Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Isild skrev (1 time siden):

Hva er det hun egentlig er ute etter? Sympati for at hun som hadde millioninntekt på en stor blogg er sur for at en fyr på Ungdomsskolen/ videregående ikke betalte bidrag? Hun har tydeligvis ikke fått med seg at det er en fordelingsnøkkel ift inntekt når det kommer til bidrag. Hun kan enkelt legge dette inn i bidragskalkulator selv. 

Hvis hun tror selv på at noen studerer for å slippe å betale barnebidrag, så er må hun seriøst slutte å åpne kjeften offentlig. Det høres så dumt ut at det er vanskelig å forstå at hun mener det alvorlig. 

Ja, hun mener seriøst at når hun hadde fire millioner i inntekt så skulle guttungen på ungdomsskole/vgs betale bidrag. Hun er altså så nedsnødd at det er ikke til å tro. Det er nesten sånn at når man blåser inn i ene øret så kommer vinden ut på andre siden. Det er jo fullstendig tomt inni det hodet. :risterpåhodet:

• Liker 10
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkefrøet skrev (4 minutter siden):

Ja, hun mener seriøst at når hun hadde fire millioner i inntekt så skulle guttungen på ungdomsskole/vgs betale bidrag. Hun er altså så nedsnødd at det er ikke til å tro. Det er nesten sånn at når man blåser inn i ene øret så kommer vinden ut på andre siden. Det er jo fullstendig tomt inni det hodet. :risterpåhodet:

Det er faktisk litt skremmende hva hun klarer å koke sammen og bable om ut til "alle". Håper de hun støter faktisk tar tak - nå må hun gi seg. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 minutter siden):

Det er faktisk litt skremmende hva hun klarer å koke sammen og bable om ut til "alle". Håper de hun støter faktisk tar tak - nå må hun gi seg. 

Hun er blitt politianmeldt, det er ikke lenge siden Anna sa det. Det vites ikke om hvem som har politianmeldt. Allikevel er det ingenting som går inn, hun benytter seg av ytringsfriheten sin. Det hun glemmer er at hun krenker fedrene, særlig den ene av dem. 

Legger til at det framstår som absolutt ingen når inn til Anna, det hun tenker er det riktige, alle andre tar feil og har noe imot henne

Endret av Really
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (4 minutter siden):

Hun er blitt politianmeldt, det er ikke lenge siden Anna sa det. Det vites ikke om hvem som har politianmeldt. Allikevel er det ingenting som går inn, hun benytter seg av ytringsfriheten sin. Det hun glemmer er at hun krenker fedrene, særlig den ene av dem. 

Legger til at det framstår som absolutt ingen når inn til Anna, det hun tenker er det riktige, alle andre tar feil og har noe imot henne

Det er hat, må vite. Blir hun dømt så er det også fordi dommeren vet hvem hun er, og hater henne. Det er litt av en liste til nå da: diverse familiemedlemmer, alle i Stavanger, opptil flere ansatte på NAV, alle ansatte på alle skoler i Kristiansand/Søgne - og da spesielt rektoren på skolen sønnen gikk. Jeg har sikkert glemt noen, men at det er mulig å hisse på seg så mange, er jo litt av en prestasjon. Hun kunne sikkert hisset på seg en plante.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (6 minutter siden):

Det er faren til eldste hun er spesiellt "ute" etter? Helt utrolig at hun ikke forstår at dette er å krenke hans privatliv på det aller groveste. Han er jo ikke akkurat anonym (etter at hun selv har delt han på bloggen sin for mange år siden) - og hun har ingenting med å dele offentlig noe om deres bidragsavtaler, eller hva han evt holder på med. 

Det må jo være at hun rett og slett ikke forstår. Bekymringsfullt i seg selv at hun fremstår svært kognitivt svekket . Det kan heller ikke være noen i hennes nettverk hun lytter til, for man får jo håpe at noen sier i fra til henne. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (14 minutter siden):

At det er mulig å være rasende fordi en mindreårig gutt ikke må betale bidrag. Det hadde ikke gått til datteren det. Hun hadde sløst det på merketull og ferieturer. Hun selger jo til og med barnas dåpsgaver. Det var noen som forsøkte å argumentere tidligere i tråden når jeg påpekte at mindreårige ikke er bidragspliktige, at det er urettferdig at Anna måtte stå for alle utgifter, men det er det som blir resultatet når man velger å få barn med en liten gutt. Hun var godt opplyst om dette fra moren og Amathea. Hun led så absolutt ingen nød med den inntekten hun hadde uansett. Det å gå etter ham i dag for valg HUN tok når hun var 14, det er lavmål. 

• Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo rene bestemora og har nylig fått meg Snap :knegg:

Har sett henne litt i det siste, og... måten hun og datteren baber seg til foran kamera.... Stakkars jente. 

Kjenner ikke til så mye inngående, men leser jo overskrifter og skulle virkelig ønske barn hadde et sterkere vern mot å bli eksponert.

Det er jo rett før det er copy and paste fra helsenorge og barnas journaler.

Hun fremstår jo så søt og snill på overflaten. Men beste eksempelet på hvor galt det kan gå. Synd barna ikke fødes med bruksanvisning i nakken. 

💔🫣

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (10 timer siden):

Hun framstår litt paranoid. Hun sier mange på Nav vet hvem hun er, og tror bidraget blir 0 pga de på Nav har noe imot henne. Likedan med bidragspliktitge, han lar være å jobbe for å hindre at Anna får bidrag. 

Men hvor mange ganger skal hun ta opp dette med bidrag, vi har hørt historien 1000 ganger før.

Herlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Ja dette er ille at hun holder på med. Husker jeg fulgte bloggen litt da M var liten. Faren til M var da med på bursdagsfeiringer og ble skrytt opp i skyene. Pappa nr 2 holdt også kontakt så vidt jeg husker. Og ja, det er direkte ekkelt å høre på sutring om bidrag fra ei som "gir 100 000 ut av vinduet" som hun selv oppdaterte i saken om ferien. 

Moren ja. Har vi egentlig hørt noe mer om henne? Anna bodde vel der og hadde mye hjelp fra henne. Men noe svært alvorlig har gått galt et sted her. Hun burde nok ikke tillatt den bloggen da A var 15 år og nybakt mor. Hun hadde trengt noe HELT annet enn den eksponeringen. 

Skjerming, veiledning og støtte i å fullføre skolegang.

Det hadde enhver foreldre med barn under 18 År prøvd å etterstrebe (med forbehold at de har en helt vanlig omsorgsevne)

Var det berømmelsen som tok de alle? Mor og datter? Pushe et lite barn som salg på en blogg for å tjene til Dubai turer og matchende antrekk til alle barna 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Det er faren til eldste hun er spesiellt "ute" etter? Helt utrolig at hun ikke forstår at dette er å krenke hans privatliv på det aller groveste. Han er jo ikke akkurat anonym (etter at hun selv har delt han på bloggen sin for mange år siden) - og hun har ingenting med å dele offentlig noe om deres bidragsavtaler, eller hva han evt holder på med. 

Det må jo være at hun rett og slett ikke forstår. Bekymringsfullt i seg selv at hun fremstår svært kognitivt svekket . Det kan heller ikke være noen i hennes nettverk hun lytter til, for man får jo håpe at noen sier i fra til henne. 

Men tenk på barnet, hva sier ikke Anna til henne om faren? En mann hun hadde kontakt med da hun var liten, før mor på nytt ble gravid!

Det er jo noe veldig destruktivt med Anna, side alle relasjoner brennes og kastes 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (1 minutt siden):

Men tenk på barnet, hva sier ikke Anna til henne om faren? En mann hun hadde kontakt med da hun var liten, før mor på nytt ble gravid!

Det er jo noe veldig destruktivt med Anna, side alle relasjoner brennes og kastes 

Ja, og så tok det vel ikke lange tiden før Jan plutselig ble kalt pappa av de to eldste. Det er bare ingen voksne hjemme der!

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (3 minutter siden):

Ja, og så tok det vel ikke lange tiden før Jan plutselig ble kalt pappa av de to eldste. Det er bare ingen voksne hjemme der!

Nei, men jeg mener hun hadde noe i startfasen med Jan, som fulgte etter henne som en lydig hund, så ble han kastet under bussen for å prøve på nytt med far til nest eldste , når de var på Kypros i en lang periode? Plutselig var han ute igjen, Jan tilbake og det ble barn, bryllup! Alt går jo fram tilbake og veldig fort!

Anna som selv ikke har utdannelse, skal ikke sitte å henge ut en mann på 28 år so. Studerer, jeg var ikke ferdig med master før jeg var godt over 30! Nærmere 40… faktisk! 
så det ser blir for dumt, det kommer ingen annen info fram enn at han gjør det for å slippe bidraget- ikke hvor og hva han har gjort etter han fullførte ungdomsskolen, videregående, og han var inne til militærtjeneste!

Hun trenger støtte og gode mennesker som kan lære henne alt hun har gått glipp av siden hun ble gravid!

Hvordan verden virker og er.. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (1 minutt siden):

Nei, men jeg mener hun hadde noe i startfasen med Jan, som fulgte etter henne som en lydig hund, så ble han kastet under bussen for å prøve på nytt med far til nest eldste , når de var på Kypros i en lang periode? Plutselig var han ute igjen, Jan tilbake og det ble barn, bryllup! Alt går jo fram tilbake og veldig fort!

Anna som selv ikke har utdannelse, skal ikke sitte å henge ut en mann på 28 år so. Studerer, jeg var ikke ferdig med master før jeg var godt over 30! Nærmere 40… faktisk! 
så det ser blir for dumt, det kommer ingen annen info fram enn at han gjør det for å slippe bidraget- ikke hvor og hva han har gjort etter han fullførte ungdomsskolen, videregående, og han var inne til militærtjeneste!

Hun trenger støtte og gode mennesker som kan lære henne alt hun har gått glipp av siden hun ble gravid!

Hvordan verden virker og er.. 

Det var mye fram og tilbake med Jan. Når nederlenderen dro tilbake til Nederland begynte hun å bruke Jan som sengevarmer, så dro hun plutselig til Nederland og skulle prøve på nytt der. Da innrømmet hun at det var nederlenderen som var hennes ekte kjærlighet og at Jan for alltid kom til å være nummer 2. Plutselig var hun hjemme igjen og da var Jan god nok. Så tok det rimelig kort tid før de offisielt var et par. 

Nå når du nevner bryllupet så kom jeg på at hun klarte jo å legge seg ut med kakebakeren også. Det er bare ikke en eneste en den dama der har vært borti som klarer å komme overens med henne. 

Jeg har selv slitt med kronisk sykdom, og vil være over 40 når jeg er ferdig med mitt studium - og jeg er ikke alene om det i klassen min. Hun kan hvis hun vil, det er det ingen tvil om. Den dama er sta nok til å tippe jorden ut av akse.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.G.E skrev (13 timer siden):

Helt sant. Det virker som hun er på kanten til "paranoid" ift å tro og mene at ALLE hater henne/er ute etter henne. Samtidig som hun fortsatt tror hun er en "stor profil" - og at det er derfor. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (14 timer siden):

Det var mye fram og tilbake med Jan. Når nederlenderen dro tilbake til Nederland begynte hun å bruke Jan som sengevarmer, så dro hun plutselig til Nederland og skulle prøve på nytt der. Da innrømmet hun at det var nederlenderen som var hennes ekte kjærlighet og at Jan for alltid kom til å være nummer 2. Plutselig var hun hjemme igjen og da var Jan god nok. Så tok det rimelig kort tid før de offisielt var et par. 

Nå når du nevner bryllupet så kom jeg på at hun klarte jo å legge seg ut med kakebakeren også. Det er bare ikke en eneste en den dama der har vært borti som klarer å komme overens med henne. 

Jeg har selv slitt med kronisk sykdom, og vil være over 40 når jeg er ferdig med mitt studium - og jeg er ikke alene om det i klassen min. Hun kan hvis hun vil, det er det ingen tvil om. Den dama er sta nok til å tippe jorden ut av akse.

Jeg fatter ikke at Jan fant seg i det den gang. «Hele verden» visste at han var nummer 2. En backup. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Melus skrev (32 minutter siden):

Jeg fatter ikke at Jan fant seg i det den gang. «Hele verden» visste at han var nummer 2. En backup. 

Jeg tror ikke Jan heller er helt god. Tenker bare på alle de sykeste sprellene Anna har servert hvor han har vært med. Eksempelvis når de latet som de hadde sex på kamera for bloggerne, når det var valg og hun og Jan gjorde en stor greie av at de skulle stemme FrP og la ut bilde av at de sto i gangen med finstasen på klar til å dra til stemmelokalet og Anna kalte seg «bloggverdenes Sylvi Listhaug», når hun la ut bilder av at hun la gulv toppløs så var Jan med på både gulvleggingen og bildetakingen. Nei, jeg tror de er like syke i hodet.

• Liker 4
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne ikke, men får jo med meg litt her og der likevel.

Har hun noen venner (bortsett fra "bestevenninnen"/datteren)??

Har hun noe kontakt med familie??

Kan ikke huske at jeg noen gang har sett noe annet enn henne og barna. I matchende hvitt og beige selvfølgelig.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (34 minutter siden):

Jeg følger henne ikke, men får jo med meg litt her og der likevel.

Har hun noen venner (bortsett fra "bestevenninnen"/datteren)??

Har hun noe kontakt med familie??

Kan ikke huske at jeg noen gang har sett noe annet enn henne og barna. I matchende hvitt og beige selvfølgelig.

Etter hva Anna har sagt, så har hun ingen å lene seg på. Det er heller ingen som lener seg til henne visst ting er vanskelig. Det sier sitt da. 

Men det er ikke rart at ingen lener seg til henne, hun plaprer jo om alt på snappen. 

Hun hadde en lørdagskveld fri for ungene for ikke lenge siden. Hun lurte på om hun skulle ta seg en tur ut på byen, men ble hjemme. Spørsmålet er om hun har noen å gå ut med eller besøke. Vennene de hadde, var Jan sine, sa hun den gang. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke Jan heller er helt god. Tenker bare på alle de sykeste sprellene Anna har servert hvor han har vært med. Eksempelvis når de latet som de hadde sex på kamera for bloggerne, når det var valg og hun og Jan gjorde en stor greie av at de skulle stemme FrP og la ut bilde av at de sto i gangen med finstasen på klar til å dra til stemmelokalet og Anna kalte seg «bloggverdenes Sylvi Listhaug», når hun la ut bilder av at hun la gulv toppløs så var Jan med på både gulvleggingen og bildetakingen. Nei, jeg tror de er like syke i hodet.

Utrolig trist for barna. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...