Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (53 minutter siden):

Hun føler at hun blir fratatt en menneskerett om privatliv, faktisk.

🤣 Er det mulig? 🤣 

Anna det er du selv som sørger for at du og barna ikke har noe privatliv. Hvorfor? Fordi DU blottlegger alt på SoMe. 

Endret av Really
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krimskrans skrev (11 timer siden):

Ja, hva skal man si… 😳

Burde ikke noen kunne gripe inn på bakgrunn av dette?? 
Selv om noe er lov å si så er det ikke nødvendigvis så lurt å si det.

Den evt. rettssaken hun snakker om hele tiden, ville trolig gått for lukkede dører - nettopp for å beskytte henne…

Gripe inn hvordan? Det skal langt mer alvorlige ting til for å bruke tvang, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (14 timer siden):

Hun føler at hun blir fratatt en menneskerett om privatliv, faktisk.

Det har hun jo så fall fratatt seg selv i aller høyeste grad, hun er helt ansvarlig for alt hun har delt siden hun ble gravid første gangen. At hun enda ikke er blitt moden og ansvarlig ser vi av alt som er delt i det siste. Det er nesten verre enn noen gang.

Det aller verste er at hun har fratatt barna et privatliv også. Det er bare så forkastelig. Hun tenker som vanlig kun på seg selv igjen. Etter å ha delt barna fra dag 1. De har aldri hatt noe privatliv. Men fått delt alt mulig, og verst kanskje skole/venne utfordringer.

Håper virkelig at noen stepper opp og sørger for at hun får hjelp og barna et normalt liv.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpe hun legger opp som influencer etter jul. Har mine tvil, men hun burde gjøre det før hun virkelig roter seg opp i problemer. Slik hun utleverer og holder på nå, så er det bare et tidsspørsmål før det får konsekvenser. Det er vel noen som har anmeldt ? 

Hun avslører stor mangel på grenser, konsekvenstenkning og kognitive ferdigheter. Fortsetter hun med denne rantingen på snap, så tror jeg noen vil reagere på vegne av barna. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (1 time siden):

Gripe inn hvordan? Det skal langt mer alvorlige ting til for å bruke tvang, heldigvis. 

Gripe inn og hjelpe barna. Hun tenker overhodet ikke på deres personvern.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er alvor i at Anna vurderer å legge opp etter jul, så må seertallene ha gått enda lengre ned enn de var. Den dama gir seg aldri hvis det er penger å hente. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (4 minutter siden):

Hvis det er alvor i at Anna vurderer å legge opp etter jul, så må seertallene ha gått enda lengre ned enn de var. Den dama gir seg aldri hvis det er penger å hente. 

Hun ser også fortsatt på seg selv som "stor profil", og mimrer over tidligere topplasseringer. Da hun var misfornøyd med hotellet på ferien uttalte hun vel noe om at det var viktig at hun som "stor profil" turte å utrykke misnøye. 

Hun har ikke klart å ta inn at hun er fullstendig has been. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (46 minutter siden):

Jeg kan garantere at hun ikke kommer til å slutte som influenser etter jul! Det er bare noe hun sier for å skape engasjement. Hun har ingen utdannelse, ikke noe å falle tilbake på og i tillegg er hun helt avhengig av oppmerksomheten og "beundringen" hun får. Hun kommer nok til å klore seg fast så lenge det er mulig.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem betaler lønnen hennes nå? Reklame? Hun har ikke noe å komme med. Kan hun ikke legge opp? Karrieren er over. Ingen bryr seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krimskrans skrev (4 timer siden):

Gripe inn og hjelpe barna. Hun tenker overhodet ikke på deres personvern.

Og jeg spør hvordan man skal gripe inn? Det hun gjør er fullstendig lovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (41 minutter siden):

Tja… lovlig og lovlig… kanskje… men ikke veldig smart iallefall!! Ikke sikker på at absolutt alt hun bretter ut er helt innafor loven heller jeg da. Mange måter å missbruke barna på for økonomisk vinning…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (1 time siden):

Det er lovlig å være alkoholiker også, men konsekvensene kan være omsorgssvikt når det er barn inne i bildet.
Så fort et barn blir mobbet grunnet forelders utlevering på some, har feks lærere en begrunnelse for å gripe inn. Hvordan er et annet spørsmål. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krimskrans skrev (1 time siden):

Tja… lovlig og lovlig… kanskje… men ikke veldig smart iallefall!! Ikke sikker på at absolutt alt hun bretter ut er helt innafor loven heller jeg da. Mange måter å missbruke barna på for økonomisk vinning…

Selvfølgelig er det smart, men jeg stiller et kritisk spørsmål til dere som venter at noen skal gripe inn - som om det er så himla enkelt når hun ikke gjør noe direkte galt. 

Carmen67 skrev (1 time siden):

Det er lovlig å være alkoholiker også, men konsekvensene kan være omsorgssvikt når det er barn inne i bildet.
Så fort et barn blir mobbet grunnet forelders utlevering på some, har feks lærere en begrunnelse for å gripe inn. Hvordan er et annet spørsmål. 

KAN være omsorgssvikt ja. Men verken alkoholikere eller folk med andre diagnoser får en automatisk inngripen hvis de faktisk ikke gjør noe som er omsorgssvikt. Så lenge hun ikke utøver omsorgssvikt er det svært vanskelig for noen som helst å gripe inn dessverre. Barn har svært få digitale rettigheter når foreldrene utleverer dem. Barnefar kan for eksempel være fullstendig imot det hun gjør men har ingen makt... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...