Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jobbet på hotell i mange år. Når sofa skal brukes som soveplass så la vi ofte sengetøy ved siden av pga at folk vil bruke sofaen som en sofa å sitte i på dagtid 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 At hun ikke bare kan prøve å oppføre seg som voksen og ikke ødelegge turen for ungene. Hun kan klage til hotell og Ving som oss andre vanlige, og be de ordne opp til de er tilbake fra stranden. Hotellrom i syden pleier vanligvis kun til å bli brukt til å sove på. Men, hun har tydeligvis en oppfatning om at hun er en spesiell gjest- og forstår ikke hvorfor hun ikke bare kan knipse så har hun en suite. Tidenes supermum..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (4 timer siden):

Ok, så sliter de med og lese og skrive. I dag har man i tillegg til hjelpemidler og et hjelpeapparat, ganske romslige muligheter for tilrettelegging av utdanningsløp slik at man kan komme seg gjennom og få seg en eller annen utdanning og sikre videre deltagelse i arbeidslivet. Det er lesingen og skrivingen som er problemet, antar jeg, og ikke de praktiske ferdighetene? Ikke de kognitive? Ikke synet eller hørselen? Så jo, faktisk, hvis man yter selv og benytter seg av de hjelpemidlene og tilretteleggingen som er tilgjengelig, så mener jeg at de aller aller fleste klarer å gjennomføre skolen. Som for alle andre så er det ikke alle yrker man er egnet i, men at man er nærmest helt maktesløs og ikke klarer noen form for utdanning som topp motivert dyslektiker, det kjøper jeg ikke. Hvis man derimot ikke benytter seg av mulighetene som ligger der og heller bruker diagnosen som en unnskyldning for alt man ikke kan, da er det selvfølgelig kort vei til NAV. 

Da får vi være enige om å være uenige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...