Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (18 timer siden):

kr. 78.000,- med reise, opphold, mat og fornøyelser

Dette er feil! 78k UTEN reise/opphold, altså kun forbruk/konsum. Reisen kostet mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (3 timer siden):

Dette er feil! 78k UTEN reise/opphold, altså kun forbruk/konsum. Reisen kostet mindre. 

Sånn forstod jeg det og, men tenkte jeg måtte ta feil,(så litt raskt igjennom) men kan det koste så mye å spise ute og gå og vandre rundt på et akvarium, og dyrepark.

Endret av ToveM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krimskrans skrev (På 27.2.2025 den 10.34):

Dubai-tur på lavbudsjett…
Den vanvittige Kypros-turen tidligere i høst kom vel på langt over 100.000 kr?

Da er det forståelig at Anna ønsker å flytte til Dubai og er der så mye hun kan i løpet av året.

Kypros var i skoleferien og det er fort 30-40 % dyrere da. Vil tro denne turen hadde vært mye dyrere hvis den hadde vært i romjulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pålandjorda skrev (2 timer siden):

Har noen her handlet noe av hennes bruktfunn?

Det er jo så overpriset at man like godt kan kjøpe ting nytt

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (På 27.2.2025 den 8.37):

kr. 78.000,- med reise, opphold, mat og fornøyelser

baremeg007 skrev (15 timer siden):

Hvor lenge var de borte? 78k på rent forbruk er høyt uansett om det er 7 eller 14 dager. 78k for 2 uker med alt er i grunn "billig" 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing. Spørsmål til moderering kan tas på ris og ros.

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (14 timer siden):

Har noen her handlet noe av hennes bruktfunn?

Jeg var så dum å kjøpe en strikkegenser av henne. Det fremgikk ikke verken nypris eller merke i «annonsen» (snap), men jeg synes den så pen ut og kjøpte for 200 + frakt. Da la Anna meg til som venn på snap! Dagen den ble mottatt fjernet hun meg. Oppdaget da at genseren var fra H&M sin ungdomsavdeling, og ikke fremsto den som på bildet heller, flere steder var det løse tråder osv. Søkte opp plagget og fant ut den kostet ca det samme ny. Nå har jeg prøvd i nesten et år å selge den, får ingen napp.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (6 timer siden):

Jeg var så dum å kjøpe en strikkegenser av henne. Det fremgikk ikke verken nypris eller merke i «annonsen» (snap), men jeg synes den så pen ut og kjøpte for 200 + frakt. Da la Anna meg til som venn på snap! Dagen den ble mottatt fjernet hun meg. Oppdaget da at genseren var fra H&M sin ungdomsavdeling, og ikke fremsto den som på bildet heller, flere steder var det løse tråder osv. Søkte opp plagget og fant ut den kostet ca det samme ny. Nå har jeg prøvd i nesten et år å selge den, får ingen napp.

Jeg kjøpte ski av henne. De fremsto slik hun presenterte de. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (16 timer siden):

Hvor lenge var de borte? 78k på rent forbruk er høyt uansett om det er 7 eller 14 dager. 78k for 2 uker med alt er i grunn "billig" 

Det er ikke det rimeligste landet/ byen i verden  oppholde seg i. Men det er mulig få greie flypriser og ikke minst leilighet med god / veldig god standard hvis en reiser utenom fellesferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger. Spørsmål til moderering kan tas og blir besvart på Ris og Ros Rampelyset. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leide skrev (12 timer siden):

Jeg kjøpte ski av henne. De fremsto slik hun presenterte de. 

Betalte du overpris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
baremeg007 skrev (4 minutter siden):

Betalte du overpris?

Nei, 1000 for ski, staver og bindinger. Pent brukt

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leide skrev (15 timer siden):

Nei, 1000 for ski, staver og bindinger. Pent brukt

For brukte vanlige langrennski? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet seg og ta betalt for det hun selger. Sofaen på hytta skal hun ha 25.000 kr for. Synlig godt brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 timer siden):

Hun vet seg og ta betalt for det hun selger. Sofaen på hytta skal hun ha 25.000 kr for. Synlig godt brukt. 

Det er jo lov å prøve seg. Men den barnevognen hun selger har hun jo prøvd å selge i månedsvis. Ville gått ned på pris da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...