SH# Skrevet 22. februar #15101 Del Skrevet 22. februar pålandjorda skrev (10 timer siden): Fint at de prøver hardt. Fint for barna. Noen som vet hvordan han står i verdi er rundt karakteren/ velge venner/ statusbarn? Mener det var en story i VG/Dagbladet for en del år siden at han hadde spillt vekk en halv million. Han hadde alltid drømt å bli rik. Tenker det sier en del om han som person. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 23. februar #15102 Del Skrevet 23. februar Det siste bildet på insta.. Snakk om påklistra smil på barna..🫥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 23. februar #15103 Del Skrevet 23. februar MzMe skrev (1 time siden): Det siste bildet på insta.. Snakk om påklistra smil på barna..🫥 Hvordan ser dine barn ut når du skal ta et oppstilt bilde og ber dem smile (på kommando) da? Mine ser ikke normale ut i hvert fall... Snakk om å slenge drit om ingenting da.... 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noomie Skrevet 24. februar #15104 Del Skrevet 24. februar Hun har et spesielt talent i å si så mye, men samtidig så ekstremt lite. Uten å gjenta seg selv. Forstår du hva jeg mener? Det andre bruker 4 setninger og 2 minutter på å fortelle, bruker hun over 20 minutter. Så mange ord, så lite innhold. Ikke noe kritikk fra min side, er bare så fascinerende hvordan det er mulig. Ikke snakker hun unormalt tregt, litt i tregeste laget, men ikke så tregt at det gir mening heller. Jeg får det bare ikke til å gå opp. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 24. februar #15105 Del Skrevet 24. februar Noomie skrev (6 timer siden): Hun har et spesielt talent i å si så mye, men samtidig så ekstremt lite. Uten å gjenta seg selv. Forstår du hva jeg mener? Det andre bruker 4 setninger og 2 minutter på å fortelle, bruker hun over 20 minutter. Så mange ord, så lite innhold. Ikke noe kritikk fra min side, er bare så fascinerende hvordan det er mulig. Ikke snakker hun unormalt tregt, litt i tregeste laget, men ikke så tregt at det gir mening heller. Jeg får det bare ikke til å gå opp. Noe begrensa ordforråd - åpenbart… Og når hun ikke greier å forklare: «dåkke skjønne ka eg meine». Masse ord og null innhold. Skjønner forresten godt redselen for bekymringsmeldinger til barnevernet - med DEN mengden klor i dusjen… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sludd123 Skrevet 25. februar #15106 Del Skrevet 25. februar "Jeg føler jeg kveles og holder på å dø..." Altså kanskje komme seg videre i livet da, kanskje prøve å ha en "normal" jobb, utdannelse? Være litt mer blandt andre voksne mennesker og ikke bare være hjemme med sine 4 bestevenner og drive med deepclean og tiktok?! 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 25. februar #15107 Del Skrevet 25. februar Noomie skrev (På 24.2.2025 den 14.03): Hun har et spesielt talent i å si så mye, men samtidig så ekstremt lite. Uten å gjenta seg selv. Forstår du hva jeg mener? Det andre bruker 4 setninger og 2 minutter på å fortelle, bruker hun over 20 minutter. Så mange ord, så lite innhold. Ikke noe kritikk fra min side, er bare så fascinerende hvordan det er mulig. Ikke snakker hun unormalt tregt, litt i tregeste laget, men ikke så tregt at det gir mening heller. Jeg får det bare ikke til å gå opp. Jeg har fulgt Anna lite, men selvfølgelig fått med meg alle ‘greiene’ med henne opp gjennom. Har alltid tenkt at hun burde skjermes fra offentligheten for det virker som hun har en noe frynsete psyke og selvbilde. Så dukket hun opp på snappen min for noen uker siden og jeg var spent på hvordan hun var nå. Ikke hørt noe om henne på lang, lang tid. Nå har jeg prøvd å følge henne og lagt godviljen til. Tenkte det skulle bli morsomt å følge en ferietur til Dubai med 4 barn og en eks (!). Men altså; noe så dørgende kjedelig! Det filmes masse, men hun gir jo ingenting av seg selv! Evnt har hun faktisk ikke noe mer å komme med, men det MÅ hun jo ha? Eller? For meg virker hun ekstremt opptatt av fasade, og kanskje blir man det av å bli mor så ung. At det er viktig å vise at man duger selv om man er ung. Men dette er helt ekstremt. Og jeg syns hun både snakker ekstremt sakte og gjentar seg selv hele tiden. Til og med i én setning kan hun klare å si det samme to ganger. Jeg prøvde, men kommer ikke til å se en eneste snap av Anna igjen. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 25. februar #15108 Del Skrevet 25. februar Takkekort for «deepcleaning» av dusjen? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 26. februar #15109 Del Skrevet 26. februar Om barnevernet følger med burde gårsdagens tirade vekke en reaksjon. Dette er ei svært psyk, paranoid og virkelighetsfjern dame som snakker (på innpust og utpust). Når hun er så dårlig (ikke bare forkjøla) burde hun ta, iallefall en snap-fri dag. Hun er ikke istand til å se sitt eget beste og burde i aller høyeste grad beskyttes mot seg selv. Uff, dette var igrunnen bare vondt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 26. februar #15110 Del Skrevet 26. februar Krimskrans skrev (2 minutter siden): Om barnevernet følger med burde gårsdagens tirade vekke en reaksjon. Dette er ei svært psyk, paranoid og virkelighetsfjern dame som snakker (på innpust og utpust). Når hun er så dårlig (ikke bare forkjøla) burde hun ta, iallefall en snap-fri dag. Hun er ikke istand til å se sitt eget beste og burde i aller høyeste grad beskyttes mot seg selv. Uff, dette var igrunnen bare vondt. Hva snakker hun om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. februar #15111 Del Skrevet 26. februar Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 27. februar #15112 Del Skrevet 27. februar Var ikke den Dubai-ferien billig for 6 pers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 27. februar #15113 Del Skrevet 27. februar pålandjorda skrev (6 timer siden): Var ikke den Dubai-ferien billig for 6 pers? Hvor mye betalte de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. februar #15114 Del Skrevet 27. februar Krimskrans skrev (57 minutter siden): Hvor mye betalte de? kr. 78.000,- med reise, opphold, mat og fornøyelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 27. februar #15115 Del Skrevet 27. februar (endret) Skrottefar skrev (13 minutter siden): kr. 78.000,- med reise, opphold, mat og fornøyelser Det er jo ikke rart de brukte så lite. Ungene fikk jo ikke mat, kun smakebiter. Det og med sammen av all gåingen så mistet sikkert ungene vekt i løpet av den ferien. Endret 27. februar av Really 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 27. februar #15116 Del Skrevet 27. februar Skrottefar skrev (1 time siden): kr. 78.000,- med reise, opphold, mat og fornøyelser Dubai-tur på lavbudsjett… Den vanvittige Kypros-turen tidligere i høst kom vel på langt over 100.000 kr? Da er det forståelig at Anna ønsker å flytte til Dubai og er der så mye hun kan i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 27. februar #15117 Del Skrevet 27. februar Tror mange ser opp til IR… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. februar #15118 Del Skrevet 27. februar pålandjorda skrev (32 minutter siden): Tror mange ser opp til IR… IR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 27. februar #15119 Del Skrevet 27. februar pålandjorda skrev (33 minutter siden): Tror mange ser opp til IR… Ja Anna gjør ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. februar #15120 Del Skrevet 27. februar Tråden er ryddet for spørsmål til moderering. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå