Really Skrevet 30. oktober 2024 #14581 Skrevet 30. oktober 2024 Beetlegirl91 skrev (11 minutter siden): det Charizard kortet er verdt 1000 kr alene. Dette kan Anna umulig være klar over. Se på de høye prisene på det andre hun selger. Hun går aldri under halv pris. Den veska hun selger kostet 18k ny, og hun selger den for 10k. Har alltid synes hun er grisk. Gjetter hun endrer prisen nå, for jeg tror hun leser her inne. 6 3
AntiBullshit Skrevet 30. oktober 2024 #14582 Skrevet 30. oktober 2024 Really skrev (18 minutter siden): Dette kan Anna umulig være klar over. Se på de høye prisene på det andre hun selger. Hun går aldri under halv pris. Den veska hun selger kostet 18k ny, og hun selger den for 10k. Har alltid synes hun er grisk. Gjetter hun endrer prisen nå, for jeg tror hun leser her inne. For ikke å snakke om at hun selger brukt sminke og kosmetikk til 800kr. Helt sykt. 3 4
Really Skrevet 30. oktober 2024 #14583 Skrevet 30. oktober 2024 AntiBullshit skrev (38 minutter siden): For ikke å snakke om at hun selger brukt sminke og kosmetikk til 800kr. Helt sykt. What?? 800 kr for brukt sminke?? Jeg hadde ikke betalt ei krone for sminke som andre har brukt. Hun virker helt desperat etter penger for tiden. Men at hun selger barnas leker, og mest sannsynlig tar pengene og putter i egen lomme, finner jeg usmakelig. 3 3
HMK Skrevet 1. november 2024 #14584 Skrevet 1. november 2024 Hva i alle dager er det som skjer? Hvorfor selger hun alt de eier og har, fra leker, til klær, sko og garderobeskap?? 3
Really Skrevet 1. november 2024 #14585 Skrevet 1. november 2024 HMK skrev (13 minutter siden): Hva i alle dager er det som skjer? Hvorfor selger hun alt de eier og har, fra leker, til klær, sko og garderobeskap?? Hun selger unna for det som kommer til å skje videre, sa Anna. Hun kommer til å selge enda mer i tiden som kommer. Hinter hun om et hus salg?? 1
AntiBullshit Skrevet 1. november 2024 #14586 Skrevet 1. november 2024 Utrolig creepy at hun har satt opp telefonen sin et stykke inn på rommet til datteren for filme datteren og venninnene hennes bakfra mens de pynter seg til Halloween. Minnet veldig om et forsøk på skjult kamera, selv om det ikke nødvendigvis var det, så er det noe merkelig med at hun lager innhold til egen snapkanal på den måten. Lurer på hva foreldrene til disse jentene tenker om at moren til en av venninnene deres setter opp et kamera for å liksom-snikfilme jentene mens de står i cheerleader-kostyme og er opptatt med å sminke seg 23 8
richbitch Skrevet 2. november 2024 #14587 Skrevet 2. november 2024 Skal tro om hun tenker over at det kan få konsekvenser for datteren og venninnene hennes når hun sitter å legger ut offentlig om at de deler alt med henne… Hun sier at datteren og venninnene fortalte alt om hva andre skulle gjøre på Halloween og at hun var overrasket. Helt supert om jentene føler at de kan stole på Anna og fortelle henne ting, men da må hun være forsiktig med hva hun deler offentlig også. Fort gjort å sette disse jentene i et veldig dårlig lys blant andre ungdommer, når det deles offentlig at de «sladrer» om alt andre gjør til voksne. 25 1
Måne Rampelyset Skrevet 3. november 2024 #14588 Skrevet 3. november 2024 Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser. Måne, admin.
Lillibetha Skrevet 3. november 2024 #14589 Skrevet 3. november 2024 Åpenbart, åpenbart, åpenbart Og den type ting. 4 3
Really Skrevet 3. november 2024 #14590 Skrevet 3. november 2024 Lillibetha skrev (5 minutter siden): Åpenbart, åpenbart, åpenbart Og den type ting. ???
richbitch Skrevet 3. november 2024 #14591 Skrevet 3. november 2024 Really skrev (11 minutter siden): ??? Anna får et slags oppheng på noen adjektiver, og «åpenbart» er et av de. Det brukes i nesten alle setninger, uansett relevant eller ikke, da hun ikke forstår innholdet i ordet. Hun sier f.eks at det er åpenbart at datteren og venninnene ville være hjemme for å se film med henne på Halloween. Nei, Anna, det er ikke åpenbart at trettenåringer ønsker å se film sammen med mor. Er mer naturlig ordvalg kunne vært «overraskende nok». 11 8
Krimskrans Skrevet 3. november 2024 #14592 Skrevet 3. november 2024 richbitch skrev (13 minutter siden): Anna får et slags oppheng på noen adjektiver, og «åpenbart» er et av de. Det brukes i nesten alle setninger, uansett relevant eller ikke, da hun ikke forstår innholdet i ordet. Hun sier f.eks at det er åpenbart at datteren og venninnene ville være hjemme for å se film med henne på Halloween. Nei, Anna, det er ikke åpenbart at trettenåringer ønsker å se film sammen med mor. Er mer naturlig ordvalg kunne vært «overraskende nok». «Ja, dåkke skjønne greia»… 6
Really Skrevet 3. november 2024 #14593 Skrevet 3. november 2024 Krimskrans skrev (1 minutt siden): «Ja, dåkke skjønne greia»… På ein måde 😅 5
Krimskrans Skrevet 3. november 2024 #14594 Skrevet 3. november 2024 Really skrev (Akkurat nå): På ein måde 😅 Åpenbart 🤭 7
Really Skrevet 3. november 2024 #14595 Skrevet 3. november 2024 Krimskrans skrev (2 minutter siden): Åpenbart 🤭 🤣 1
Krimskrans Skrevet 3. november 2024 #14596 Skrevet 3. november 2024 Hva er det med dette hjemmebesøk? Jeg har aldri hørt om at alle hjem i en klasse/på en skole får besøk fra kommunen. Hvem er det som kommer på besøk? Og hvor vanlig er dette rundtomkring i landet?
richbitch Skrevet 3. november 2024 #14597 Skrevet 3. november 2024 Synes også det høres rart ut at kommunen har vært på hjemmebesøk hos en hel skoleklasse som «forebygging». Aldri hørt om lignende… Bet meg også merke i at Anna sier at det var så godt med tilbakemeldinger på at hun er en god mor som gjør ting riktig, for det får hun aldri høre fra andre, heller ikke egen familie. Om det stemmer at hun aldri før støtte eller komplimenter fra sin egen familie en gang, så er det jo fryktelig tragisk - og det får meg til å lure på hva som er grunnen til at ikke engang egne foreldre eller svigerforeldre backer henne? 10 3
Krimskrans Skrevet 3. november 2024 #14598 Skrevet 3. november 2024 richbitch skrev (3 minutter siden): Synes også det høres rart ut at kommunen har vært på hjemmebesøk hos en hel skoleklasse som «forebygging». Aldri hørt om lignende… Bet meg også merke i at Anna sier at det var så godt med tilbakemeldinger på at hun er en god mor som gjør ting riktig, for det får hun aldri høre fra andre, heller ikke egen familie. Om det stemmer at hun aldri før støtte eller komplimenter fra sin egen familie en gang, så er det jo fryktelig tragisk - og det får meg til å lure på hva som er grunnen til at ikke engang egne foreldre eller svigerforeldre backer henne? Samtidig fremstår hun utrolig selvsentrert, egoistisk og lite mottakelig for råd. Virker som at alt som ikke er ros blir oppfattet som hat. Hun lever i en verden som bare er svart eller hvit - ingen nyanser. 9
Vintermåne Skrevet 3. november 2024 #14599 Skrevet 3. november 2024 richbitch skrev (3 timer siden): Synes også det høres rart ut at kommunen har vært på hjemmebesøk hos en hel skoleklasse som «forebygging». Aldri hørt om lignende… Bet meg også merke i at Anna sier at det var så godt med tilbakemeldinger på at hun er en god mor som gjør ting riktig, for det får hun aldri høre fra andre, heller ikke egen familie. Om det stemmer at hun aldri før støtte eller komplimenter fra sin egen familie en gang, så er det jo fryktelig tragisk - og det får meg til å lure på hva som er grunnen til at ikke engang egne foreldre eller svigerforeldre backer henne? Hvem er «kommunen» tro?? 8
Måne Rampelyset Skrevet 3. november 2024 #14600 Skrevet 3. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå