Stargaze Skrevet 22. oktober 2024 #14501 Del Skrevet 22. oktober 2024 Det ser sykelig ut hele greia. Dette er ikke en bursdag etter en 8 år gammel gutts hjerte… 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 22. oktober 2024 #14502 Del Skrevet 22. oktober 2024 Stargaze skrev (1 time siden): Det ser sykelig ut hele greia. Dette er ikke en bursdag etter en 8 år gammel gutts hjerte… Fikk litt vondt av den bursdagen. Mor opplever det igjennom kameralinsa fordi alle reaksjoner skal postes og vises til hele landet. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. oktober 2024 #14503 Del Skrevet 22. oktober 2024 Viola* skrev (5 minutter siden): Fikk litt vondt av den bursdagen. Mor opplever det igjennom kameralinsa fordi alle reaksjoner skal postes og vises til hele landet. Bursdagen, kakene og ballongene var for bloggen og ikke for bursdagsbarnet. Kakene var fine de, men så forferdelig tørre ut. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 22. oktober 2024 #14504 Del Skrevet 22. oktober 2024 Stusset også over det med bursdagen. Så mye forberedelser og styr, og så var det bare de? Altså Anna, mormor og barna? Merkelig… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatten Skrevet 22. oktober 2024 #14505 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hvorfor skulle ikke 8 åringen ha barneselskap? Har hun gitt noen forklaring på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. oktober 2024 #14506 Del Skrevet 22. oktober 2024 richbitch skrev (51 minutter siden): Stusset også over det med bursdagen. Så mye forberedelser og styr, og så var det bare de? Altså Anna, mormor og barna? Merkelig… Veldig merkelig opplegg og trist 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokodillen Skrevet 22. oktober 2024 #14507 Del Skrevet 22. oktober 2024 Whuuut.. trodde de forberedelsene var til en armé av barn, og så er det kun familien…?? Attpåtil blir alt filmet.. inkludert gaveåpningen. Forferdelig trist skue! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 22. oktober 2024 #14508 Del Skrevet 22. oktober 2024 Anna var iallefall både fornøyd og stolt av seg selv. Det er tross alt det viktigste!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 23. oktober 2024 #14509 Del Skrevet 23. oktober 2024 Krimskrans skrev (16 timer siden): Anna var iallefall både fornøyd og stolt av seg selv. Det er tross alt det viktigste!! At noen har hjerte til å behandle barna sine på denne idiotiske måten. Jeg har aldri hatt sånne voldsomme bursdagsselskaper. Jeg hadde klassefest med hele klassen min der vi fikk ene etasjen kun til oss så lenge selskapet varte. For meg var dette de beste bursdagene og noe jeg husker i dag i en alder av 36. Kjedelige familieselskaper var reddet av at jeg hadde jevnaldrende søskenbarn. Å sitte og høre på voksne som preiket og drakk kaffe var jo så kjedelig at jeg begynte å grine hvis søskenbarna var syk og måtte stå over. Å posere for at alle de voksne skulle ta tusen bilder med hvert sitt kamera var så kjedelig at jeg gjemte meg under senga og søsteren min lurte seg ut og gikk til venner. Hadde aldri trodd av en oppvekst på 90-tallet uten blogging, insta og annet tull skulle være så idyllisk 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 23. oktober 2024 #14510 Del Skrevet 23. oktober 2024 Lurer på om han hadde feiring med venner før høstferien eller noe sånt. Mulig jeg husker feil. Regner med at en så stor gutt får en feiring med venner også. Synes fortsatt at det var veldig spesielt med så mye baking og forberedelser til feiring med bare mor, søsken og mormor, men det beviser jo bare hvor ekstremt mye tid hun har til overs… 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 23. oktober 2024 #14511 Del Skrevet 23. oktober 2024 richbitch skrev (1 minutt siden): Lurer på om han hadde feiring med venner før høstferien eller noe sånt. Mulig jeg husker feil. Regner med at en så stor gutt får en feiring med venner også. Synes fortsatt at det var veldig spesielt med så mye baking og forberedelser til feiring med bare mor, søsken og mormor, men det beviser jo bare hvor ekstremt mye tid hun har til overs… Ble litt satt ut av denne ballongbuen, var det 150 ballonger hun sa? Hvor lang tid tar det med blåsing og montering? 3-4 timer? Og hun som sa hun hadde en kjip dag, kunne tatt en rolig formiddag i stedet for dette styret. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 23. oktober 2024 #14512 Del Skrevet 23. oktober 2024 Og i dag er hun skuffet over at en annen influenser, som hun vet følger seg, har valgt å arrangere treningsreise til dette ubrukelige hotellet på Kypros. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 23. oktober 2024 #14513 Del Skrevet 23. oktober 2024 Viola* skrev (39 minutter siden): Og i dag er hun skuffet over at en annen influenser, som hun vet følger seg, har valgt å arrangere treningsreise til dette ubrukelige hotellet på Kypros. Akkurat det hørte jeg også. Er det mulig? Syntes det var helt forferdelig å høre på henne….som om denne andre influenseren skulle takket nei på det samarbeidet pga. Anna. Eller krevde å få annet hotell. Ving er jo smarte, de sponser en annen influenser og får garantert god reklame. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 23. oktober 2024 #14514 Del Skrevet 23. oktober 2024 Teflonhjernen skrev (23 minutter siden): Akkurat det hørte jeg også. Er det mulig? Syntes det var helt forferdelig å høre på henne….som om denne andre influenseren skulle takket nei på det samarbeidet pga. Anna. Eller krevde å få annet hotell. Ving er jo smarte, de sponser en annen influenser og får garantert god reklame. Ja er det virkelig mulig? Jeg er nesten i sjokk selv om jeg ikke kjenner Anna personlig. Man kan jo lure på hvorfor hotellets andre gjester kan både dusje å bade å kose seg mens Anna måtte reise hjem etter to dager med 4 skuffede barn. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 23. oktober 2024 #14515 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) Trist Endret 23. oktober 2024 av fjær 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 24. oktober 2024 #14516 Del Skrevet 24. oktober 2024 Lurer på om hun også skjærer brødskivene til familien med sorte latekshansker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 24. oktober 2024 #14517 Del Skrevet 24. oktober 2024 Noen som vet hvilken influenser det er som har samarbeid med Ving på det hotellet Anna var på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. oktober 2024 #14518 Del Skrevet 24. oktober 2024 Really skrev (5 minutter siden): Noen som vet hvilken influenser det er som har samarbeid med Ving på det hotellet Anna var på? Sikkert Gjeldsvik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 24. oktober 2024 #14519 Del Skrevet 24. oktober 2024 Really skrev (20 minutter siden): Noen som vet hvilken influenser det er som har samarbeid med Ving på det hotellet Anna var på? Finner denne https://www.ving.no/treningsreiser/piaogsolvestreningsuke2024 Aner ikke hvem der er, så godt mulig de er influensere 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 24. oktober 2024 #14520 Del Skrevet 24. oktober 2024 Klump skrev (36 minutter siden): Sikkert Gjeldsvik Arrangerer hun treningsturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå