Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
monican94 skrev (På 19.4.2025 den 14.20):

har hun ingen venner/familie som når inn med liiiitt fornuft ?

Marlenene skrev (På 19.4.2025 den 21.35):

Det er virkelig bare én influencer som har klart å trigge meg så hinsides, og det er dette vesenet. Ja beklager. Hva er dette for noe?!

Jeg har aldri fulgt henne, men tittet innom her og der i årenes løp, nå er det veldig mange år siden sist. Som flere spør seg, har hun ikke familie eller nettverk rundt seg? All den vanvittige eksponeringen av barna, så mye at det er bekymringsverdig, og de evilange momologene hennes som har vært en gjenganger de få gangene jeg har klikket meg inn. Jeg fatter ikke at folk følger med på dette 🥴 spesielt ikke med de syke clickbaita 🤦‍♀️

Hvorfor tror dere at familie/venner skal klare å endre på dette? 

Det er jo åpenbart at AR i perioder sliter veldig med ett eller annet, disse clickbaitene kommer jo i perioder. 

Går dere rundt og tror at folk som sliter kan komme på rett spor sånn uten videre bare med litt fornuft fra venner og familie? 

Hun er et voksent menneske. Mamma og pappa kan ikke nekte henne å poste idiotiske innlegg. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

er det noen i det hele tatt som orker å høre på den lange samtalen hun har daglig der hun bare prater om ingenting?

• Liker 4
Skrevet
FruK skrev (2 timer siden):

er det noen i det hele tatt som orker å høre på den lange samtalen hun har daglig der hun bare prater om ingenting?

Avfulgt 🥱😴

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

AR sitt innhold på snap er kjedelig.

Om hun er kjedelig, vet jeg ikke.

Skrevet

Hva er det hun bruker som ceickbait nå? 
Upolitisk korrekt? 
haha…. Hun er verken korrekt eller politisk eller upolitisk korrekt. 

Politisk ukorrekt? 

• Liker 4
Skrevet

Zoomer man inn på bildet hun har lagt ut så står datoen på ultralyd bildet, det er fra 2020. Altså kun clickbait🙃

• Liker 2
Skrevet

Har hun seriøst postet det supergamle ultralydbilde som seneste bilde for klikk IGJEN?? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Outandabout skrev (4 timer siden):

Hva er det hun bruker som ceickbait nå? 
Upolitisk korrekt? 
haha…. Hun er verken korrekt eller politisk eller upolitisk korrekt. 

Politisk ukorrekt? 

😂😂😂 

«mine svar vil alltid være upolitisk korrekte, eller feil for veldig mange» 

upolitisk?? 😂😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
delias skrev (2 timer siden):

Har hun seriøst postet det supergamle ultralydbilde som seneste bilde for klikk IGJEN?? 

Hver dag denne uken..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Stinky123 skrev (16 timer siden):

Hver dag denne uken..

Trist, og skremmende. Hun burde gi livet litt annet innhold. Som en jobb eller utdanning. Kan umulig være sunt for hodet å holde på sånn som hun gjør.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenke at ho veit nok på ein måte at ho er utgått på dato. Og då blir ein nok desperat etter å trekke sjåara inn på snap, og då brukar ho det som genererer mest klikk. Ho er utgått på dato og ikkje så aktuell lengre, men ho er jo ikkje dum. Men eg tenke at istedenfor å bruke dette krampetrekket som berre gjer at færre og færre gidd følge med på ho, så burde ho prøve noko nytt. Evt finne noko å fylle dagane med som er spennande, då vil gjerne folk sjå. Eg hadde jo gjerne fulgt med på ei 4 barnsmor som byrja på høgare utdanning, en fekk seg ein hobby som var djupare enn shopping, salg og kakebaking ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Dessverre har hun mange følgere. Så mulig hun tjener en del på snap 

• Nyttig 1
Skrevet

Legger hun ut det bildet her hver dag, eller er det snappen min som tuller? Får opp dette på utforsk hver dag...

Screenshot_20250424_234241_Snapchat.jpg

Skrevet
Bibbi_ skrev (59 minutter siden):

Legger hun ut det bildet her hver dag, eller er det snappen min som tuller? Får opp dette på utforsk hver dag...

Screenshot_20250424_234241_Snapchat.jpg

Det blir stortsett lagt ut kvar dag, av og til ein dag pause ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Klikka for henne, det er helt sikkert

• Liker 16
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet

Stakkars Anna… det er rett og slett synd i henne. Det var slutt mellom henne og Jan, men på en uke i syden var alt løst, og drar hjem og begynner å se på tomt for å bygge hus sammen. Nå må Anna også gjøre det mange andre influensere holder på med, for å være interresant og få følgere på snap! Dama og Jan er jo ikke oppegående i det hele tatt!! Håper alle slutter å følge henne for barnas del, og for hennes del, slik at hun blir tvunget til å komme seg videre i livet. Med utdannelse og annen jobb. Det trenger hun virkelig for egen helse. Nå går det over alle støvleskaft… stakkars barn! Anna har stagnert på et stadie på 14-16 år. Det beviser hun ved det hun deler hver dag på Snap, og den tankegangen hun har!

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
MzMe skrev (På 3.4.2025 den 10.52):
Anno1969 skrev (12 timer siden):

Stakkars Anna… det er rett og slett synd i henne. Det var slutt mellom henne og Jan, men på en uke i syden var alt løst, og drar hjem og begynner å se på tomt for å bygge hus sammen. Nå må Anna også gjøre det mange andre influensere holder på med, for å være interresant og få følgere på snap! Dama og Jan er jo ikke oppegående i det hele tatt!! Håper alle slutter å følge henne for barnas del, og for hennes del, slik at hun blir tvunget til å komme seg videre i livet. Med utdannelse og annen jobb. Det trenger hun virkelig for egen helse. Nå går det over alle støvleskaft… stakkars barn! Anna har stagnert på et stadie på 14-16 år. Det beviser hun ved det hun deler hver dag på Snap, og den tankegangen hun har!

Det har aldr vært slutt, han har aldri flyttet ut, og de tok ikke ut separasjon. Det var bare en desperat måte for de å prøve å få inntekt på. De to har ingen grenser for hvor langt de vil gå for klikk og penger. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Anno1969 skrev (13 timer siden):

Stakkars Anna… det er rett og slett synd i henne. Det var slutt mellom henne og Jan, men på en uke i syden var alt løst, og drar hjem og begynner å se på tomt for å bygge hus sammen. Nå må Anna også gjøre det mange andre influensere holder på med, for å være interresant og få følgere på snap!

Tenker også at så fælt det må være å tro at den eneste «verdi» man har på Snapchat er om man er gravid? 
Det er det inntrykket jeg får når hun bruker gravidbilder som clickbait hver bidige dag. Følger henne ikke, men ser gravidbildene på utforsk. 
Jeg vet jo at det er nettopp graviditet som gjorde henne «berømt» til å begynne med, men det er trist om hele livet skal gå til å få folk lurt inn på profilene hennes pga mulig graviditet.

Jeg håper for hennes skyld at hun finner noe annet enn bare morsrollen som hun vil synes er givende og interessant. 

Husker et eller annet klipp jeg så med bloggere som møttes til middag (kan ha vært Linnea Myhres serie?) og der fikk alle en oppgave om å komme opp med en clickbait-tittel til et bilde eller situasjon.
Der var Anna helt rå, hun var kjapp med å finne en tittel som var passende drøy, men samtidig hadde noe med situasjonen å gjøre. Tenkte hun hadde passet bra som copywriter i tabloidaviser. 

• Liker 10
Skrevet

Noen her som har giddet å høre på alle de timeslange samtalene om ingenting hun har på snap før hun legger ut clickbait bilde om graviditet på slutten? Noen som dermed har fått svar eller skjønner hvorfor hun driver å legger ut disse bildene på slutten hver eneste dag, hva sier hun selv? 
Er direkte pinlig og det skriker jo at seertallene hennes går ned så hun er desperat. Jeg slutta å følge nettopp for å sitte å bla igjennom 100 snaps me kjedelige samtaler, og så på toppen dette gamle bilde på slutten er jeg lei av. Nå får jeg opp på utforsk et nytt ‘gravid bilde fra uke 18 liksom 😆 Huff… pinlig for henne

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare til å blokkere så kommer hun/de ikke opp. 

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...