Outandabout Skrevet 20 timer siden #15221 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 20 timer siden #15222 Del Skrevet 20 timer siden Outandabout skrev (3 minutter siden): Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. Litt av en unnskyldning for ikke å utdanne seg. Hun må være den eneste i verden som ikke kan utdanne seg pga barna sine. 8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 17 timer siden #15223 Del Skrevet 17 timer siden Hva handler dette om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 16 timer siden #15224 Del Skrevet 16 timer siden enhjørningfis skrev (15 minutter siden): Hva handler dette om? Klikk. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 15 timer siden #15225 Del Skrevet 15 timer siden BaHare skrev (1 time siden): Klikk. spekulasjoner om hun og Jan, kun klikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 3 timer siden #15226 Del Skrevet 3 timer siden Desperat!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 3 timer siden #15227 Del Skrevet 3 timer siden Krimskrans skrev (5 minutter siden): Desperat!! Jesus Christ!! Klickbait delux 🙄 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå