om reisefølget reiser seg opp for å forsyne seg en gang til. Husker gleden som barn med buffet, der jeg kunne gå rundt og forsyne meg med det jeg ville. Eneste regelen fra foreldrene mine var at jeg ikke forsyner meg med mer enn det jeg klarer å spise. Gode barnsomsminner! Dette er faktisk verre enn jeg trodde Edit: Må bare legge til en siste ting; har hun ikke tenkt på hvor usosialt det er for mannen å måtte gå minst 5 meter bak sin egen familie for å filme hele tiden? 😂 Endret 24. juli av sminkebord 28 8
FruRosa Skrevet 24. juli #15548 Skrevet 24. juli sminkebord skrev (2 timer siden): Huff, følger egentlig ikke Anna, men måtte bare ta en titt. Får fysisk vondt i magen av å se på det. Ingenting som er normalt med å gå rundt som samla tropp på en buffet mens mor bestemmer all maten. Alle ungene utenom han minste hadde klart å forsyne seg selv. Så sier hun det er usosialt med buffet? Er jo ikke sånn at man bruker kjempelang tid på å finne mat. Når jeg er på buffet finner alle maten sin selv, og så spiser vi sammen. Går kanskje en runde til, men det er da ikke usosialt om reisefølget reiser seg opp for å forsyne seg en gang til. Husker gleden som barn med buffet, der jeg kunne gå rundt og forsyne meg med det jeg ville. Eneste regelen fra foreldrene mine var at jeg ikke forsyner meg med mer enn det jeg klarer å spise. Gode barnsomsminner! Dette er faktisk verre enn jeg trodde Edit: Må bare legge til en siste ting; har hun ikke tenkt på hvor usosialt det er for mannen å måtte gå minst 5 meter bak sin egen familie for å filme hele tiden? 😂 Så enig med deg! Hun kunne gjort det så enkelt; «alle henter seg den maten de vil ha, så venter vi med å spise til alle har forsynt seg og sitter ved bordet». Isteden går de der som andunger bak/ved siden av moren, mens hun velger ut mat til alle sammen. Det er et underlig skue! Og, ikke minst, et trist skue! Og hun spør hele tiden «var ikke dette gøy?» og «var ikke dette koselig?» til helt vanlige gjøremål som å spise mat. 19 1 3
sminkebord Skrevet 24. juli #15549 Skrevet 24. juli FruRosa skrev (37 minutter siden): Så enig med deg! Hun kunne gjort det så enkelt; «alle henter seg den maten de vil ha, så venter vi med å spise til alle har forsynt seg og sitter ved bordet». Isteden går de der som andunger bak/ved siden av moren, mens hun velger ut mat til alle sammen. Det er et underlig skue! Og, ikke minst, et trist skue! Og hun spør hele tiden «var ikke dette gøy?» og «var ikke dette koselig?» til helt vanlige gjøremål som å spise mat. Ja sant! Og at hun skal bestemme at de først skal spise kald mat og så spise varm. Jeg er vant med å forsyne meg med den maten jeg vil ha, uavhengig om den er varm eller kald. Må jo se helt sykt ut for de hotellansatte og, spesielt med far som filmer. Rart å informere oss om at barna skal spise seg gode og mette, og så mye de vil. Vanlige barn spiser seg mette flere ganger til dagen og kan stort sett spise så mye de vil med mindre de har problemer med overvekt. Ser ikke ut som de synes det er verken koselig eller gøy… 8 3
FruRosa Skrevet 24. juli #15550 Skrevet 24. juli sminkebord skrev (2 minutter siden): Ja sant! Og at hun skal bestemme at de først skal spise kald mat og så spise varm. Jeg er vant med å forsyne meg med den maten jeg vil ha, uavhengig om den er varm eller kald. Må jo se helt sykt ut for de hotellansatte og, spesielt med far som filmer. Rart å informere oss om at barna skal spise seg gode og mette, og så mye de vil. Vanlige barn spiser seg mette flere ganger til dagen og kan stort sett spise så mye de vil med mindre de har problemer med overvekt. Ser ikke ut som de synes det er verken koselig eller gøy… Hele gjengen ser ut som mekaniske dukker! Som jeg har skrevet tidligere: jeg har sett dette fesjået «live» i Stavanger. Det er minst like ille som det ser ut på Snap! 17 2 5
sminkebord Skrevet 24. juli #15551 Skrevet 24. juli FruRosa skrev (1 minutt siden): Hele gjengen ser ut som mekaniske dukker! Som jeg har skrevet tidligere: jeg har sett dette fesjået «live» i Stavanger. Det er minst like ille som det ser ut på Snap! Tror nesten jeg hadde blitt brydd på deres(spesielt barna) sine vegne. Håper på en måte at barna ikke forstår hvor unormalt det er. Bare det at alle går med like klær gjør jo at det ser ut som en sekt. La merke til at flipflopsene til minstemann var minst 5 størrelser for store(jeg overdriver ikke), men det fantes vel ikke like i hans størrelse da. 18 2
FruRosa Skrevet 24. juli #15552 Skrevet 24. juli Ingenting av det hun viser på snap vitner om normal familiedynamikk! Ingen ting! 9 12
Lillibetha Skrevet 24. juli #15553 Skrevet 24. juli (endret) Før har jeg tenkt at de snappene vi ser er regissert ned til minste detalj, og forstilt meg og håpt at hun lar barna skifte til vanlige barneklær etterpå - og at behind the scenes får de leve et vanlig barneliv. Men nå er jeg jammen ikke så sikker lengre, særlig ikke ette å ha hørt om hva hun tenker når hun pakker, at de faktisk reiser til et sted nesten uten folk (og i alle fall uten andre barn?) og egentlig bare fordi hun snapper så mye av dagen. Huset deres hjemme er også et trist syn - så sterilt og med lekene gjemt vekk. Bursdagene virker også veldig triste, der hun bruker en masse tid på å lage til, men så virker det som om de ikke har gjester, kanskje bare en besteforelder på besøk - og til og med innpakkingen av gavene er fullstendig regissert og styrt av henne. Nå skal de flytte vekk fra nabolaget der barn går inn og ut og det vel er en normalitet, til et hus de ønsker skal være mer avsides - fordi hun ikke trives med å bo slik. Ikke fordi barna ikke gjør det. Endret 24. juli av Lillibetha 11 2
K_mb Skrevet 24. juli #15554 Skrevet 24. juli Pås skrev (På 23.7.2025 den 15.06): Jeg hadde egentlig glemt hele henne, men måtte sjekke snap etter å ha lest her. Jeg ler og ler og ler...😂 Det stemmer 100% det dere skriver, de går og de går og de gå. Filmes bakfra mens de går og går. Mor og datter i matchende kjoler, guttene i like klær. GÅR det an å leve av dette? Men alt i alt er det helt tragisk for barna. Dette er usunt og ikke normal adferd av barn som er unike individer med ulike personligheter. Hvor mange her kan oppriktig si at barna deres i ulik alder har eksakt lik smak i klesstil som sine søsken? Det kan jeg rekke opp hånden å si at NEI, det har ikke mine barn, og min 10-åring har en helt annen stil og smak enn 8-åringen. Klær gir uttrykk for personlighet og den personligheten skal de få gi uttrykk for. De skal få føle seg fine og som seg selv. Det er en del av utviklingen de har som mennesker og utviklingen av personligheten. Og den filmingen mannen aka kameramannen/stalkeren gjør...galskap. Som andre har skrevet før, det ser ut som en sekt på tur. Nei jeg følger ikke, ser heller ikke på, men alt er jo som før med eksponering og barn som opptrer som roboter. 14 2
PostmannPat Skrevet 24. juli #15555 Skrevet 24. juli Jeg måtte inn på snap etter å ha lest her. Måtte titte, tenkte at det må jo være overdrevent det som er skrevet her. Så feil kunne jeg ta. Dette er noe av det særeste jeg har sett på lenge…. ”Hva gjorde dere i ferien da, unger?” ”Vi gikk”…. 14 11
lew Skrevet 24. juli #15556 Skrevet 24. juli Husker godt Herman Flesvig hadde parodi på mannen til Anna 🤣Tenker bare på det når jeg ser den familien 6
Outandabout Skrevet 24. juli #15557 Skrevet 24. juli For det første ser d ut til at hun ikke har så mye annet enn den drakta. Den veska hun er veldig obs på å vise kan være en kopi. Jeg har en følelse av at hun prøver helt desperat å være aktuell, men at hun feiler totalt. Stakkars mann, stakkars barn. 12
Måne Rampelyset Skrevet 24. juli #15558 Skrevet 24. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Orly Skrevet 24. juli #15559 Skrevet 24. juli Måne Rampelyset skrev (40 minutter siden): Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Persondebatt når det kun sto om Anna i innlegget? Hvordan i all verden går det an? 5 7
sminkebord Skrevet 25. juli #15560 Skrevet 25. juli Aldri sett barna så glad så glade som de var før/etter barneklubben🥰 Bra de fikk lov til det! 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå