MzMe Skrevet 28. februar #15121 Del Skrevet 28. februar Melus skrev (13 timer siden): IR? Isabel Raad… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 28. februar #15122 Del Skrevet 28. februar Skrottefar skrev (18 timer siden): kr. 78.000,- med reise, opphold, mat og fornøyelser Dette er feil! 78k UTEN reise/opphold, altså kun forbruk/konsum. Reisen kostet mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 28. februar #15123 Del Skrevet 28. februar (endret) baremeg007 skrev (3 timer siden): Dette er feil! 78k UTEN reise/opphold, altså kun forbruk/konsum. Reisen kostet mindre. Sånn forstod jeg det og, men tenkte jeg måtte ta feil,(så litt raskt igjennom) men kan det koste så mye å spise ute og gå og vandre rundt på et akvarium, og dyrepark. Endret 28. februar av ToveM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 28. februar #15124 Del Skrevet 28. februar MzMe skrev (6 timer siden): Isabel Raad… Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 28. februar #15125 Del Skrevet 28. februar Har noen her handlet noe av hennes bruktfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet 28. februar #15126 Del Skrevet 28. februar Krimskrans skrev (På 27.2.2025 den 10.34): Dubai-tur på lavbudsjett… Den vanvittige Kypros-turen tidligere i høst kom vel på langt over 100.000 kr? Da er det forståelig at Anna ønsker å flytte til Dubai og er der så mye hun kan i løpet av året. Kypros var i skoleferien og det er fort 30-40 % dyrere da. Vil tro denne turen hadde vært mye dyrere hvis den hadde vært i romjulen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinky123 Skrevet 28. februar #15127 Del Skrevet 28. februar pålandjorda skrev (2 timer siden): Har noen her handlet noe av hennes bruktfunn? Det er jo så overpriset at man like godt kan kjøpe ting nytt 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. februar #15128 Del Skrevet 28. februar Skrottefar skrev (På 27.2.2025 den 8.37): kr. 78.000,- med reise, opphold, mat og fornøyelser baremeg007 skrev (15 timer siden): Dette er feil! 78k UTEN reise/opphold, altså kun forbruk/konsum. Reisen kostet mindre. Hvor lenge var de borte? 78k på rent forbruk er høyt uansett om det er 7 eller 14 dager. 78k for 2 uker med alt er i grunn "billig" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. februar #15129 Del Skrevet 28. februar Tråden er ryddet for avsporing. Spørsmål til moderering kan tas på ris og ros. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. februar #15130 Del Skrevet 28. februar Hun babler og babler om ingenting. Det jeg lurer på er om Anna skal skilles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 1. mars #15131 Del Skrevet 1. mars pålandjorda skrev (14 timer siden): Har noen her handlet noe av hennes bruktfunn? Jeg var så dum å kjøpe en strikkegenser av henne. Det fremgikk ikke verken nypris eller merke i «annonsen» (snap), men jeg synes den så pen ut og kjøpte for 200 + frakt. Da la Anna meg til som venn på snap! Dagen den ble mottatt fjernet hun meg. Oppdaget da at genseren var fra H&M sin ungdomsavdeling, og ikke fremsto den som på bildet heller, flere steder var det løse tråder osv. Søkte opp plagget og fant ut den kostet ca det samme ny. Nå har jeg prøvd i nesten et år å selge den, får ingen napp. 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leide Skrevet 1. mars #15132 Del Skrevet 1. mars baremeg007 skrev (6 timer siden): Jeg var så dum å kjøpe en strikkegenser av henne. Det fremgikk ikke verken nypris eller merke i «annonsen» (snap), men jeg synes den så pen ut og kjøpte for 200 + frakt. Da la Anna meg til som venn på snap! Dagen den ble mottatt fjernet hun meg. Oppdaget da at genseren var fra H&M sin ungdomsavdeling, og ikke fremsto den som på bildet heller, flere steder var det løse tråder osv. Søkte opp plagget og fant ut den kostet ca det samme ny. Nå har jeg prøvd i nesten et år å selge den, får ingen napp. Jeg kjøpte ski av henne. De fremsto slik hun presenterte de. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leide Skrevet 1. mars #15133 Del Skrevet 1. mars Pasha skrev (16 timer siden): Hvor lenge var de borte? 78k på rent forbruk er høyt uansett om det er 7 eller 14 dager. 78k for 2 uker med alt er i grunn "billig" Det er ikke det rimeligste landet/ byen i verden oppholde seg i. Men det er mulig få greie flypriser og ikke minst leilighet med god / veldig god standard hvis en reiser utenom fellesferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. mars #15134 Del Skrevet 1. mars Tråden er ryddet for avsporinger. Spørsmål til moderering kan tas og blir besvart på Ris og Ros Rampelyset. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 1. mars #15135 Del Skrevet 1. mars Tulleadm 🧌 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 1. mars #15136 Del Skrevet 1. mars leide skrev (12 timer siden): Jeg kjøpte ski av henne. De fremsto slik hun presenterte de. Betalte du overpris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leide Skrevet 1. mars #15137 Del Skrevet 1. mars baremeg007 skrev (4 minutter siden): Betalte du overpris? Nei, 1000 for ski, staver og bindinger. Pent brukt 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. mars #15138 Del Skrevet 2. mars leide skrev (15 timer siden): Nei, 1000 for ski, staver og bindinger. Pent brukt For brukte vanlige langrennski? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 2. mars #15139 Del Skrevet 2. mars Hun vet seg og ta betalt for det hun selger. Sofaen på hytta skal hun ha 25.000 kr for. Synlig godt brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 2. mars #15140 Del Skrevet 2. mars Really skrev (3 timer siden): Hun vet seg og ta betalt for det hun selger. Sofaen på hytta skal hun ha 25.000 kr for. Synlig godt brukt. Det er jo lov å prøve seg. Men den barnevognen hun selger har hun jo prøvd å selge i månedsvis. Ville gått ned på pris da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå