Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får vi vente å se hvem Anna trekker ut som vinner, den vinneren skal publiseres. (Kommer aldri til å skje)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ikke 1 kg reker litt merkelig premie? Ihvertfall når lodd selges via Instagram o.l

Jeg tenker på overlevering av premie. Reker skal jo være ferske å holdes kalde. Jeg hadde vært skeptisk til en rekepose som hadde blitt fraktet rundt😳

• Liker 5
Skrevet (endret)
NinaLisa skrev (8 minutter siden):

Er ikke 1 kg reker litt merkelig premie? Ihvertfall når lodd selges via Instagram o.l

Jeg tenker på overlevering av premie. Reker skal jo være ferske å holdes kalde. Jeg hadde vært skeptisk til en rekepose som hadde blitt fraktet rundt😳

Der blir ikke gitt ut en premie. Dette gjør hun for å skape blest på kontoene sine. Sende reker i posten? Det er jo helt sykt.

Endret av Really
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Really skrev (6 timer siden):

Da får vi vente å se hvem Anna trekker ut som vinner, den vinneren skal publiseres. (Kommer aldri til å skje)

Det var vel loddsalg for klassen til M. Neppe Anna som skal trekke.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Cookie123 skrev (1 time siden):

Med tanke på hvor mye hun lyger så hadde jeg søren ikke blitt overrasket over om dette «loddsalget» bare var tull for å få inn penger. Hun finner på så utrolig mye merkelig og @Really har absolutt rett i at alle de konkurransene Anna avholdt på bloggen og Facebook var bare svindel. Hun trakk aldri en vinner. Kun når hun ble kontroller og ilagt bøter trakk hun vinnere, mange måneder på overtid. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

I alle dager, arrangere loddsalg, alle elevene må selge en hel haug med lodd, og så er det 1 (!!!!!) premie - 1 kg reker.... Hadde jeg som forelder aldri blitt med på!

• Liker 5
Skrevet
Inzila skrev (23 minutter siden):

I alle dager, arrangere loddsalg, alle elevene må selge en hel haug med lodd, og så er det 1 (!!!!!) premie - 1 kg reker.... Hadde jeg som forelder aldri blitt med på!

Jeg har aldri hørt om loddsalg med kun en premie - og så en så latterlig patetisk premie. Reker er da på tilbud hele tiden til 89,90. Vi har alltid hatt 1., 2. og 3. premie samt en rekke trøstepremier. Nettop den tragiske premien gjør at jeg sterkt mistenker at dette bare er et påfunn fra Anna for å lure penger ut av følgerne sine. 

• Liker 8
Skrevet

På Sørlandet har det vært vanlig å reise med Hvite busser til Polen i 10.klasse. Helt vanlig at klassene starter med forskjellige innsamlinger/loddsalg/prosjekter for å finansiere den turen. Mulig dette loddsalget er for dette. Uansett - jeg har selv vært den heldige vinner av 1 kg reker fra Fiskebrygga i Kr.sand en gang, så dette loddsalget er nok helt reelt. 

• Liker 5
Skrevet
Cookie123 skrev (13 timer siden):

Jeg forstod det som dette var en premie Anna deler ut da hun selger lodd for M på sin insta. Og hun var skikkelig raus, hele 1 kilo reker 🙈

• Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (10 timer siden):

På Sørlandet har det vært vanlig å reise med Hvite busser til Polen i 10.klasse. Helt vanlig at klassene starter med forskjellige innsamlinger/loddsalg/prosjekter for å finansiere den turen. Mulig dette loddsalget er for dette. Uansett - jeg har selv vært den heldige vinner av 1 kg reker fra Fiskebrygga i Kr.sand en gang, så dette loddsalget er nok helt reelt. 

Har selv vært med på dugnader for denne type tur for mine barn, og tror det kan være veldig bra for M å dra på tur uten foreldre, og oppleve noe annet enn Dubai. Vi har alltid skrevet når vi reklamerer at inntektene går til tur for klasse xxx til Polen. Trodde det var obligatorisk ved loddsalg, at det skal komme klart frem hva inntektene går til. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
SH# skrev (6 timer siden):

Har selv vært med på dugnader for denne type tur for mine barn, og tror det kan være veldig bra for M å dra på tur uten foreldre, og oppleve noe annet enn Dubai. Vi har alltid skrevet når vi reklamerer at inntektene går til tur for klasse xxx til Polen. Trodde det var obligatorisk ved loddsalg, at det skal komme klart frem hva inntektene går til. 

Ikke har hun skrevet hva eller hvem det går til; noen sparer til klassetur, noen til prosjekt i u-land for jevnaldrende barn, noen til bevaring av verdenshav eller reservater til utrydningstruede dyr osv. Det er så mye man kan donere innsamlingsaksjoner til. Derfor er det også rart at det kun er én premie og at hun ikke publiserer når trekningen er. Rare premier og ingen trekkdato pleier jo å være klassisk lurekonkurranser fra Anna.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Lykkefrøet skrev (2 timer siden):

Ikke har hun skrevet hva eller hvem det går til; noen sparer til klassetur, noen til prosjekt i u-land for jevnaldrende barn, noen til bevaring av verdenshav eller reservater til utrydningstruede dyr osv. Det er så mye man kan donere innsamlingsaksjoner til. Derfor er det også rart at det kun er én premie og at hun ikke publiserer når trekningen er. Rare premier og ingen trekkdato pleier jo å være klassisk lurekonkurranser fra Anna.

Men har hun sagt at det kun er én premie eller sa hun at «førstepremien er 1 kg reker»? 
Jeg skjønner at historikken til Anna kan tilsi at folk lurer nå, men hun hadde vel ikke løyet om dette med datteren hennes ved siden av seg? 

• Liker 1
Skrevet
Zenhouse skrev (33 minutter siden):

Men har hun sagt at det kun er én premie eller sa hun at «førstepremien er 1 kg reker»? 
Jeg skjønner at historikken til Anna kan tilsi at folk lurer nå, men hun hadde vel ikke løyet om dette med datteren hennes ved siden av seg? 

Fikk ikke med meg om det var førstepremien eller eneste premien. Men uansett kan hun jo ikke sende de i posten hvis noen i et annet fylke vinner🤷‍♀️

Hun er jo rablende gal, så det overrasker meg overhodet ikke om hun lyger rett foran barna. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkefrøet skrev (På 17.10.2024 den 19.31):

Jeg har aldri hørt om loddsalg med kun en premie - og så en så latterlig patetisk premie. Reker er da på tilbud hele tiden til 89,90. Vi har alltid hatt 1., 2. og 3. premie samt en rekke trøstepremier. Nettop den tragiske premien gjør at jeg sterkt mistenker at dette bare er et påfunn fra Anna for å lure penger ut av følgerne sine. 

Her i Kristiansand er det helt vanlig med rekelotteri der premien er en kg reker hos Reinhartsen på fiskebrygga. Da trekkes det ikke bare en vinner, men flere. Så jeg reagerer ikke på premien. Skulle gjerne vunnet det!  Husker ikke sist gang jeg så reker til 89,90, og hos Reinhartsen er de mye dyrere enn det. Likevel enig i at det er spesielt å selge lodd over instagram med tanke på at overlevering av en slik premie kan bli litt vanskelig. 

• Liker 8
Skrevet

Uff, hun har jo styra nå i flere dager med flotte kaker, ballonger osv.  Mem ser utvsom feiringen består av  kun henne og barna? Får helt vondt av disse ungene. 

• Liker 6
Skrevet
monican94 skrev (10 minutter siden):

Uff, hun har jo styra nå i flere dager med flotte kaker, ballonger osv.  Mem ser utvsom feiringen består av  kun henne og barna? Får helt vondt av disse ungene. 

Ingen gjester??

• Hjerte 1
Skrevet
monican94 skrev (9 minutter siden):

Har BV vært inne i bildet noen gang? Jeg følger ikke med på Anna, men får allikevel med meg litt.

• Liker 2
Skrevet (endret)
monican94 skrev (27 minutter siden):

Reagerte på akkurat det samme 😥.  Men mor til Anna var der, hørte henne snakke i bakgrunnen. Mulig det blir en bursdag til med klassekameratene? Trist hvis han ikke får feire med vennene sine. 

Noen som vet om hun pleier arrangere barnebursdager også?

Endret av Really
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes også det var en merkelig bursdag . Så mye styr i forkant med kaker å ballonger. Å ingen gjester. En presang. Alle kakene laget av samme råvarer å trukket med fondant. Ikke noe koselig dekket bord. Bare en hvit asjett i hånden.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 6
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...