Måne Rampelyset Skrevet 17. september #14081 Del Skrevet 17. september Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 18. september #14082 Del Skrevet 18. september Anna var et barn som fikk et barn. I motsetning til de fleste som havner i en sånn situasjon, så lærte hun tilsynelatende ingenting, og fikk tre barn til. Før frontallappen hennes var ferdigutviklet, så hadde hun fått fire barn med tre forskjellige fedre. Hvor i helvete var Annas foreldre? Hvor har de vært siden? Ble barnevernet koblet inn på noe vis da hun ble gravid som 14-åring? Koblet de seg i det minste på da hun ble gravid igjen som 17-åring? Hvilke tiltak har vært satt i gang for å ta vare på Anna og hjelpe henne til å få flere bein å stå på enn tabloide overskrifter, utlevering, og nakenhet? Hun er ikke 30 år en gang, hele livet hennes er brettet ut på internett. Det er så inderlig trist. 31 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 20. september #14083 Del Skrevet 20. september Det har rablet fullstendig for henne nå, vel?! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 20. september #14084 Del Skrevet 20. september Sophie1988 skrev (6 minutter siden): Det har rablet fullstendig for henne nå, vel?! Gud bedre meg. Alldeles sinnsykt. Hun er helt ute og kjører nå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 20. september #14085 Del Skrevet 20. september Really skrev (Akkurat nå): Gud bedre meg. Alldeles sinnsykt. Hun er helt ute og kjører nå. Skremmende! Noen må jo gripe inn! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmff20 Skrevet 20. september #14086 Del Skrevet 20. september Som et togkrasj i sakte fart… noen må gripe inn ja, men hvem?🙉🤯 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 20. september #14087 Del Skrevet 20. september Sophie1988 skrev (2 timer siden): Det har rablet fullstendig for henne nå, vel?! Hvem i alle dager snakker hun til? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 20. september #14088 Del Skrevet 20. september Melus skrev (11 minutter siden): Hvem i alle dager snakker hun til? Jeg orker ikke å klikke meg inn sånn at hun tjener mer penger… 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. september #14089 Del Skrevet 20. september Jeg tok en for laget nå. Jeg trykket i en rasende fart ( vet jo at det tar en stund før hun kommer til noe poeng) Så traff jeg ganske bra. Hun hadde en kompis som tok selvmord ( tror jeg). Da hun var 16 år spurte moren hans om det var han som var far til barnet hennes. Hun gav tydelig uttrykk for at det var idiotisk spørsmål hun fikk, og da orket jeg ikke høre mer og trykka meg av igjen. 8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 20. september #14090 Del Skrevet 20. september Zenhouse skrev (14 minutter siden): Jeg tok en for laget nå. Jeg trykket i en rasende fart ( vet jo at det tar en stund før hun kommer til noe poeng) Så traff jeg ganske bra. Hun hadde en kompis som tok selvmord ( tror jeg). Da hun var 16 år spurte moren hans om det var han som var far til barnet hennes. Hun gav tydelig uttrykk for at det var idiotisk spørsmål hun fikk, og da orket jeg ikke høre mer og trykka meg av igjen. Hvem i alle dager har behov for å publisere noe så sykt?!? Om hun har fått et sånt spørsmål kan jo ingen vite, men er ingenting privat? Og måten hun formulerte den teksten på så kan det tolkes i retning nekrof*l. Fy søren så motbydelig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mocca86 Skrevet 20. september #14091 Del Skrevet 20. september Zenhouse skrev (4 timer siden): Jeg tok en for laget nå. Jeg trykket i en rasende fart ( vet jo at det tar en stund før hun kommer til noe poeng) Så traff jeg ganske bra. Hun hadde en kompis som tok selvmord ( tror jeg). Da hun var 16 år spurte moren hans om det var han som var far til barnet hennes. Hun gav tydelig uttrykk for at det var idiotisk spørsmål hun fikk, og da orket jeg ikke høre mer og trykka meg av igjen. «Jeg trykket i en rasende fart, vet jo at det tar en stund før hun kommer til poenget»🤣Dauer!🤣Er sånn også jeg gjør der en sjeeeeelden, MEGET sjelden gang🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. september #14092 Del Skrevet 20. september Mocca86 skrev (41 minutter siden): «Jeg trykket i en rasende fart, vet jo at det tar en stund før hun kommer til poenget»🤣Dauer!🤣Er sånn også jeg gjør der en sjeeeeelden, MEGET sjelden gang🤣 😇😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 20. september #14093 Del Skrevet 20. september Sophie1988 skrev (9 timer siden): Skremmende! Noen må jo gripe inn! Kmff20 skrev (8 timer siden): Som et togkrasj i sakte fart… noen må gripe inn ja, men hvem?🙉🤯 Handler vel ikke så mye om hvem, men hva i all verden folk skal gjøre. Man er jo ganske maktesløs når man vil hjelpe noen som ødelegger for seg selv. Hva i all verden skal pårørende gjøre? Bryte loven og ta fra henne friheten ved tvang? Man kan jo ikke annet enn å prøve å snakke fornuft til henne, men vil hun ikke så vil hun ikke, det skal enormt mye til for å nekte folk å drite ut seg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 20. september #14094 Del Skrevet 20. september Zenhouse skrev (8 timer siden): Jeg tok en for laget nå. Jeg trykket i en rasende fart ( vet jo at det tar en stund før hun kommer til noe poeng) Så traff jeg ganske bra. Hun hadde en kompis som tok selvmord ( tror jeg). Da hun var 16 år spurte moren hans om det var han som var far til barnet hennes. Hun gav tydelig uttrykk for at det var idiotisk spørsmål hun fikk, og da orket jeg ikke høre mer og trykka meg av igjen. Det må jo være helt ekstremt lite som skjer i livet hennes når hun er nødt til å lage clickbait av en telefonsamtale som skjedde for 10+ år siden. Ikke skjønte jeg hva hun ville frem til heller, er jo bedre at folk som har hørt rykter som potensielt kan angå dem selv tar direkte kontakt med henne for å få det bekreftet eller avkreftet. Forøvrig høres det jo helt sinnsykt ut at hun i en alder av 12-13 hadde «en fot innenfor» rundt om i alle bydelene i Stavanger. Det i kombinasjon med at det gikk rykter om at hun var gravid med diverse folk tolker jeg som at hun må ha vært veldig løssluppen i disse bydelene hvor hun hevder å ha hatt fotfeste. At hun omtaler selvmord som «det var jo skikkelig kjipt og leit, men tiden gikk og man har jo andre ting å tenke på» forsterker bare inntrykket mitt av henne som kognitivt og sosialt avstumpet. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 21. september #14095 Del Skrevet 21. september Tenker Anna er litt fortvilet over at ingen skriver om henne i media til tross for disse syke clickbaitene. Hun blir oversett og er glemt, nytter ikke hva hun gjør. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. september #14096 Del Skrevet 21. september Får man litt Britney Spears vibber av hele situasjonen? En skikkelig has been som har blitt psykisk ustabil og som ikke klarer å innse at storhetstiden er over. Jeg er aldri innom snappen hennes fordi jeg ikke har flere timer å avse for å høre på babbelet, men jeg får med meg overskriftene. Det er faktisk vondt å se, helt oppriktig. Det bor barn i dette sirkuset. 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. september #14097 Del Skrevet 21. september Trist å se hvor desperat og ustabil hun fremstår. Vi ser kanskje nå hvordan det går med unge influencere når de blir voksne? Jeg syns det samme gjelder hos Sophie Elise. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 21. september #14098 Del Skrevet 21. september Hallepalle2 skrev (59 minutter siden): Får man litt Britney Spears vibber av hele situasjonen? En skikkelig has been som har blitt psykisk ustabil og som ikke klarer å innse at storhetstiden er over. Jeg er aldri innom snappen hennes fordi jeg ikke har flere timer å avse for å høre på babbelet, men jeg får med meg overskriftene. Det er faktisk vondt å se, helt oppriktig. Det bor barn i dette sirkuset. Jepp, jeg har tenkt det men ikke sagt det høyt... 😶 Og Britney-eksempelet viser jo hvor vanskelig det er å gripe inn rent juridisk. Folk har lov til å dumme seg ut på nett så lenge de ikke skader seg selv eller andre fysisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. september #14099 Del Skrevet 21. september issoras skrev (10 timer siden): Handler vel ikke så mye om hvem, men hva i all verden folk skal gjøre. Man er jo ganske maktesløs når man vil hjelpe noen som ødelegger for seg selv. Hva i all verden skal pårørende gjøre? Bryte loven og ta fra henne friheten ved tvang? Man kan jo ikke annet enn å prøve å snakke fornuft til henne, men vil hun ikke så vil hun ikke, det skal enormt mye til for å nekte folk å drite ut seg selv. Sant. Det er fullstendig lov til å drite seg ut, faktisk så har vi såppass med frihet her i landet at lover osv strekker seg langt i å faktisk ivareta vår RETT til å drite oss fullstendig ut. Så nei, ingen kan gripe inn og nekte henne noe som helst. Hun har familie og barnefedre - må jo nesten tro at de snakker med henne om hvordan hun "tar seg ut". MEN, flere av de har vel støttet denne utleverende måten hennes å leve på, hun bodde vel hjemme hos moren i mange år med Norges største blogg - en blogg om barnebarnet (herregud) Han Jan hadde vel "dilla" på influencerjenter - og vant gullmedaljen da han fikk Anna. Så han var kanskje litt fanboy. Vet ikke helt hvor kritiske hennes nærmeste egentlig er mao. Det vi mangler, er et lovverk som beskytter barna. Nå vet jeg ikke hvor mye Anna drar barna inn i denne meltdown`en, men bare det å lage gul clickbait om at "nei din avdøde sønn er ikke far til mitt barn" osv er helt drøyt! 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. september #14100 Del Skrevet 21. september Really skrev (2 timer siden): Tenker Anna er litt fortvilet over at ingen skriver om henne i media til tross for disse syke clickbaitene. Hun blir oversett og er glemt, nytter ikke hva hun gjør. Media ser vel at dette er en ustabil dame og tar sitt ansvar ved ikke å skrive om henne, Og godt er det. Men stakkars unger som må leve i det der. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå