Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Lillibetha skrev (13 minutter siden):

Jeg begynner nesten å bli litt bekymret. Hvorfor poster hun bare ukesvis fra den ferien? Hva skjer hjemme? Hun kunne jo kommentert litt i nåtid også. 

Mest sannsynlig har hun ingenting å poste, for det går jo i det samme storyene hjemme og. Men nå begynner jo vinterferien, så kanskje det kommer noe fra skiturer på hytta. Eller kanskje de deler vinterferien annenhver år, sånn hun rett og slett har barnefri i år. Da skal vell huset vaskes ned.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SH# skrev (1 minutt siden):

Mest sannsynlig har hun ingenting å poste, for det går jo i det samme storyene hjemme og. Men nå begynner jo vinterferien, så kanskje det kommer noe fra skiturer på hytta. Eller kanskje de deler vinterferien annenhver år, sånn hun rett og slett har barnefri i år. Da skal vell huset vaskes ned.

Du mener vel "deep cleanes"  😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (35 minutter siden):

Hvorfor er Jan med? Noe jeg har missa her?

Noen må jo filme henne og barna gå og gå og gå... og når hun mater barna sine med 1 is...

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (42 minutter siden):

Noen må jo filme henne og barna gå og gå og gå... og når hun mater barna sine med 1 is...

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deler tenåringsdatteren i bikini. Det er så tåkelagt som det kan få blitt. Hvordan kan en mor holde på sånn🥲

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser så utrolig dumt og tilgjort ut! Barna ser jo fullstendig stive ut i både kropp og ansiktsmimikk, stakkars unger!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (13 timer siden):

Hvorfor er Jan med? Noe jeg har missa her?

Han er ansatt som kameramann eller stalker om du vil.

Videoene er så kleine og ubehagelig at det ser ut som de blir stalket. Og den "alle barna står rundt mor, mens mor mater barna med skje"- seansen står han på god avstand og filmer galskapen. De er like sprøe begge to der de ydmyker de stakkars barna.

• Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannepåvannet skrev (18 timer siden):

Garantert at hun leser her inne, for nå bugner det med mat på alle fat. I dag fikk de til og med sin egen sværte vaffel med is og greier 

Men hun er jo hjemme for lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (5 minutter siden):

Men hun er jo hjemme for lenge siden?

Ja eg hadde glemt det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er hjemme, men likevel har hun jo full kontroll på hva hun legger ut.  Kommenteres det f.eks at ungene får lite mat kan hun lett finne en film der det bugner av mat osv… Det er slett ikke sikkert at hun poster i kronologisk rekkefølge.

Jeg syns nesten det er mer skremmende at hun legger ut dette etter at de har kommet hjem og er ute av feriebobla. Spesielt den famøse frokosten og seansen der hun mater alle ungene med is. Nå har hun god tid til å se gjennom innholdet de har filmet, og vurdere om det er ok å poste. Likevel blir konklusjonen at dette er bra content. 
At hun ikke, i hvefall i ettertid, ser galskapen sier egentlig alt!

• Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (27 minutter siden):

Ja, de er hjemme, men likevel har hun jo full kontroll på hva hun legger ut.  Kommenteres det f.eks at ungene får lite mat kan hun lett finne en film der det bugner av mat osv… Det er slett ikke sikkert at hun poster i kronologisk rekkefølge.

Jeg syns nesten det er mer skremmende at hun legger ut dette etter at de har kommet hjem og er ute av feriebobla. Spesielt den famøse frokosten og seansen der hun mater alle ungene med is. Nå har hun god tid til å se gjennom innholdet de har filmet, og vurdere om det er ok å poste. Likevel blir konklusjonen at dette er bra content. 
At hun ikke, i hvefall i ettertid, ser galskapen sier egentlig alt!

Tenkte også det. Provoserer frem blest med neste innlegg i tanken. Et psykisk spill mot følgere oooog seg selv. Vennene til skoleungene sel selvsagt dette. Når hennes barn møtes på skolen hva hører de da? Om den evige hvitkledde turen hvor de er noe annet enn kVA venner kjenner dem som.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig vinkling når hun filmer selv også; samme hvilken vinkel og hva hun filmer er hennes egne pupper i fokus… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ble fristet til å sjekke den omtalte frokosten og is-spisingen og det er noe av det tristeste og mest forkastelige jeg har sett. De fikk jo knapt mat, og den matingen. 😭Disse barna virker så underkuet og opptatt av å please sin mor at det er skremmende.  Fire barn som matchende kledd, vandrer rundt som stive roboter uten mimikk på en ferie hvor mor er midtpunktet og far går bak og filmer, det er jo både sykt og sykelig! Og dette gjentar seg på alle disse merkelige turene som er nøye planlagt av Anna. For en nitrist barndom hun gir dem, ser jo aldri at noen av dem agerer som barn eller viser litt personlighet. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stargaze skrev (13 timer siden):

Deler tenåringsdatteren i bikini. Det er så tåkelagt som det kan få blitt. Hvordan kan en mor holde på sånn🥲

Det er så uforsvarlig at det er vanskelig å tro det er sant. Det lille jeg har fått med meg av Anna når hun snakker, så slår det meg at hun virker helt på samme sted som da hun var 14. Det er sånn det fremstår iallefall. Helt stagnert. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfader. Dette blir jo bare verre og verre? Ungene ser jo ut som små soldater som stiller seg opp for å se på fisk, utsikt, vann… det er jo ingenting som er naturlig her??

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (15 minutter siden):

Fyfader. Dette blir jo bare verre og verre? Ungene ser jo ut som små soldater som stiller seg opp for å se på fisk, utsikt, vann… det er jo ingenting som er naturlig her??

Det virker helt mekanisk. Oppstilt, utstilt og arrangert - for at Mamma skal dele på internett. At dette er lov å gjøre mot barn er helt hinsides all fornuft. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det når de går også, på stram rekke ved siden av eller bak mor. 

Jeg har spilt i korps i mange år, og har derfor noen timer med marsjering bak meg. Når vi kom ut av takten, eller så at rekken var skjev, tok vi et lite «hopp» for å hente oss inn. Ser at minst en av ungene gjør det samme for å holde rekka der de vandre rundt i det uendelige.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...