Lykkefrøet Skrevet 9. oktober 2024 #14381 Del Skrevet 9. oktober 2024 Really skrev (50 minutter siden): Her skal hun vise arret etter keisersnitt. Trengte hun dra bukselinningen så langt ned? Er det bare meg som reagerer? Det var så vidt hun viste sprikken i ...... Jeg synes ikke dette er normal atferd. Igjen så virker det som et behov for å få vise seg naken. Jeg SPYR!! Jeg har født to ganger, begge raske vaginale. Kommer aldri til å fortelle noen andre annet enn at jeg slapp keisersnitt og mulige komplikasjoner rundt det. Rekker mer enn nok å si at alle sine fødsler er unike, de har resultert i en person, vi er alle født av en kvinne og så lenge mor og barn er frisk etterpå vil dette være en vellykket fødsel. Hun har fire friske barn - gratulerer. Å vise bilder av hvor de kom ut er unødvendig. Alt er dradd så langt ned at med noen få millimeter til så viser hun sprekken. Nå har vi sett både rumpa og andre siden. Kan kjapt si at jeg levde livet fint uten å se hennes barberte intimområde. Synd at jeg måtte se det i dag. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 9. oktober 2024 #14382 Del Skrevet 9. oktober 2024 Unodostrez skrev (5 minutter siden): «På en måte åpenbart gått gjennom ulike typer fødsler»…. På en måte…. Åpenbart…. De eneste typene jeg har hørt om er keisersnitt og vaginal. Sist hun oppdaterte oss om dette hadde hun hatt ett keisersnitt og tre vaginale. Sånn hun formulerer seg skulle man tro hun har prøvd fire metoder på fire fødsler. Kanskje hun tenker at vi tror at en kom ut gjennom navlen og en gjennom rumpa siden vi trenger en detaljert forklaring med bilder. Absolutt alle fødsler er unike og forskjellige, ikke én fødsel er lik en annen. Føder du 20 barn, så er alle 20 fødslene forskjellige. Er det mulig?! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. oktober 2024 #14383 Del Skrevet 9. oktober 2024 Er det en M hun har tatovert nedenfor keisersnittarret? Forbokstaven til barnefar nr.2 ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 9. oktober 2024 #14384 Del Skrevet 9. oktober 2024 FruRosa skrev (10 minutter siden): Er det en M hun har tatovert nedenfor keisersnittarret? Forbokstaven til barnefar nr.2 ... Ser sånn ut. Det var det jeg også lurte på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 9. oktober 2024 #14385 Del Skrevet 9. oktober 2024 FruRosa skrev (32 minutter siden): Er det en M hun har tatovert nedenfor keisersnittarret? Forbokstaven til barnefar nr.2 ... Var det ikke hun som tatoverte "Milf" da? Mulig jeg husker feil. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 9. oktober 2024 #14386 Del Skrevet 9. oktober 2024 Aintnofun skrev (6 minutter siden): Var det ikke hun som tatoverte "Milf" da? Mulig jeg husker feil. Jo, Milf er på den ene skalken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. oktober 2024 #14387 Del Skrevet 9. oktober 2024 Aintnofun skrev (7 minutter siden): Var det ikke hun som tatoverte "Milf" da? Mulig jeg husker feil. Hun har "Milf" på rumpa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. oktober 2024 #14388 Del Skrevet 9. oktober 2024 "Milf" på rumpa og en M og kruseduller på venusberget. Classy! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 9. oktober 2024 #14389 Del Skrevet 9. oktober 2024 FruRosa skrev (3 minutter siden): "Milf" på rumpa og en M og kruseduller på venusberget. Classy! Dette, sammen med at hun viser nesten alt er årsaken til at folk føler avsky for henne. Som Anna selv sa: free the nippel. Nå er det vel snart free the ass and vagina. Nakenhenhet er naturlig så derfor viser Anna alt på snappen med nesten 130.000 følgere. Tenker dette pirrer henne litt, mens vi andre 🤮 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. oktober 2024 #14390 Del Skrevet 9. oktober 2024 Really skrev (2 timer siden): Her skal hun vise arret etter keisersnitt. Trengte hun dra bukselinningen så langt ned? Er det bare meg som reagerer? Det var så vidt hun viste sprikken i ...... Jeg synes ikke dette er normal atferd. Igjen så virker det som et behov for å få vise seg naken. Hun deler tanker om sitt eget underliv også ja.......ja, det var jo litt, eh......spesielt 😝 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 9. oktober 2024 #14391 Del Skrevet 9. oktober 2024 Tipper hun legger ut om keisersnitt nå pga Sofie Elise har hatt fokus på det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siba Skrevet 9. oktober 2024 #14392 Del Skrevet 9. oktober 2024 De har ikke søkt om separasjon fordi de ikke vil til mekling fordi de er redde for at mekling kan ødelegge det gode samarbeidet de har. Så da får de ingen meklingsattest, og hun kan heller ikke kreve noe bidrag. Hvor i alle dager er logikken i dette? Hvis samarbeidet er så bra, hva kan det skade å gå innom kontoret, beskrive hvordan de vil løse det, få en avtale og gå ut igjen? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 9. oktober 2024 #14393 Del Skrevet 9. oktober 2024 siba skrev (48 minutter siden): De har ikke søkt om separasjon fordi de ikke vil til mekling fordi de er redde for at mekling kan ødelegge det gode samarbeidet de har. Så da får de ingen meklingsattest, og hun kan heller ikke kreve noe bidrag. Hvor i alle dager er logikken i dette? Hvis samarbeidet er så bra, hva kan det skade å gå innom kontoret, beskrive hvordan de vil løse det, få en avtale og gå ut igjen? Trenger man skrive en avtale på kontoret da? Kan man ikke bare møte til mekling si at alt fungerer bra. Få attest og så stikke? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 9. oktober 2024 #14394 Del Skrevet 9. oktober 2024 Eyr skrev (11 minutter siden): Trenger man skrive en avtale på kontoret da? Kan man ikke bare møte til mekling si at alt fungerer bra. Få attest og så stikke? Jepp. Vet om flere som har gjort nettopp det. Sier de har avtalt samvær og barnebidrag, får en signert meklingsattest. 10-15 minutter maks! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 9. oktober 2024 #14395 Del Skrevet 9. oktober 2024 siba skrev (1 time siden): De har ikke søkt om separasjon fordi de ikke vil til mekling fordi de er redde for at mekling kan ødelegge det gode samarbeidet de har. Så da får de ingen meklingsattest, og hun kan heller ikke kreve noe bidrag. Hvor i alle dager er logikken i dette? Ikke bare det, men så lenge de er gift så blir også økonomien deres sett på som en. Det vil si at når NAV skal vurdere om hun skal ha bidrag fra de to andre fedrene, så er Jans inntekt med i vurderingen. Jan har forsørgerplikt for både henne og alle fire barna så lenge de er gift. «Bidragsaken» hennes hadde stått sterkere om hun var alene. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9. oktober 2024 #14396 Del Skrevet 9. oktober 2024 siba skrev (1 time siden): De har ikke søkt om separasjon fordi de ikke vil til mekling fordi de er redde for at mekling kan ødelegge det gode samarbeidet de har. Så da får de ingen meklingsattest, og hun kan heller ikke kreve noe bidrag. Hvor i alle dager er logikken i dette? Hvis samarbeidet er så bra, hva kan det skade å gå innom kontoret, beskrive hvordan de vil løse det, få en avtale og gå ut igjen? Hvordan kan hun da klage på at hun ikke får noe bidrag? Eller var det fra de andre fedrene hun pratet om? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 9. oktober 2024 #14397 Del Skrevet 9. oktober 2024 siba skrev (2 timer siden): De har ikke søkt om separasjon fordi de ikke vil til mekling fordi de er redde for at mekling kan ødelegge det gode samarbeidet de har. Så da får de ingen meklingsattest, og hun kan heller ikke kreve noe bidrag. Hvor i alle dager er logikken i dette? Hvis samarbeidet er så bra, hva kan det skade å gå innom kontoret, beskrive hvordan de vil løse det, få en avtale og gå ut igjen? Det er jo helt villt ressonert 😵💫 hvorfor i alle dager skulle en mekling ødelagt det gode samarbeidet?? 😳 Det er jo alt familievernet drømmer om - foreldre som samarbeider godt om barna etter et brudd …… og- selvfølgelig har dette hatt noe å si ift at hun har søkt om barnebidrag ……. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 9. oktober 2024 #14398 Del Skrevet 9. oktober 2024 Unodostrez skrev (6 timer siden): «På en måte åpenbart gått gjennom ulike typer fødsler»…. På en måte…. Åpenbart…. Hun hermer mye etter SE. «Åpenbart», plutselig vise frem keisersnittet rett etter SE kom ut med det… osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 10. oktober 2024 #14399 Del Skrevet 10. oktober 2024 Bildet hvor hun viser seg glattberbert ble fort fjernet fra instastory. Jeg rapporterte, og håper flere gjorde det samme. Instagram tolererer ikke nakenhet, det samme gjelder snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millelina Skrevet 10. oktober 2024 #14400 Del Skrevet 10. oktober 2024 Eyr skrev (19 timer siden): Trenger man skrive en avtale på kontoret da? Kan man ikke bare møte til mekling si at alt fungerer bra. Få attest og så stikke? Nettopp sånn kan det gjøres👍🏼 Så snappen hennes ang dette, og jeg forsto det på en annen måte enn personen du siterer. forsto det sånn at de har ett håp om at de skal kunne finne ut av det og da er det ingen grunn til å be om separasjon nå. De hadde satt en dato frem i tid der de skal se om de har noen jobbe med videre for å satse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå