Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg hadde virkelig ikke godtatt å bodd i en slik leilighet, det var jo grotesk ekkelt der. Jeg hadde heller ikke reist hjem, da, det er helt sikkert andre hotell på Kypros. Så jeg skjønner sinnet mot hotellet og reiseoperatøren, men skjønner ikke hvordan enkelt konsekvent klarer å gjøre utfordrende situasjoner hundre ganger verre. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (13 timer siden):

Jeg hadde virkelig ikke godtatt å bodd i en slik leilighet, det var jo grotesk ekkelt der. Jeg hadde heller ikke reist hjem, da, det er helt sikkert andre hotell på Kypros. Så jeg skjønner sinnet mot hotellet og reiseoperatøren, men skjønner ikke hvordan enkelt konsekvent klarer å gjøre utfordrende situasjoner hundre ganger verre. 

Enig! Hadde ikke blitt på det hotellet, men hadde ikke latt det ødelegge ferien til meg og barna heller. De finnes massevis av hoteller (og leiligheter, Airbnb osv) i området der - hvor hun helt sikkert kunne innlosjert seg og barna på et par timer. 

Hun fikk sine nye 5 minutter i media da. Jeg tenker det var litt av poenget hennes - desverre. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Enig! Hadde ikke blitt på det hotellet, men hadde ikke latt det ødelegge ferien til meg og barna heller. De finnes massevis av hoteller (og leiligheter, Airbnb osv) i området der - hvor hun helt sikkert kunne innlosjert seg og barna på et par timer. 

Hun fikk sine nye 5 minutter i media da. Jeg tenker det var litt av poenget hennes - desverre. 

Hadde ikke forundret meg om hun lagde dette spetakkelet kun for å havne i media. Ingenting med den dama overrasker lenger.

Endret av Lykkefrøet
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan dette rommet var såååå forferdelig. Hun kan ikke reise mange steder i verden, hvis det der får en til å dra hjem etter to netter, og unngår å dusje. Syns ikke det så ut som mugg i dusjen i det hele tatt, det var noe mørkere i hjørner og langs fugene mot veggen. Dette kunne selvsagt vært vasket bedre, men det er faktisk ikke vanlig at hoteller vasker med tannbørste i fuger slik hun gjør hjemme hos seg. Og det er på INGEN måte helseskadelig for barna eller henne der. Hvorfor er det farlig å dusje hvis det er skittent langs veggen? Hun trenger ikke tråkke der en gang. Regner med hun bader i havet, og i felles basseng, liksom…? Dette virker jo som OCD, og det er hverken bra for henne eller barna… 

• Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LiHa skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvordan dette rommet var såååå forferdelig. Hun kan ikke reise mange steder i verden, hvis det der får en til å dra hjem etter to netter, og unngår å dusje. Syns ikke det så ut som mugg i dusjen i det hele tatt, det var noe mørkere i hjørner og langs fugene mot veggen. Dette kunne selvsagt vært vasket bedre, men det er faktisk ikke vanlig at hoteller vasker med tannbørste i fuger slik hun gjør hjemme hos seg. Og det er på INGEN måte helseskadelig for barna eller henne der. Hvorfor er det farlig å dusje hvis det er skittent langs veggen? Hun trenger ikke tråkke der en gang. Regner med hun bader i havet, og i felles basseng, liksom…? Dette virker jo som OCD, og det er hverken bra for henne eller barna… 

Men så ser vi jo også at hun vasker og vasker og vasker hjemme. Ikke normalt å ha et så anstrengt forhold til renhold. Hun virker helt på randen og viser det i det hun legger ut.

Blir gjerne sånn av å måtte ha stålkontroll hele tiden. Og at hun ikke tåler noe rot og skit.

Gode gamle: «Bedre med litt støv i krokene enn er reint helvete» gjelder vel i aller høyeste grad her.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøver hun igjen å selge bøkene som hun ga ut for flere år siden. Hun sier følgerne bør lese de sånn at de forstår hvem hun er. 

Altså hva? Det var ingenting nytt i de bøkene fordi hun hadde skrevet om alt på bloggen. Hun tyter på det samme om og om igjen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste artikkelen, ikke sett på Snap (selvpining gidder jeg ikke), men inntrykket dama gir er at hun ikke er helt i vater og ute etter PR. Unormalt selvsentrert. Var jeg annonsør ville jeg blitt skremt, gjelder også de som har reklame på Snapchat, skjønner ikke at de tør. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Leste artikkelen, ikke sett på Snap (selvpining gidder jeg ikke), men inntrykket dama gir er at hun ikke er helt i vater og ute etter PR. Unormalt selvsentrert. Var jeg annonsør ville jeg blitt skremt, gjelder også de som har reklame på Snapchat, skjønner ikke at de tør. 

Hun har heldigvis ikke noen annonser. Ikke som jeg har sett ihvertfall. Hun snakket om at samarbeidspartnere ikke betalte henne. 

Du har rett hun er ikke i vater. Det blir som et togkrasj, jeg klarer ikke å la være å se, for det er så sykt.  Men jeg burde gjøre som deg å ikke se, for jeg blir helt matt av å se og høre henne. 

Endret av Really
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er vi som dømmer? År etter år… Dere roper ut hva dere ville gjort, ‘stakkars barn’, ‘barnevernet må inn’ osv. Den av dere som har levd Annas liv, og sett verden gjennom hennes øyne, dere kan uttale dere. Uansett hva denne kvinnen foretar seg blir er nytt samtaleemne på KG. Bør ikke livet være så rikt at man kan finne noe annet å bruke energi på? Når du roper i skogen, får du kongler i munnen. Denne tråden er en heksejakt. Skammelig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sier hun noe om at hun må gi oppmerksomhet og stå opp mot negative kommentar (i forbindelse med sydenturen nå), fordi hun må stå opp for seg selv og for «seg selv som barn» siden ingen andre gjør det. Men hva i all verden har kritiske kommenterer rundt denne skandaleturen å gjøre med hennes barndom? 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, pussig det der. 
Hun har rett til å kritisere og legge ut om andre på sine kanaler. Men andre har ikke rett til å være uenig  med henne å ytre det. 🤷🏼‍♀️

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mocca86 skrev (På 12.9.2024 den 17.11):

Hvor lenge skal denne jentungen sitte å klage på Ving. Uker? Måneder? År? Sytehøne

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir irritert på henne over å være så lite voksen og løsningsorientert på en ferietur med barna. 

Skjønner at hun er litt opphengt i vasking og renslighet, men da kunne hun vel bare tatt en tur på butikken og vasket raskt over selv? Muggen i dusjen hun filmet er på ingen måte helseskadelig, spesielt ikke på ferie i 1 uke. At det er spindelvev og noen flekker på veggene kunne hun selv ha fikset på under 10 minutter. 

Jeg mener ikke at hun ikke skal klage på dette, hvis hun finner dette uhørt så kjør på, men å være så bastant og sta at hun velger å drasse med seg barna hjem etter bare et par dager etter å ha laget et leven fra de kom, syntes jeg rett og slett er dårlig gjort mot barna. De fleste ferier med barn i denne alderen er jo ferier som er for barna. At hun ikke ser hvor kjipt det er å måtte reise hjem fordi mor klikker for litt skit i dusjen og spindelvev i taket er vanvittig. 

Her syntes jeg synd på ungene, som sikkert har gledet seg til tur og som pent må sette seg på flyet hjem for bagateller. 

Endret av mjauritz
  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Erd skrev (2 timer siden):

Hvem er vi som dømmer? År etter år… Dere roper ut hva dere ville gjort, ‘stakkars barn’, ‘barnevernet må inn’ osv. Den av dere som har levd Annas liv, og sett verden gjennom hennes øyne, dere kan uttale dere. Uansett hva denne kvinnen foretar seg blir er nytt samtaleemne på KG. Bør ikke livet være så rikt at man kan finne noe annet å bruke energi på? Når du roper i skogen, får du kongler i munnen. Denne tråden er en heksejakt. Skammelig. 

Du vet at hun har valgt å leve av å legge ut hver eneste lille detalj fra livet hun og barna lever? Hun lager de merkeligste click-bait-overskrifter og lever av å være sinna-offer - alle er slemme mot Anna.

Hvis ingen snakker om henne, er hele livsgrunnlaget hennes over. hun legger opp til det helt selv.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sier hun "har man ikke noe fint å si så skal man la være å si noe". Altså, jeg forstår hva hun mener, han hallo!! Dama gjør jo nesten ikke annet enn å klage og snakke negativt!

• Liker 15
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna snakker jo gresk. Hvorfor sa hun da at hun ikke klarte å forklare vaskepersonalet hva som var problemet, fordi de ikke forsto engelsk?

Endret av FruRosa
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erd skrev (7 timer siden):

Denne tråden er vel ingenting i forhold til samtaleemnene hun skaper i sitt eget nærmiljø! Tror du det er kult eller trygt å være barn av et menneske som utleverer absolutt alt som skjer i livet ditt i full offentlighet? Rommet ditt, faren din, økonomien, feriene dine, skolehverdagen din, bilder og videoer av det meste du gjør? Sett deg litt inni hvordan dette kan oppleves for barna hennes! At folk er er kritisk til dette er helt naturlig, det som ikke er naturlig er å utlevere sitt eget og 4 barn sitt privatliv til alle og enhver!

Endret av K_mb
  • Liker 19
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...