Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Doris Becker skrev (1 time siden):

Kan det være at blogging og influensing forsterker psykisk sykdom?  Det er ikke til å begripe at dette er underholdning, på barns bekostning spesielt. Jeg blir helt kvalm og dårlig av å lese om det som foregår. Husker at jeg hadde samme følelsen da Unge Mødre gikk. Det skulle liksom være dokumentarserie, men for meg var det å lage underholdning av mennesker som sliter, på en dårlig måte. Og se hvordan dette gikk for noen... Og det går ikke under noe regelverk, de kan dele av sitt privatliv som underholdning, også barna.  Og de tjener penger på det. Til og med Barne og familevernminister inviterer influensere på kaffe for å få hjelp til å nå ut. En gal gal verden. Tragisk.s

Enig at det er tragisk. Selger sjela si for å tjene penger som skal forbrukes i rykende tempo. Burde jo logget helt av i ferien, fokusert på barna og tatt 100% fri fra jobb.  

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (2 timer siden):

Helt enig! Jeg hadde nok sagt ifra, så hadde jeg gått ut og kjøpt en vaskespray og tatt det verste selv slik at jeg følte det var "greit" for oss. Hadde tatt det med selskapet i ettertid. Hadde aldri klart å ødelegge en ferie slik for mine barn for dette her! Aldri!

Altså, sist jeg og mannen var på sydentur dro vi til Tenerife med Ving. Der var kjøleskapet stappfullt av forrige gjesters halvspiste mat. Jeg fikk tak i to vaskedamer som styrte på tvers over gangen og forsøkte med tegnspråk å forklare problemet fordi de ikke snakket engelsk og vi ikke snakket spansk. Jeg fikk en bosspose til å dumpe dritten i, det var noe oppvasksåpe ved kjøkkenvasken og både reint håndkle og kjøkkenklut på kjøkkenet. De damene var utrolig flau og beklaget så voldsomt på spansk. Det var tydelig at de ville vaske kjøleskapet for oss, for det var DRITTENT. Fikset det selv på ti minutter og vi to gikk og spiste middag. Problem løst. Vi satt og lo av hele situasjonen når vi koste oss med middagen. Fikk to fabelaktige uker i solen og dro hjem igjen godt uthvilt. 

Ville da aldri falt meg inn å være så infernalsk ond og ødelegge høstferien for små barn på grunn av noe småtteri som det der. Mugg i dusjen, er det så stort problem? De har vel ikke tenkt å sleike på fugene. 

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SH# skrev (7 minutter siden):

Enig at det er tragisk. Selger sjela si for å tjene penger som skal forbrukes i rykende tempo. Burde jo logget helt av i ferien, fokusert på barna og tatt 100% fri fra jobb.  

Det er forferdelig. Livet er nå. Og de selger det. som du sier. Det blir ikke virkelig. De er hele tiden foran kamera jo... Og tenker mer på det som "selger" enn på livet som skal leves. Mareritt. Kan ikke være verdt pengene. Må være et slags ekstremt behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Nærmest avhengighet. Heldigvis skriver ikke media så mye om henne da. Men de skriver mye om andre. Som også holder på likedan. For meg blir det bare sykt. Magen vrenger seg.

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (Akkurat nå):

Hun klarte også å legge ut snap av eldste i bikini på stranda..tragisk mor - rett og slett

Hun selger sine barn. Kroppen deres. Livet deres. Hvordan kan dette være lov 😢

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 21.3.2024 den 21.21):

Så summa summarum er kropp, nakenhet og sex det eneste hun har tilby. Bortsett fra å lage og eksponere avkom.

Så da har hun ikke lenge igjen å melke den kua, for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (6 timer siden):

Nei, nå må dere slutte å «kjefte» på Anna! Ving har jo tross alt ikke opplyst om at det var mygg der…… 😅

Det var mugg hun snakket om, ikke mygg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 timer siden):

Så da har hun ikke lenge igjen å melke den kua, for å si det slik

Hun får satse på en karriere i Charterfeber på sine eldre dager. Det er alltids behov for en diva i slike program ☺️ 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SH# skrev (1 minutt siden):

Hun får satse på en karriere i Charterfeber på sine eldre dager. Det er alltids behov for en diva i slike program ☺️ 

Ikke gi henne noen ideer nå da....😬 måtte inn å se snap ang ranten hennes og gud bedre sier jeg. Noe hat hun rett i mens annet hadde /har jeg oversett. Var der i aug og alt er nyoppusset men dog på halv tolv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke desse influencerene kjent for å ha verken utdanning eller omtanke for andre enn seg selv. Det er jo helt utrolig hvor stort behov de har for oppmerksomhet. Hver dag, hele tiden handler om å filme seg selv, finne best vinkel osv. Alt av kritikk blir feid under teppet og forklart som sjalusi. Verden skal dreie seg om MEG….og kun MEG!! Og jeg er kjempeviktig, og har en så utrolig travel hverdag som består av å filme meg selv i alle mulige settinger. Det handler om å skape et liv (illusjon….) som du skal misunne. Fasadene har noen sprekker her og der kan man trygt si😬 Manglende utdanning kommer fort frem…..hos flere av dem.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anno19 skrev (9 minutter siden):

Nå er vel ikke desse influencerene kjent for å ha verken utdanning eller omtanke for andre enn seg selv. Det er jo helt utrolig hvor stort behov de har for oppmerksomhet. Hver dag, hele tiden handler om å filme seg selv, finne best vinkel osv. Alt av kritikk blir feid under teppet og forklart som sjalusi. Verden skal dreie seg om MEG….og kun MEG!! Og jeg er kjempeviktig, og har en så utrolig travel hverdag som består av å filme meg selv i alle mulige settinger. Det handler om å skape et liv (illusjon….) som du skal misunne. Fasadene har noen sprekker her og der kan man trygt si😬 Manglende utdanning kommer fort frem…..hos flere av dem.

Blir alltid litt fascinert over hvor slitne de er. Så slitne at de må bare ligge på sofaen og se på serier i timesvis  og bestille mat. 
De styrer stort sett hverdagen 100% selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (17 minutter siden):

Blir alltid litt fascinert over hvor slitne de er. Så slitne at de må bare ligge på sofaen og se på serier i timesvis  og bestille mat. 
De styrer stort sett hverdagen 100% selv. 

Konstant slitne, og utrolig mye syke. Konstant «brygger på noe» så en må ta det rolig noen dager, eller trenger massasje eller en reise for å slappe av….  Hvordan i alle dager skulle desse ha klart seg i en jobb som krever oppmøte og innsats hver dag?

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anki-2.0 skrev (14 timer siden):

Det var mugg hun snakket om, ikke mygg.

Ser hun har endret det i teksten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (1 time siden):

Håper Anna ser denne dokumentaren om "Kidfluencers":

https://www.vg.no/nyheter/i/o3keOa/se-dokumentaren-kidfluencers-ble-kvalm-av-meldingen-datteren-fikk

Jeg la særlig merke til kommentaren en jente fikk: "You are very very beautiful, when you're older, You'll be sexy"

Anna var jo selv en barneinfluencer,hun startet jo å blogge som 15åring..

En dokumentar nytter nok fint lite for å nå inn til henne..

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...