Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

duskelapp skrev (8 timer siden):

eller er han student

Han er som nevnt 100 ganger i tråden,student.

Samværsordning er imot reglene å diskutere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ingenting. Vi har kjøpt ny bil. Vi?? Hadde det ikke vært jeg hvis Jan ikke var inni bildet enda?

Og hun som nettop har betalt 100.000 for en ferie, og klager over inntekten er 400.000. Noe skurrer her, dama framstår ikke ærlig.

• Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (1 time siden):

Det er det jeg sier, forundrer meg ikke et sekund om dette bruddet er tull. Kjøpte ikke hun drømmebilen for noen uker siden? Hva i alle dager går av det kvinnemennesket? En sånn rullering av biler har jeg kun sett på Luksusfellen. Hun kastet vekk 100 000 på en ferie som varte i hele to dager - som hun gjorde til et helvete på jord for barna, men påstår å ha bare 400 000 i inntekt. 100 000 er 25% av den inntekten før skatt, og så nye biler i ett banka kjør? Det er så mye som er feil der, at det er jo til å bli sprø av å prøve å finne noe logikk i tankegangen. Hvor er de voksne?!?! Jeg føler hun trenger verge, hun er jo ute av kontroll!

Jeg begynner å lure jeg også nå, at bruddet bare er pr for klikk. Hun har gjort liknende ting før, kun for å tjene penger. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ikke kan følge Anna lenger? Får henne opp men kan ikke adde.

Endret av Admdir
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (1 minutt siden):

Flere som ikke kan følge Anna lenger? Får henne opp men kan ikke adde.

Da har hun nok gjort sånn at du ikke kan følge henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (Akkurat nå):

Da har hun nok gjort sånn at du ikke kan følge henne. 

Ok, ser ingen grunn til det men ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger lodd for datteren å nå på Instagram.. «må» selge 500 lodd og premien er 1 kg… reker🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

mhhhh

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (10 minutter siden):

Selger lodd for datteren å nå på Instagram.. «må» selge 500 lodd og premien er 1 kg… reker🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

mhhhh

Herregud så patetisk! Hvem vil vinne reker? Datteren kan gå dør til dør sånn som vi måtte som barn. For en gjeng latsabber. Mor ligger og drar seg på sofaen dagen lang og datteren selger lodd gjennom mors Insta :klaske:

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (1 minutt siden):

Herregud så patetisk! Hvem vil vinne reker? Datteren kan gå dør til dør sånn som vi måtte som barn. For en gjeng latsabber. Mor ligger og drar seg på sofaen dagen lang og datteren selger lodd gjennom mors Insta :klaske:

Ifølge ho selv så har de gått dør til dør og familien har kjøpt maange lodd🤔 

mulig de pengene går rett i lommeboka hennes?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (Akkurat nå):

Ifølge ho selv så har de gått dør til dør og familien har kjøpt maange lodd🤔 

mulig de pengene går rett i lommeboka hennes?

Anna lyger så hun tror det selv 😆 Aldri om hun har gått dør til dør, hun går jo ikke til postkassen engang på grunn av alt "hatet" hun møter. Familien må jo bety Jan sin familie, hun har jo jaget vekk alle andre. For noen gjøker som faller for alt tullet hennes på Insta. Tviler ikke på at hun får solgt loddene. Det går jo unna med alt det andre hun har lagt ut :risterpåhodet: Begriper ikke at folk er villig til å gi henne penger med det idiotiske forbruket hennes. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (8 minutter siden):

Var usikker på om jeg hørte riktig. Sa hun 500 lodd til 10 kr stk? Det blir 5000 pr elev. Om de er 20 i klassen blir det 10.000 solgte lodd og 100.000 i inntekt. Og premien 1 kg med reker?! Trodde verdien på premien skulle stå litt i stil med antall solgte logg og fortjeneste.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (16 minutter siden):

mhhhh

Så vinneren skal få reker sendt i posten da… 😬 vet ikke om det var helt gjennomtenkt😅 er jo derfor man skal gå dør til dør og selge til nærområdet.. ikke så gøy for «Randi» i Bergen å motta 1 kg reker som har vært på tur i 4 dager🙈🦐

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkefrøet skrev (4 minutter siden):

Anna lyger så hun tror det selv 😆 Aldri om hun har gått dør til dør, hun går jo ikke til postkassen engang på grunn av alt "hatet" hun møter. Familien må jo bety Jan sin familie, hun har jo jaget vekk alle andre. For noen gjøker som faller for alt tullet hennes på Insta. Tviler ikke på at hun får solgt loddene. Det går jo unna med alt det andre hun har lagt ut :risterpåhodet: Begriper ikke at folk er villig til å gi henne penger med det idiotiske forbruket hennes. 

Får hun solgt noe? Synes hun poster de samme overprisa tingene hver dag.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (1 minutt siden):

Så vinneren skal få reker sendt i posten da… 😬 vet ikke om det var helt gjennomtenkt😅 er jo derfor man skal gå dør til dør og selge til nærområdet.. ikke så gøy for «Randi» i Bergen å motta 1 kg reker som har vært på tur i 4 dager🙈🦐

Går til en god sak må du huske. Ikke så farlig om du blir liggende å spy i ei uke etter rekefesten da 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener hun fremdeles godt på være influenser? Så et klipp fra 2016 der hun sier hun tjente 2,3 mill.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Tjener hun fremdeles godt på være influenser? Så et klipp fra 2016 der hun sier hun tjente 2,3 mill.

100.000 på dagstur enveisbillett til Kypros + 50.000? På nye billetter hjem og overnatting i Stockholm. 

Ny bil til 500.000 i dag

Og årsinntekt på 400.000 i følge henne selv 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola* skrev (4 minutter siden):

Får hun solgt noe? Synes hun poster de samme overprisa tingene hver dag.

Hun hadde noe garasjesalg-greier for en tid tilbake der det så ut som hun solgte nesten alt i huset. Mener de avsluttet før tiden fordi de solgte så mye🤷‍♀️ Om det stemmer, vet jeg jo ikke. Hun lyger i annenhver setning, så hun er jo umulig å bli klok på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola* skrev (1 minutt siden):

100.000 på dagstur enveisbillett til Kypros + 50.000? På nye billetter hjem og overnatting i Stockholm. 

Ny bil til 500.000 i dag

Og årsinntekt på 400.000 i følge henne selv 🙈

Oppsparte midler, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (11 timer siden):

mhhhh

Ja vi kjenner til premieutdelingen til Anna. Premien blir ikke gitt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...