Linazer Skrevet 25. desember 2024 #14781 Del Skrevet 25. desember 2024 Mitt nyttårsforsett blir å slette flere av disse kontoene. Blant annet AR. Hvordan er det mulig at alle pakkene under treet har likedan papir og bånd? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 25. desember 2024 #14782 Del Skrevet 25. desember 2024 Linazer skrev (1 minutt siden): Mitt nyttårsforsett blir å slette flere av disse kontoene. Blant annet AR. Hvordan er det mulig at alle pakkene under treet har likedan papir og bånd? Uttalte hun ikke for noen år siden at hun pakket inn gaver på nytt hvis de ikke matchet interiøret...? Kanskje hun gjør det fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 25. desember 2024 #14783 Del Skrevet 25. desember 2024 Så vilt - så crazy-loco vilt😳😳 hun legger ut at de åpner hver eneste (med likt gavepapir og bånd på alle gavene😳😳) gave, omtrent hele julemiddag-spisinga minutt for minutt 😳 det her er noe av det villeste jeg har sett tror jeg - ingen andre legger vel ut så mye «privat» ?? 9 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 25. desember 2024 #14784 Del Skrevet 25. desember 2024 Vintermåne skrev (1 time siden): Så vilt - så crazy-loco vilt😳😳 hun legger ut at de åpner hver eneste (med likt gavepapir og bånd på alle gavene😳😳) gave, omtrent hele julemiddag-spisinga minutt for minutt 😳 det her er noe av det villeste jeg har sett tror jeg - ingen andre legger vel ut så mye «privat» ?? dette høres jo helt vilt ut! så slitsomt for barna at mor er helt avhengig av telefonen og må kringkaste det til hele verden sånn! her var telefonene stort sett lagt vekk i går fra middagen startet.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sfj85 Skrevet 25. desember 2024 #14785 Del Skrevet 25. desember 2024 Stakkars unger som blir kledd opp for å matche også , tviler på at den største gutten har lyst til å gå rundt i bunad , hadde ikke fått min på 9 til å ta på seg en sånn ihvertfall 🙈😳 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 25. desember 2024 #14786 Del Skrevet 25. desember 2024 sfj85 skrev (1 time siden): Stakkars unger som blir kledd opp for å matche også , tviler på at den største gutten har lyst til å gå rundt i bunad , hadde ikke fått min på 9 til å ta på seg en sånn ihvertfall 🙈😳 Trodde det var vanlig med julekjole og dress 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sludd123 Skrevet 25. desember 2024 #14787 Del Skrevet 25. desember 2024 Men er jo kjempe greit å bruke ungene minutt for minutt sånn at ho mor kan få litt mer inntekt... 🤦 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 26. desember 2024 #14788 Del Skrevet 26. desember 2024 Lykkefrøet skrev (15 timer siden): Trodde det var vanlig med julekjole og dress 🤷♀️ Mange som bruker bunad på julaften😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. desember 2024 #14789 Del Skrevet 26. desember 2024 Sommersalat skrev (17 minutter siden): Mange som bruker bunad på julaften😊 Ikke 9 år gamle gutter.. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 27. desember 2024 #14790 Del Skrevet 27. desember 2024 I dag får nok Anna mange superhyggelige tilbakemeldinger igjen fra alle de superkjekke mennene som synes at hun er superpen, superdeilig og superintelligent… Fantastisk posering og vinkel på kamera… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 28. desember 2024 #14791 Del Skrevet 28. desember 2024 Stargaze skrev (På 26.12.2024 den 10.07): Ikke 9 år gamle gutter.. Helt vanlig i vår familie og der hvor jeg kommer fra, så ser ikke helt problemet i akkurat det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 28. desember 2024 #14792 Del Skrevet 28. desember 2024 Stargaze skrev (På 26.12.2024 den 10.07): Ikke 9 år gamle gutter.. At han bruker bunad på jul, ni år eller ei, har ingenting å si for min del, hovedpoenget her er vel at vi ikke burde visst hva de har på seg på jul? 7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 28. desember 2024 #14793 Del Skrevet 28. desember 2024 Sammy! skrev (15 minutter siden): At han bruker bunad på jul, ni år eller ei, har ingenting å si for min del, hovedpoenget her er vel at vi ikke burde visst hva de har på seg på jul? Dette! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 28. desember 2024 #14794 Del Skrevet 28. desember 2024 Sammy! skrev (1 time siden): At han bruker bunad på jul, ni år eller ei, har ingenting å si for min del, hovedpoenget her er vel at vi ikke burde visst hva de har på seg på jul? På jul? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 31. desember 2024 #14795 Del Skrevet 31. desember 2024 Neeeeeei, jeg ble nysgjerrig og klikket meg inn!!! Idag tar hun følgerne med i dusj og badekar! Ikke klikk dere inn, men herregud! Hva skjer???? Onlyfans next? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 31. desember 2024 #14796 Del Skrevet 31. desember 2024 Outandabout skrev (3 timer siden): Neeeeeei, jeg ble nysgjerrig og klikket meg inn!!! Idag tar hun følgerne med i dusj og badekar! Ikke klikk dere inn, men herregud! Hva skjer???? Onlyfans next? Hæ??? Hadde hun ikke nettopp en slik dusjebadeseanse?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 31. desember 2024 #14797 Del Skrevet 31. desember 2024 Krimskrans skrev (2 minutter siden): Hæ??? Hadde hun ikke nettopp en slik dusjebadeseanse?!! Jo. Ser ut til å være den samme videoen hun har lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. desember 2024 #14798 Del Skrevet 31. desember 2024 Outandabout skrev (3 timer siden): Neeeeeei, jeg ble nysgjerrig og klikket meg inn!!! Idag tar hun følgerne med i dusj og badekar! Ikke klikk dere inn, men herregud! Hva skjer???? Onlyfans next? Hadde jo gitt mer mening å poste det på OF enn SC,i hvert fall.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 4. januar #14799 Del Skrevet 4. januar Hun selger sko som er så synlig slitte og godt brukte at kun mennesker med fetisj for tåfis vil kjøpe dem. For 200 og 300 kr pluss frakt. Hvem i alle dager vil kjøpe disse? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. januar #14800 Del Skrevet 4. januar Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå