Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Den familien der ser så lite lykkelig ut , og den ferien ser dørgende kjedelig ut. Når skal hun slutte i kle alle barna i total matchende outfit  

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pålandjorda skrev (10 timer siden):

Skulle ønske Se & Hør kunne endret det i saken...

De har vært hjemme i sikkert 3 uker.. Så alt ho deler er "gammelt nytt" ho sikkert kommer til å melke i ukesvis🤦

Men tenker at det holder nå! 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke denne trangen til å fremstå perfekt, vellykket og full i penger , melke en ferie i ukeavis!

Ei heller at noen tror det er «kult» å reise til Dubai, der menneskerettigheter ikke finnes..

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannepåvannet skrev (21 timer siden):

Den familien der ser så lite lykkelig ut , og den ferien ser dørgende kjedelig ut. Når skal hun slutte i kle alle barna i total matchende outfit  

Er dette hun tjener sin lønn på, så hun slutter aldri. Folk må slutte å følge dem. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plomman skrev (På 7.2.2025 den 13.49):

Veldig spesielt å se de gå rundt som noe som ser ut som en sekt, hvor barna bare er statister i mamma sitt liv..  De ser så ukomfortable ut, spesielt hun eldste. Jo eldre barna blir jo verre vil dette bli for dem tror jeg. Det er jo så regissert at det blir dumt liksom..

Uff ja, lurer på om hun noen gang reflekterer over hva hun egentlig gjør mot sine egne barn. Jenta prøver noen ganger å snakke med mor, men blir avbrutt hele tiden. Undrer meg om mor er sjalu og redd for å miste sin plass. Den eldste gutten synest å hele tiden måtte fortelle mor hvor fin hun er. Han virker også veldig kua. Og at guttene hele tiden skal gå i like klær og jenta er en slags «miniversjon» av sin mor.

Hun sier at hun ønsker å vise hvor fint de i familien har det sammen. Hvorfor det? Iallefall når det ikke er realiteten…

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså hva i herrens gud e dette for en gjeng? Er noe av det verste eg har sett!! Her må jo barnevernet inn i bilete å gjere noe! Di to største barna virka kua og nervøse. Di blir filma minutt for minutt der di enten sitter å spiser sin utdelte kvote mat eller bakfra når di går rundt med like klær! Hvilke foreldre gjør sånn med barna sine. Di var ei uke på tur, og enda surrer filmene som om di enda er der. Eg e rysta! Er det bare meg som mener at dette grensa til barnemishandling? Er det faren som driv å filma dem sånn?

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anno1969 skrev (10 timer siden):

Altså hva i herrens gud e dette for en gjeng? Er noe av det verste eg har sett!! Her må jo barnevernet inn i bilete å gjere noe! Di to største barna virka kua og nervøse. Di blir filma minutt for minutt der di enten sitter å spiser sin utdelte kvote mat eller bakfra når di går rundt med like klær! Hvilke foreldre gjør sånn med barna sine. 

Det ser ufattelig kjedeligt ut for barna. Trist de to eldste ikke har samvær med sine biologiske fedre, så hadde de kanskje fått opplevd litt mer normalt familieliv og ferier. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal være så eksklusivt og stivt. Hva gir det dem? Dette er så far away fra Bamseklubb med TUI på Mallorca det går an å komme. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den snappen hennes fra i morrest, hvor hun hadde bestilt frokost til familien. Den mengden mat som kom hadde vært en ok+ frokost for meg og min mann (som er godt innenfor normal KMI), men hvordan har hun tenkt at dette skal mette to voksne og fire barn? Hun sa de er småspiste, men altså, de er jo ikke spurver??

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeleneR skrev (11 minutter siden):

Jeg så den snappen hennes fra i morrest, hvor hun hadde bestilt frokost til familien. Den mengden mat som kom hadde vært en ok+ frokost for meg og min mann (som er godt innenfor normal KMI), men hvordan har hun tenkt at dette skal mette to voksne og fire barn? Hun sa de er småspiste, men altså, de er jo ikke spurver??

Måtte inn å se på hva dette var for noe.

Tenk å filme ungene sånn,hele tiden?! Hva feiler det foreldrene? Ungene virker stive og utilpasse. Kledd i samme klær. Sikkert kjempestas for han eldste.Syns det er ubehagelig å se på. Måtte bare slå av  SLUTT Å FILM DE UNGENE!!!

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stussligste frokosten jeg har sett. Det var bare de voksne som hadde tallerken og det var bare 2 glass med drikke så de måtte dele på og drikke av de samme glassene.  Så skjønner jeg ikke hvorfor den minste må bæres konstant? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (20 minutter siden):

Stussligste frokosten jeg har sett. Det var bare de voksne som hadde tallerken og det var bare 2 glass med drikke så de måtte dele på og drikke av de samme glassene.  Så skjønner jeg ikke hvorfor den minste må bæres konstant? 

Sikkert fordi de vandrer og vandrer i timesvis hele dagen

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungene kom inn til frokost og de 3 eldste var blitt diktert de måtte si ooyyy når de så bordet som var dekket. Jeg blir så forbanna, dette er barnearbeid. Søren ikke mye ferie på de ungene. Og ja, det var ikke rare frokosten. 2 glass juice delt på 6 stykker???

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeleneR skrev (1 time siden):

Søkte henne opp for å se, og var egentlig forbedret på å si at det ikke var så ille og at dere overdrev.. Men, herlighet..  Alle i like klær, og så tydelig at alle har blitt fortalt hva de skal si/gjøre. Bare det å filme HELE frokosten, uten noe privatliv... Pluss resten av dagen så det ut som. Barna bare satt på senga liksom 🫣 mens de to voksne spiste ved bordet med tallerken, også MATA de så store barn. Sikkert gøy for de at alle ser det. 

Endret av Prelunia
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den frokosten er det sykeste jeg har sett. Det grenser til barnemishandling 😡 Ungene sitter med hver sin halve toast med nutella og får smake en liten bit av frukten. Juicen de deler på, alle får noen slurker hver og drikker av samme glass som går på rundgang.

Og måten hun sitter og mater ungene med gaffelen? Antar det er fordi det kun var 2 gafler og fordi denne frokosten egentlig var for 2 personer. 

Endret av Really
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte inn å se jeg også (dessverre). Men det er faktisk noe av det sykeste jeg har sett! Mor og far sitter i stoler, resten av spurveflokken sitter på sengekanten? Far sitter å gomler og spiser, mens mor sitter å smører en halv skive til spurvungene som sitter å gaper og glaner. De deler på den lille juicen som er. Altså! Hva f... er dette her? 

Og den filmingen av de gående hele tiden. Hele tiden mens de spiser. Barna går likt kledd og stive som spett. Noen må da kunne gjøre noe? Dette er umulig bra for ungene?! 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (22 minutter siden):

Den frokosten er det sykeste jeg har sett. Det grenser til barnemishandling 😡 Ungene sitter med hver sin halve toast med nutella og får smake en liten bit av frukten. Juicen de deler på, alle får noen slurker hver og drikker av samme glass som går på rundgang.

En frokost for 2 pers, fordelt på 6 stk….🙄

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (Akkurat nå):

En frokost for 2 pers, fordelt på 6 stk….🙄

Riktig. Anna mater ungene med samme gaffel fordi det kun var 2 gafler da dette var egentlig en frokost for 2. Nei dette er det sykeste jeg har sett 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...