Outandabout Skrevet lørdag kl 07:51 #15301 Del Skrevet lørdag kl 07:51 Bildet som kommer opp på utforsk av UL og «vi får vite kjønnet mandag» Er det en sammenheng mellom bildet og innhold eller har hun bare satt det inn for å få folk til å klikke seg gjennom alle snappene? For om det er det som er tanken, så må vel også de som følger henne forstå at hun er meget desperat? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet lørdag kl 07:51 #15302 Del Skrevet lørdag kl 07:51 LilleOlga skrev (19 timer siden): Får ho stadig opp i utforsker på snap, og syns ho var gøy å følge i gamle dager og så har eg gått på desse lureoverskriftene så mange ganger - at eg går heller inn her og ser om det er noko i overskriftene - eller om det berre er tull. For eg gidd ikkje gi ho klikk og penger når det ho legg ut kun er for å lure folk inn på snappen hennar, men om ho ein dag faktisk kjem med noko nytt og ekte, så kan det jo godt være eg har lyst å følge ho igjen. Men no har ho i følge kvinneguiden her drive med lokkemat over så lang tid at eg vurderer å blokke ho slik at eg ikkje får ho opp i utforsker ☺️ Ellers ligg det vel litt i menneskets natur å være nysgjerrig 😇 Blokker henne og andre influensere som har elendig innhold, så slipper du å få de opp utforsker. Hvis flere blokkere, så vil influensere bli nødt til å produsere bedre innhold. Anbefaler alle å ta en opprydding i påsken og tenke over hvilke influensere synes du fortjener inntektene fra dine klikk ? 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bymus Skrevet lørdag kl 09:02 #15303 Del Skrevet lørdag kl 09:02 (endret) SH# skrev (1 time siden): Hvis flere blokkere, så vil influensere bli nødt til å produsere bedre innhold. Som bensinaksjonen på 70-tallet, i solidaritet skulle man slutte å kjøpe bensin for å få ned prisene. Viste seg å være for mange usolidariske bileiere... Folk er så syklig opptatt av Rasmussen at de ikke klarer å la være å lese og deretter klage på KG over hva hun skriver. Endret lørdag kl 09:04 av Bymus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 09:05 #15304 Del Skrevet lørdag kl 09:05 Bymus skrev (1 minutt siden): Som bensinaksjonen på 70-tallet, i solidaritet skulle man slutte å kjøpe bensin for å få ned prisene. Viste seg å være for mange usolidariske bileiere... Folk er så syklig opptatt av Rasmussen at de ikke klarer å la være å lese og deretter klage på KG. Hvor leser man tenker du? Hvis du mener at flere her følger Anna, så gjør man det gjerne på Snap, og der ser og hører man. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bymus Skrevet lørdag kl 10:10 #15305 Del Skrevet lørdag kl 10:10 Hva så? MÅ dere lese det hun poster på Snap og deretter klage på KG? Denne tråden har 6.1 millioner visninger og 15300 kommentarer, antar nesten alle er klaging over hva hun har skrevet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet lørdag kl 11:57 #15306 Del Skrevet lørdag kl 11:57 I dag igjen… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet lørdag kl 12:20 #15307 Del Skrevet lørdag kl 12:20 har hun ingen venner/familie som når inn med liiiitt fornuft ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet lørdag kl 12:49 #15308 Del Skrevet lørdag kl 12:49 Bymus skrev (2 timer siden): Hva så? MÅ dere lese det hun poster på Snap og deretter klage på KG? Denne tråden har 6.1 millioner visninger og 15300 kommentarer, antar nesten alle er klaging over hva hun har skrevet. Men du henge jo like mykje her du, iallfall no siste dagane. Så du sjølv er jo motstridene då du virka å være heilt opphengt i å følgje med på kva som blir skrive her… 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bymus Skrevet lørdag kl 16:49 #15309 Del Skrevet lørdag kl 16:49 (endret) LilleOlga skrev (5 timer siden): Men du henge jo like mykje her du, iallfall no siste dagane. Så du sjølv er jo motstridene då du virka å være heilt opphengt i å følgje med på kva som blir skrive her… Som jeg skrev, noen vil sikkert mene at det å kommentere her blir å sitte i glasshus. Men i motsetning til alle som klager i denne tråden verken leser jeg hva frk. Rasmussen skriver eller stalker henne på annen måte. Noen virker helt besatt av både henne og andre influensere Endret lørdag kl 17:59 av Bymus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet lørdag kl 19:35 #15310 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Det er virkelig bare én influencer som har klart å trigge meg så hinsides, og det er dette vesenet. Ja beklager. Hva er dette for noe?! Jeg har aldri fulgt henne, men tittet innom her og der i årenes løp, nå er det veldig mange år siden sist. Som flere spør seg, har hun ikke familie eller nettverk rundt seg? All den vanvittige eksponeringen av barna, så mye at det er bekymringsverdig, og de evilange momologene hennes som har vært en gjenganger de få gangene jeg har klikket meg inn. Jeg fatter ikke at folk følger med på dette 🥴 spesielt ikke med de syke clickbaita 🤦♀️ 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondi Skrevet lørdag kl 20:27 #15311 Del Skrevet lørdag kl 20:27 (endret) Outandabout skrev (12 timer siden): Bildet som kommer opp på utforsk av UL og «vi får vite kjønnet mandag» Er det en sammenheng mellom bildet og innhold eller har hun bare satt det inn for å få folk til å klikke seg gjennom alle snappene? For om det er det som er tanken, så må vel også de som følger henne forstå at hun er meget desperat? Bare clickbait. Når man klikker inn på innholdet så ser man at hun bare står på kjøkkenet med en bakemaskin i tusen snaps før hun på slutten legger ut bildet som et agn, slik at folk skal klikke seg inn. Endret lørdag kl 20:27 av Bondi 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet lørdag kl 23:48 #15312 Del Skrevet lørdag kl 23:48 Bymus skrev (6 timer siden): Som jeg skrev, noen vil sikkert mene at det å kommentere her blir å sitte i glasshus. Men i motsetning til alle som klager i denne tråden verken leser jeg hva frk. Rasmussen skriver eller stalker henne på annen måte. Noen virker helt besatt av både henne og andre influensere Men kva gjer du her? og kva får du ut av det? Som sagt, eg følger ikkje med på ho sjølv per dags dato. Men havna innpå her innimellom om eg får ho opp som forslag eller om denne tråden ligg øverst på kg. Men i motsetning til deg; så følgte eg ho ein gong . Ho var ein av dei store når eg var yngre, så det blir litt med ho som med andre kjendisar ein lirer av og til på korleis det går/korleis det gjekk. For det er jo ingen tvil om at ho var ung når ho blei mamma for første gang. Men eg ser jo av å lese her inne at for oss som følgte ho, så gjekk jo livet vidare og vi blei vaksne; medan ho gjerne fortsatt heng litt etter. Men eg stalka ho ikkje, berre blir nysgjerrig når ho dukkar opp som forslag. Så då spørr eg deg igjen: kva får du ut av denne tråden? kvifor havna du her? og kvifor kritisere folk som følger nokon du ikkje veit kven er ein gong? Ho er jo ein kjendis og så lenge ho sjølv aktivt velger å være i media så vil ho nok bli diskutert på lik linje som dei vi gjerne ser i tv-ruta. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 11:25 #15313 Del Skrevet søndag kl 11:25 Bymus skrev (På 19.4.2025 den 11.02): Som bensinaksjonen på 70-tallet, i solidaritet skulle man slutte å kjøpe bensin for å få ned prisene. Viste seg å være for mange usolidariske bileiere... Folk er så syklig opptatt av Rasmussen at de ikke klarer å la være å lese og deretter klage på KG over hva hun skriver. Hva gjør dette deg til, da? Som er helt opphengt i hva andre følger med på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet søndag kl 13:02 #15314 Del Skrevet søndag kl 13:02 er hun gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet søndag kl 13:11 #15315 Del Skrevet søndag kl 13:11 FruK skrev (8 minutter siden): er hun gravid? nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet i går, 18:31 #15316 Del Skrevet i går, 18:31 Blokkerte i går. Deilig å slippe de latterlige clickbaitsa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet i går, 18:34 #15317 Del Skrevet i går, 18:34 Skal de kjøpe katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 23 timer siden #15318 Del Skrevet 23 timer siden oss-to skrev (57 minutter siden): Skal de kjøpe katt? nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 23 timer siden #15319 Del Skrevet 23 timer siden monican94 skrev (Akkurat nå): nei Tenkte det clik baiten enda ut i. Kjønnet på katten eller noko🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotgjenger Skrevet 21 timer siden #15320 Del Skrevet 21 timer siden Takk for tips lenger opp! Blokkert! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå