Teflonhjernen Skrevet 3. oktober 2024 #14281 Del Skrevet 3. oktober 2024 Klippet fra saken på TV2. Noen som er en smule høy på seg selv… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 3. oktober 2024 #14282 Del Skrevet 3. oktober 2024 Jeg blir helt satt ut. Så seansen med hotellmanageren og noe av taxituren. De fant et fly til Stockholm og skal sove på hotell der for å komme seg til hektene. Hun vurderte å fly til Abu Dhabi, men både hun og barna var alt for slitne. Altså, stakkars barn oppi dette her. Galskap hele greia! Hun har slitt ut barna sine såpass med den sytingen sin at de ikke orker videre ferietur til Abu Dhabi. Jeg fatter ikke at det er mulig at en voksen dame kan oppføre seg sånn. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. oktober 2024 #14283 Del Skrevet 3. oktober 2024 Teflonhjernen skrev (27 minutter siden): Klippet fra saken på TV2. Noen som er en smule høy på seg selv… 🤮🤮🤮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 3. oktober 2024 #14284 Del Skrevet 3. oktober 2024 Hun reiser vel for å tjene mer penger på snap (content)…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet 3. oktober 2024 #14285 Del Skrevet 3. oktober 2024 Fenomen skrev (2 timer siden): Enig i at det er overdramatisk og reise hjem og at man ikke bør involvere barna, men ellers er jeg enig med henne. Selv om man er i et annet land skal man forvente mer for 100 000,-. En ting er standard, men man skal ikke forvente og godta at det er skittent, dusjen er full av mugg og at det er store områder med spindelvev. Det bør man vaske. Hun fikk nytt rom, men det var jo ikke stort bedre. Synes absolutt ikke hotellet/Ving har gjort nok her. Jeg hadde også klaget på rommet. Men hadde nok endt med å ta en runde med moppen selv, og kjøpt noen strekklaken til ungene, og heller prøvd å få litt refusjon når jeg kom hjem. Kjenner mange som tar en runde med såpe/antibac/klor på kjøkkenbenken, toalett, vask osv på ferieleiligheter/hotellrom selv om det ser rent ut. Trenger ikke være rent selv om det ser rent ut. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 3. oktober 2024 #14286 Del Skrevet 3. oktober 2024 Dette er bare trist å være vitne til… og jeg snakker ikke om skitne hotellrom 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. oktober 2024 #14287 Del Skrevet 3. oktober 2024 Alvea skrev (2 timer siden): Jeg blir helt satt ut. Så seansen med hotellmanageren og noe av taxituren. De fant et fly til Stockholm og skal sove på hotell der for å komme seg til hektene. Hun vurderte å fly til Abu Dhabi, men både hun og barna var alt for slitne. Altså, stakkars barn oppi dette her. Galskap hele greia! Hun har slitt ut barna sine såpass med den sytingen sin at de ikke orker videre ferietur til Abu Dhabi. Jeg fatter ikke at det er mulig at en voksen dame kan oppføre seg sånn. Tviler på at det er fordi barna er slitne at de ikke reiser til Dubai, men veldig greit å ha noen å skylde på såklart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. oktober 2024 #14288 Del Skrevet 3. oktober 2024 AntiBullshit skrev (25 minutter siden): Tviler på at det er fordi barna er slitne at de ikke reiser til Dubai, men veldig greit å ha noen å skylde på såklart Godt for ungene det da, å slippe å bli dratt rundt i et glohett Dubai med moren på photoshoot… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3. oktober 2024 #14289 Del Skrevet 3. oktober 2024 Jeg har aldri fulgt Anna, tittet innom en gang i halvåret kanskje. Rett og slett fordi det blir for mye for meg denne jentungen. Tror aldri jeg har sett hun har hatt en kjole som dekker skuldrene noen gang. Har kikka litt mer nå når jeg leste det var mye styr med en sydentur. Som er jo helt utrolig at hun har råd til, når hun sier selv hun tjener 400.000 i året, ingen barnebidrag. Bla bla bla. At noen orker å hele tiden skal fremstå så perfekt både mtp huset og seg selv. Hun snur jo aldri på hodet, da kan jo et hårstrå havne feil. Det er utlevering av alle ungene. Det er klaging og syting hele tiden. Men denne sydenturen tok jo kaka. Makan til oppførsel. Hun må jo ha ekstreme høye tanker om seg selv. Stakkars barn. 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 3. oktober 2024 #14290 Del Skrevet 3. oktober 2024 Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Jeg har aldri fulgt Anna, tittet innom en gang i halvåret kanskje. Rett og slett fordi det blir for mye for meg denne jentungen. Tror aldri jeg har sett hun har hatt en kjole som dekker skuldrene noen gang. Har kikka litt mer nå når jeg leste det var mye styr med en sydentur. Som er jo helt utrolig at hun har råd til, når hun sier selv hun tjener 400.000 i året, ingen barnebidrag. Bla bla bla. At noen orker å hele tiden skal fremstå så perfekt både mtp huset og seg selv. Hun snur jo aldri på hodet, da kan jo et hårstrå havne feil. Det er utlevering av alle ungene. Det er klaging og syting hele tiden. Men denne sydenturen tok jo kaka. Makan til oppførsel. Hun må jo ha ekstreme høye tanker om seg selv. Stakkars barn. Stakkars barn? Tror de overlever altså.. er faktisk unger i denne verden det virkelig er synd på.. og det er ikke ungene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 3. oktober 2024 #14291 Del Skrevet 3. oktober 2024 Laurabeauty skrev (16 minutter siden): Stakkars barn? Tror de overlever altså.. er faktisk unger i denne verden det virkelig er synd på.. og det er ikke ungene hennes. Jo, stakkars barn. Man behøver ikke sette de opp mot andre barn det er synd på. Her er det 4(?) barn som det faktisk er veldig synd på. 21 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. oktober 2024 #14292 Del Skrevet 4. oktober 2024 Laurabeauty skrev (9 timer siden): Stakkars barn? Tror de overlever altså.. er faktisk unger i denne verden det virkelig er synd på.. og det er ikke ungene hennes. Jo, det er faktisk veldig synd i disse barna. Livet leves etter hvordan moren kan tjene penger, på dem og på å utlevere sitt eget liv. Jeg tror ingen hadde synes det var ok med en mor som oppfører seg sånn som hun gjør i sosiale medier. Hun klager over at barna blir mobbet men bretter ut alt mulig. Hvor kult er det for disse barna som nærmer seg tøffe ungdomsår å måtte kle seg i like klær og stilles opp som kulisser i mammas fotoverden? Stadig oppstilt i kliniske omgivelser. Hvor kult er det at mamma forteller ALT på sosiale medier (hvor barn har tilgang fra tidlig alder), sex, fedre, skilsmisse, utfordringer med skole/skolekamerater/foreldre, stadig rasende med syke overskrifter på snap osv osv Det er INGEN gode mødre som holder på sånn. Mødre flest er opptatt av å beskytte barna og gi dem en trygg og god oppvekst. Uten at hele verden ser og vet alt om dem. Anna burde lest seg opp på hvordan de første influencer barna som nå er voksne har måtte lide under foreldres behov for å tjene penger på dem. Som feks her https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi05KDHn_SIAxVlJxAIHe2SK6sQFnoECBMQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.teenvogue.com%2Fstory%2Finfluencer-parents-children-social-media-impact&usg=AOvVaw2gpY31HzYwne_pkbMxARvS&opi=89978449 Svært mange influencer barn tar etter hvert helt avstand til foreldrene sine etter å ha fått hele livet sitt brettet ut fra dag1. Hun oppfører seg helt tragisk og overhodet ikke som en ansvarlig voksen. Og at noen ikke tar grep er bare trist. 15 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. oktober 2024 #14293 Del Skrevet 4. oktober 2024 Laurabeauty skrev (11 timer siden): Stakkars barn? Tror de overlever altså.. er faktisk unger i denne verden det virkelig er synd på.. og det er ikke ungene hennes. Jo stakkars barn som har en så ustabil mor, det kan faktisk ødlegge mye for de 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. oktober 2024 #14294 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Laurabeauty skrev (11 timer siden): Stakkars barn? Tror de overlever altså.. er faktisk unger i denne verden det virkelig er synd på.. og det er ikke ungene hennes. Selvfølgelig overlever de. Synes du det holder i en barndom? Spiller ingen rolle hvordan de har det, de overlever tross alt?!! Endret 4. oktober 2024 av Bibbi_ 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 4. oktober 2024 #14295 Del Skrevet 4. oktober 2024 Laurabeauty skrev (12 timer siden): Stakkars barn? Tror de overlever altså.. er faktisk unger i denne verden det virkelig er synd på.. og det er ikke ungene hennes. Åååå jamen da så, så lenge de overlever er det jo greit!! 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 4. oktober 2024 #14296 Del Skrevet 4. oktober 2024 Really skrev (På 2.10.2024 den 15.24): Nei jeg er helt enig. Hun sier muggen i dusjen var helseskadelig. Ikke for to dager. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 4. oktober 2024 #14297 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Slettet. Endret 4. oktober 2024 av Really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 4. oktober 2024 #14298 Del Skrevet 4. oktober 2024 Margit777 skrev (18 minutter siden): Ikke for to dager. Nei det var ingen som hadde tatt noe helseskade her, verken for 2 dager eller en uke. Snakke meg om å være dramatisk. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 4. oktober 2024 #14299 Del Skrevet 4. oktober 2024 Hva er poenget med å dele videoklipp med tørrprat uten å vise noe som helst fra hotellet i Stockholm. Vi vet jo at de har komnet hjem for flere dager siden. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 4. oktober 2024 #14300 Del Skrevet 4. oktober 2024 Admdir skrev (55 minutter siden): Hva er poenget med å dele videoklipp med tørrprat uten å vise noe som helst fra hotellet i Stockholm. Vi vet jo at de har komnet hjem for flere dager siden. Er de kommet seg hjem til Søgne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå