J.. Skrevet 8. desember #14761 Del Skrevet 8. desember Isild skrev (40 minutter siden): Jeg tror det blir for mye, og at følgere etterhvert vil gå lei av å scrolle på den måten. Neppe. Da hadde det død ut for lengst.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 8. desember #14762 Del Skrevet 8. desember Doris Becker skrev (14 minutter siden): Det er det som er så rart, de går ikke lei. Det scrolles bare mer og mer, det er en avhengighet. Du kan google "scrolling addiction". Derfor snapchat er så innbringende. Jeg har gått lei jeg altså. Nå er det bare penger penger penger. Ingen som skiller seg ut lenger med gode verdier eller interessant innhold. Håper flere gjennomskuer etterhvert. De gule overskriftene etc. 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 8. desember #14763 Del Skrevet 8. desember Doris Becker skrev (1 time siden): Det er det som er så rart, de går ikke lei. Det scrolles bare mer og mer, det er en avhengighet. Du kan google "scrolling addiction". Derfor snapchat er så innbringende. Sant, men døgnet har bare 24 timer, så det er begrenset hvor mye folk kan scrolle. Jo flere influensere som prøver seg på snap, jo færre timer har scrollerne å avse til hver. Jeg håper og tror at de som fyller snappen sin med mest tanketomt tøv er de som taper konkurransen. Anna må jo være en av disse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. desember #14764 Del Skrevet 8. desember Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 9. desember #14765 Del Skrevet 9. desember (endret) Bli med å «Make SoMe great again» UNFOLLOW Anna og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok! Endret 9. desember av SeBraHaHa 25 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 9. desember #14766 Del Skrevet 9. desember SeBraHaHa skrev (33 minutter siden): Bli med å «Make internett great again» UNFOLLOW Anna og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok! Tro om dette er noe influencere merker? Karianne V hadde nettopp en tirade om at vi må heie frem de som tjener penger på some, slutte med janteloven liksom og ikke være så sjalu….. Jeg følger ingen av de, men dropper innom av og til. Skjønner faktisk ikke at det er mulig å bli avhengig, de er jo latterlig kjedelige. De gjør det samme hele tiden, og kan prate utrolig lenge om…..ingenting….🫠 Kommer aldri til poenget, og bare babler🧐 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet 11. desember #14767 Del Skrevet 11. desember anno19 skrev (På 9.12.2024 den 9.32): Tro om dette er noe influencere merker? Karianne V hadde nettopp en tirade om at vi må heie frem de som tjener penger på some, slutte med janteloven liksom og ikke være så sjalu….. Jeg følger ingen av de, men dropper innom av og til. Skjønner faktisk ikke at det er mulig å bli avhengig, de er jo latterlig kjedelige. De gjør det samme hele tiden, og kan prate utrolig lenge om…..ingenting….🫠 Kommer aldri til poenget, og bare babler🧐 Jeg heier på de som tjener penger på SoMe med seriøse og samfunnsnyttig innhold👌🏼 (Helsesista, Jussnakk m.m) Men de som vil tjene penger på å vise verden hvordan de vasker badet, eller hvor mye de har shoppet for hver dag, har jeg ingenting til overs for 🥱Mange er utrolig dårlige forbilder for ungdommer🙄 9 2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 11. desember #14768 Del Skrevet 11. desember SeBraHaHa skrev (På 9.12.2024 den 8.56): Bli med å «Make SoMe great again» UNFOLLOW Anna og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok! Dette har jeg gjort litt gradvis. Blokkerte Sophie Elise allerede for ett år siden, og har fjernet dem en etter en. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14. desember #14769 Del Skrevet 14. desember Haha. Dagens fra Anna: Vanskelig å føle seg deilig og attraktiv etter 4 barn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 15. desember #14770 Del Skrevet 15. desember Outandabout skrev (22 timer siden): Haha. Dagens fra Anna: Vanskelig å føle seg deilig og attraktiv etter 4 barn Ha ha ha, ja… men med alle de superfine, superdeilig og supersexy kjolene - spesielt den som framhever de superstore puppene hennes - blir det nok en superdigg jul sammen med Jan OG alle de 4 barna. Åpenbart!! 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 15. desember #14771 Del Skrevet 15. desember Har et meget godt spørsmål her: Hvem filmer dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 15. desember #14772 Del Skrevet 15. desember Outandabout skrev (2 timer siden): Har et meget godt spørsmål her: Hvem filmer dem? Jan. Han er ofte sammen med dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet lørdag kl 11:50 #14773 Del Skrevet lørdag kl 11:50 I dag er det dusjing minutt for minutt 🤗 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet lørdag kl 21:34 #14774 Del Skrevet lørdag kl 21:34 NinaLisa skrev (9 timer siden): I dag er det dusjing minutt for minutt 🤗 «Lær å dusje med Anna» da eller? 😂😂😂 Hun kan lære oss det meste, hun… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sludd123 Skrevet mandag kl 00:16 #14775 Del Skrevet mandag kl 00:16 Det er rart at ho sier at J har flyttet ut når han fortsatt bor i huset og sover der hver natt... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet mandag kl 00:31 #14776 Del Skrevet mandag kl 00:31 Jeg har nettop sett Anna dusje på snapchat. Nå logger jeg av internett. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet mandag kl 08:33 #14777 Del Skrevet mandag kl 08:33 Sludd123 skrev (8 timer siden): Det er rart at ho sier at J har flyttet ut når han fortsatt bor i huset og sover der hver natt... Måtte vel lage brudd drama for å få folk til gå inn og se…hun oppfører seg helt tragisk 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet mandag kl 14:06 #14778 Del Skrevet mandag kl 14:06 altså.. hun tror en stygg kommentar hun har fått må være feilsendt 🤣🤣 null selvinnsikt der altså.. men uff får så vondt av dissa barna som vokser opp som visnings-barn.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 14:24 #14779 Del Skrevet mandag kl 14:24 Irja skrev (13 timer siden): Jeg har nettop sett Anna dusje på snapchat. Nå logger jeg av internett. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet tirsdag kl 22:54 #14780 Del Skrevet tirsdag kl 22:54 SeBraHaHa skrev (På 9.12.2024 den 8.56): Bli med å «Make SoMe great again» UNFOLLOW Anna og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok! Fortjener ikke ei kr noen av disse 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå