Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (19 timer siden):

Hvor mye har hun og datteren brukt i Dubai? 😂 

Sikkert altfor mye 😅 Lurer på hvordan det går med influencerbarna den dagen de blir voksne og må stå på egne bein.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (På 22.1.2025 den 8.09):

Sikkert altfor mye 😅 Lurer på hvordan det går med influencerbarna den dagen de blir voksne og må stå på egne bein.

Hvem skal betale deres dyre vaner?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmelen_91 skrev (På 21.1.2025 den 12.58):

Hvor mye har hun og datteren brukt i Dubai? 😂 

Mener de havnet på 8000 ca på dubai mall. Insane sum!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hun delte dette bildet, tviler jeg på om de har gjort det slutt 😅

Screenshot_20250123_232920_Snapchat.jpg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (10 timer siden):

Å bruke 8000kr på en shoppingtur er hvertfall ingen insane sum for meg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (12 timer siden):

Forventet litt mer enn det der da 😭 tenkte de var på 100k eller mer 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermines skrev (2 timer siden):

Å bruke 8000kr på en shoppingtur er hvertfall ingen insane sum for meg.

Jeg synes 8000 er mye å bruke på totalt 3 butikker. Men jeg er nok litt met sparsommelig, og ikke så ekslusiv av meg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har aldri sagt det er slutt og at de er single

Han har flyttet og ut de er mye sammen og prøver å få forholdet til å fungere med litt avstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (På 9.8.2024 den 23.03):

Jeg blar bare full fart gjennom snappene av og til, men vil høre om jeg hørte riktig i går. Hun snakket om barnebidrag igjen og hvor mye fedrene gjør for å komme seg unna det, at de har valgt å studere i årevis for å slippe å betale blant annet. Synes dette høres veldig rart ut, både med tanke på alder (fikk ikke antall år til å gå opp), men også at det ikke er gratis å være evig student heller… 

Men så sa hun noe om at hun hadde bedt NAV ta utgangspunkt i lønnen far potensielt KUNNE hatt, ikke lønnen han har. Hæ? Forstod jeg det riktig? Mener hun at vi skal tro på at far har valgt et yrke med lav lønn for å betale mindre/slippe å betale bidrag? Det finnes jo ikke logisk i det hele tatt.

Skrottefar skrev (På 10.8.2024 den 0.32):

Hahahah......det er så hjernedødt å tro at man kan be NAV om å gjøre som man selv vil, nemlig det du nevner, så her er Anna helt på bærtur, hvem tror hun at hun er? At hun er i sin rett til å bestemme hvilke føringer NAV skal ta ovenfor barnets far vedrørende bidrag? 
Hun skjønner nok at hun er i økonomiske vansker nå og forsøker å kunne hente penger der det er mulig, men er nok ikke bare bare, så ja, hun har nok en del bekymringer nå ja, uten at det får meg til å ha noe som helst sympati med henne, snarere tvert imot, for hun kan ikke skylde på andre enn seg selv, rett og slett

Dette med å ta utgangspunkt i lønnen fedre kunne hat fårekomer. Om far har en bra betalt jobb men vellger å skifter til en dårlig betalt for eksempel, så kan NAV regne ut fra lønnen han har valgt bort i stedenfor lønnen han har. Jeg kjener ikke til denne situasjonen og om dette er relevant her, men det trenger ikke være noe urimelig krav fra mor sin side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huttetutta skrev (33 minutter siden):

Han har flyttet og ut de er mye sammen og prøver å få forholdet til å fungere med litt avstand

Anna har bekreftet spekulasjonene om brudd til media, og snakket om det på snap. Så det du skriver her er ikke riktig. Etter en stund fra hverandre så prøver de å få forholdet til å fungere.

Endret av Really
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutta skrev (1 time siden):

Jo hun bekreftet at det var slutt 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være mye ho henter inn av penger på snap lengre.. Er jo nesten ikke reklamer mellom storyene.. 

Men skaper kanskje ikke mye engasjement av å vise ungene bake minutt for minutt, hvordan ho dusjer, ungene som bader i badetøy i alle mulige stillinger (noe som forsåvidt ikke passer seg på some/internett i det heletatt) og snapper hvor de spaserer rundt🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som aleneforsørger uten inntekt enn soMe, så har hun nok ekstra barnetrygd, overgangsstønad og bidrag? Har nok til salt i grøten. For henne lønner det seg å være 'singel'. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (33 minutter siden):

Som aleneforsørger uten inntekt enn soMe, så har hun nok ekstra barnetrygd, overgangsstønad og bidrag? Har nok til salt i grøten. For henne lønner det seg å være 'singel'. 

Overgangsstønad krever vel aktivitet ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (49 minutter siden):

De har ikke tatt ut separasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig for en 4 barnsmor å få med puppene i alle mulige vinkler… Regner med hun får masse anerkjennelse for dette fra alle de superhyggelige mennene som følger henne 😂😂😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...