Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fotballfluen skrev (19 timer siden):

Hun selger sko som er så synlig slitte og godt brukte at kun mennesker med fetisj for tåfis vil kjøpe dem. For 200 og 300 kr pluss frakt. Hvem i alle dager vil kjøpe disse?

Kunne hun ikke bare vært litt raus og gitt de bort 🙄 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SH# skrev (10 minutter siden):

Kunne hun ikke bare vært litt raus og gitt de bort 🙄 

Syns generelt hun har stive priser på brukte ting. De skoene er intet unntak. Hun selger hama perler å noen brett til 300. Man kan fint kjøpe nytt til den prisen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NinaLisa skrev (1 time siden):

Syns generelt hun har stive priser på brukte ting. De skoene er intet unntak. Hun selger hama perler å noen brett til 300. Man kan fint kjøpe nytt til den prisen.

Hun tar seg betalt gitt, langt over halv pris av godt brukte ting. Godt brukt kjøkkenmaskin for 4000 kr, utemøbler 10.000 kr. Hadde hun gått litt ned i pris så hadde hun blitt kvitt det, men hun annonserer det igjen og igjen.

Mon om hun ble kvitt bikinien som hun skulle ha mange tusen kroner for. Æsj, hadde aldri kjøp en g-streng bikinitruse som andre har brukt..

Endret av Really
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg over modereringen her; det er lov å diskutere at Anna selger utslitte sko og brukte truser til blodpris, mens innlegg som stiller spørsmål rundt «folkeopplysningen» hun bedriver der hun oppfordrer til å ta barna ut fra skolen så mye man bare vil for å reise på ferie blir slettet… 🤦🏼‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Sa hun hvor mye hun tjente på Snap på nyttårsaften? Var så mye yapping så jeg fikk det i så fall ikke med meg 😃

Slettet

Endret av Really
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Sa hun hvor mye hun tjente på Snap på nyttårsaften? Var så mye yapping så jeg fikk det i så fall ikke med meg 😃

Er du i feil tråd? Isabel tråden??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krimskrans skrev (På 5.1.2025 den 11.49):

Undrer meg over modereringen her; det er lov å diskutere at Anna selger utslitte sko og brukte truser til blodpris, mens innlegg som stiller spørsmål rundt «folkeopplysningen» hun bedriver der hun oppfordrer til å ta barna ut fra skolen så mye man bare vil for å reise på ferie blir slettet… 🤦🏼‍♀️

Står vel i reglene ang barn at man ikke har lov å diskutere deres vaner,rutiner,eller lignende.

At mora utleverer,betyr ikke at KG vil være med på dette..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Står vel i reglene ang barn at man ikke har lov å diskutere deres vaner,rutiner,eller lignende.

At mora utleverer,betyr ikke at KG vil være med på dette..

Bekymringsfullt og problematisk at vi ikke får lov til å kommentere når mor driver direkte feilinformasjon på generelt grunnlag. Har ingenting med utlevering av hennes barn å gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...