Guest90 Skrevet 16 timer siden #15502 Skrevet 16 timer siden Hva er greia med at vi skal se de gå?🤣😭 3
Måne Rampelyset Skrevet 16 timer siden #15503 Skrevet 16 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Krimskrans Skrevet 16 timer siden #15504 Skrevet 16 timer siden Fryktelig glade i å gå alle sammen… Anna sier hele tiden at de gjør «supermye supergøy» hver eneste dag, de eeeeelsker varmen «supermye» og gir barna «supermange» opplevelser når de er på ferie i Dubai resten av sommeren… og så går de og går og går og går og går og går…🚶🚶♀️🚶♂️🚶♀️🚶♂️🚶 7 3
Hallepalle2 Skrevet 8 timer siden #15505 Skrevet 8 timer siden Jeg er sjelden innom snappen hennes fordi jeg virkelig ikke ønsker å gi henne klikk, og fordi det er såååå kjedelig. Men tittet innom for en dag eller to siden, og da var narritiativet at mor og datter var på shopping (på Dubai mall?). De gikk og gikk, innom den ene luksusbutikken etter den andre. Tittet på ting, tok på ting og kjøpte ingenting. Det som gjør alt så bisarrt er at det vel er far i huset som er fotograf på slike utflukter og med tre andre barn som er for små til å være alene så ser altså tilskuere en familie hvor far følger etter og filmer mor og datter mens de tre småguttene må holde seg bak far og unna kamera. Det er sjelden jeg sier dette om andre, men Anna virker til å være noe intellektuelt begrenset, hun har ingenting interessant å komme med. 15
Irja Skrevet 8 timer siden #15506 Skrevet 8 timer siden Hva er greia med de «draktene» hun bruker? Ser helt idiotisk ut. Og med matchende sko 🫣 Eksponeringen av barna er nitrist. Nå må du våkne Anna! Ta ansvar. Få deg en jobb. Du ødelegger barna dine. 9
SH# Skrevet 6 timer siden #15507 Skrevet 6 timer siden (endret) Irja skrev (1 time siden): Hva er greia med de «draktene» hun bruker? Ser helt idiotisk ut. Og med matchende sko 🫣 Eksponeringen av barna er nitrist. Nå må du våkne Anna! Ta ansvar. Få deg en jobb. Du ødelegger barna dine. Helt enig👍🏼 Hun har vell noen rike forbilder, som har denne stilen. (Prinsesse Catherine og andre kongelige) . Jeg synes det er fint at folk har ulike stil og alle trenger ikke kle seg likt. Men det er ikke bra hvis man må kjøpe svært dyre klær for å føle seg selvsikker, spesielt hvis man egentlig ikke har råd til det. Firmaet hennes har gått i underskudd de 3 siste årene, så hvis dette fortsetter blir det Luksusfellen neste. Endret 6 timer siden av SH# 4
Palmemor Skrevet 6 timer siden #15508 Skrevet 6 timer siden SH# skrev (5 minutter siden): Helt enig👍🏼 Hun har vell noen rike forbilder, som har denne stilen. (Prinsesse Catherine og andre kongelige) . Jeg synes det er fint at folk har ulike stil og alle trenger ikke kle seg likt. Men det er ikke bra hvis man må kjøpe svært dyre klær for å føle seg selvsikker, spesielt hvis man egentlig ikke har råd til det. Firmaet hennes har gått i underskudd de 3 siste årene, så hvis dette fortsetter blir det Luksusfellen neste. Jeg for min del var mer imponert over at hun orket å gå med det i den varmen nå? Må jo være grusomt 4
Outandabout Skrevet 5 timer siden #15509 Skrevet 5 timer siden Hvordan skaffer hun penger til å reise? 2
Pinkipie Skrevet 3 timer siden #15510 Skrevet 3 timer siden Hvordan har dette mennesket 124 følgere? Og hvorfor er det ingen folk på det hotellet i Dubai? Ser ut som de er de eneste der. Ser helt latterlig ut.
Si1772 Skrevet 3 timer siden #15511 Skrevet 3 timer siden Pinkipie skrev (10 minutter siden): Hvordan har dette mennesket 124 følgere? Og hvorfor er det ingen folk på det hotellet i Dubai? Ser ut som de er de eneste der. Ser helt latterlig ut. Ja det lurer jeg også på. Hotellet er jo helt tomt. Ikke noe barnevennlig i det hele tatt😳
Hallepalle2 Skrevet 30 minutter siden #15512 Skrevet 30 minutter siden Pinkipie skrev (3 timer siden): Hvordan har dette mennesket 124 følgere? Og hvorfor er det ingen folk på det hotellet i Dubai? Ser ut som de er de eneste der. Ser helt latterlig ut. Folk reiser ikke på ferie til Dubai i juli, da rømmer alle landet. Det er 43 grader der i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå