Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Orly skrev (3 timer siden):

Ja står det noe sted at jeg mener noe annet?

Neida, slapp helt av 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pupper i monitor den ene dagen, og some-vennlig- kledde (store) barn som eksponeres den andre. Sånn går nu dagan. Stakkars barn.

Endret av Me0987
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt uvel av all den filmingen av barna. Over alt! Og blir klein av å se på når Anna sitter å spiser og alle må filmes. Grøss!! Det ser bare så himla dumt ut. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaiana skrev (7 timer siden):

Jeg blir helt uvel av all den filmingen av barna. Over alt! Og blir klein av å se på når Anna sitter å spiser og alle må filmes. Grøss!! Det ser bare så himla dumt ut. 

Så enig 👍🏼  Nå må ferien snart nærme seg slutten, er jo ikke lenge til vinterferien starter ☺️ Da skal vell hele gjengen på hytta og ny film runde. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SH# skrev (18 timer siden):

Så enig 👍🏼  Nå må ferien snart nærme seg slutten, er jo ikke lenge til vinterferien starter ☺️ Da skal vell hele gjengen på hytta og ny film runde. 

Bor i samme bygda som AR og vet de har vært hjemme fra Dubai en stund. men utifra hva hun legger ut ser det jo ut som de er der enda.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinky123 skrev (2 minutter siden):

Bor i samme bygda som AR og vet de har vært hjemme fra Dubai en stund. men utifra hva hun legger ut ser det jo ut som de er der enda

Ho har vell innhold helt til påske nå hvis ho har filmet alle måltidene deres

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele «sjarmen» med Snapchat forsvinner litt når hun publiserer materiale som er filmet for lenge siden. Litt av poenget med snap er jo at det skal være ferskt, slik jeg ser det i hvertfall.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hensikten hennes med å late som at hun er på ferie? 
Trodde de hadde gått fra hverandre? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (7 timer siden):

Hva er hensikten hennes med å late som at hun er på ferie? 
Trodde de hadde gått fra hverandre? 

Det "bruddet" var nok kun for penger i kassa. Kan aldri tenke meg at hun tjente noe særlig nå som hun er blitt så gammel og ikke har andre fremtidsutsikter enn å sitte hjemme og se livet suse forbi. Hun prøvde seg på repeat av fødselshistoriene når Sofie Elise hadde født, uten at noen brydde seg nevneverdig. Da fikk vi jo alle se at hun opprettholder intimbarberingen, og det som så mistenkelig ut som eksen sin forbokstav tatovert under bikinilinjen. Siste krampeaktige forsøket på å holde seg relevant er dette liksombruddet som mange har mistenkt var løgn.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo tidenes firmatur som aldri tar slutt hvor ungene gjør jobben.. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ille hvor lite variert innhold hun lager. Det er det samme hele tiden, jeg kan ikke forstå at hun får samarbeid med noen i det hele tatt.

Ungene gjør jo mesteparten av jobben og skaper mesteparten av innholdet hennes..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de har skrittellere på seg…?🤔🥵😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bærer hun på det yngste barnet hele tiden når de går? Er det for at det ser bra og familieidyllisk ut på film? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidd ikkje sjå gjennom det ho har lagt ut, men fekk ho opp i feeeden med ein masse tekst. Kva har skjedd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleOlga skrev (12 timer siden):

Gidd ikkje sjå gjennom det ho har lagt ut, men fekk ho opp i feeeden med ein masse tekst. Kva har skjedd? 

Ikke noe har skjedd... samme bla bla bla

Screenshot_20250206_101110_Discord.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pålandjorda
Stinky123 skrev (14 minutter siden):

De har vært hjemme i flere uker..

Skulle ønske Se & Hør kunne endret det i saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å se de gå rundt som noe som ser ut som en sekt, hvor barna bare er statister i mamma sitt liv..  De ser så ukomfortable ut, spesielt hun eldste. Jo eldre barna blir jo verre vil dette bli for dem tror jeg. Det er jo så regissert at det blir dumt liksom..

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...