M.H85 Skrevet 28. juli #13621 Del Skrevet 28. juli Lampefeber skrev (6 minutter siden): Anna er som et oppmerksomhetssykt barn. 10 sekund så jeg når hun dukket opp i feed, altså hvem orker... Hun snakker jo bare tull. Ingen poeng. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 28. juli #13622 Del Skrevet 28. juli Må en måte, på en måte, på en måte til syvende og sist🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 28. juli #13623 Del Skrevet 28. juli hun er alene med 4 barn nå, håper hun ikke får flere barn nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 28. juli #13624 Del Skrevet 28. juli cas12 skrev (2 minutter siden): hun er alene med 4 barn nå, håper hun ikke får flere barn nå Det er jeg 99% sikker på at hun ikke gjør. Hun hadde en lang avhandling om at huk ikke var lykkelig og at hun skulle ønske hun skjønte da hun har yngre hvor krevende det var med 4 større barn. Eller noe. Story, så ikke mulig å finne igjen. Det virket som hun omsider forstod at hun hadde tatt seg vann over hode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 28. juli #13625 Del Skrevet 28. juli cas12 skrev (8 minutter siden): hun er alene med 4 barn nå, håper hun ikke får flere barn nå Hun ikke singel, hun er på ferie i Stavanger med barna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 28. juli #13626 Del Skrevet 28. juli Admdir skrev (27 minutter siden): Hun ikke singel, hun er på ferie i Stavanger med barna. Nja, det vet vi ikke. Hun har verken bekreftet eller avkreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 28. juli #13627 Del Skrevet 28. juli Er vel et spill for galleriet for å samle klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 28. juli #13628 Del Skrevet 28. juli Aintnofun skrev (23 timer siden): Kan ikke fatte og begripe at folk orker å sitte å høre på henne. Er såvidt jeg orker 30 sekunder med det tompratet der. Helt enig. Jeg ble nysgjerrig og skulle høre hva hun hadde lagt ut sist. Det var snakk om «hva hadde hun gjort for å fortjene dette» eller noe i den gata. Jeg orket å høre i 2 min og aner virkelig ikke hva hun egentlig snakket om. Det var bare en haug med ord som var satt sammen og hadde lite mening (iallefall for meg). At folk følger henne og orker høre på det hun legger it er for meg en gåte. Hun er flink til å snakke svada, det skal hun ha 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 28. juli #13629 Del Skrevet 28. juli Fenomen skrev (8 timer siden): Nja, det vet vi ikke. Hun har verken bekreftet eller avkreftet. Er garantert ikke singel. Hadde det vært brudd, så ville hun delt det innen nå. Det hadde gitt henne mye mer klikk! Men nå bade hinter hun hele tiden, fordi hun vet at det spekuleres i det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. juli #13630 Del Skrevet 28. juli Lampefeber skrev (10 timer siden): Anna er som et oppmerksomhetssykt barn. Hun har stagnert på det kognitive og emosjonelle nivået til en ungdomsskoleelev. Null input. Ikke gått på skole, ikke jobbet. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 28. juli #13631 Del Skrevet 28. juli Axa skrev (På 27.7.2024 den 9.45): Tjener hun alle pengene hun bruker på blant annet huskjøp og bilkjøp på some? Eller har hun en ordentlig jobb? Hun har ingen ordentlig jobb, nei.. Kun SoMe, så sikkert derfor hun har begynt å selge ting.. Kanskje SoMe-inntektene hennes har begynt å dale? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 29. juli #13632 Del Skrevet 29. juli Hvordan gikk det egentlig med den boken hun ga ut? Solgte den noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 29. juli #13633 Del Skrevet 29. juli MzMe skrev (10 timer siden): Hun har ingen ordentlig jobb, nei.. Kun SoMe, så sikkert derfor hun har begynt å selge ting.. Kanskje SoMe-inntektene hennes har begynt å dale? Helt sykt at man tjener så mye på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 29. juli #13634 Del Skrevet 29. juli richbitch skrev (20 timer siden): Er garantert ikke singel. Hadde det vært brudd, så ville hun delt det innen nå. Det hadde gitt henne mye mer klikk! Men nå bade hinter hun hele tiden, fordi hun vet at det spekuleres i det. Sitter hun i bilen og snakker masse svada, masse tull om ingenting, for å lokke folk til å tro hun er singel? Hun får et spm hvorfor de ikke skal flytte før om 3 år. Fordi det passer ikke før om 3 år og bla bla bla. Jeg sier bare stakkars barn. Skal hun holde på sånn i 3 år? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thumper Skrevet 29. juli #13635 Del Skrevet 29. juli Hun sier så mye, men samtidig så lite. Slitsomt å høre på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juli #13636 Del Skrevet 29. juli cas12 skrev (På 28.7.2024 den 11.39): hun er alene med 4 barn nå, håper hun ikke får flere barn nå Alene? Er hun ikke med Jan? Dessuten garanterer jeg at han ikke er som de andre fedrene,han skal garantert ha barna deltid😅Han virker oppegående. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 29. juli #13637 Del Skrevet 29. juli Skjønner ikke hvordan noe så hjernedødt kan tjene penger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampefeber Skrevet 29. juli #13638 Del Skrevet 29. juli Margit777 skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvordan noe så hjernedødt kan tjene penger. Ved at folk sitter og stirrer på de eviglange og intetsigende snappene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 29. juli #13639 Del Skrevet 29. juli Surikatt skrev (3 timer siden): Sitter hun i bilen og snakker masse svada, masse tull om ingenting, for å lokke folk til å tro hun er singel? Hun får et spm hvorfor de ikke skal flytte før om 3 år. Fordi det passer ikke før om 3 år og bla bla bla. Jeg sier bare stakkars barn. Skal hun holde på sånn i 3 år? Garantert. Hun har fått med seg at det spekuleres i om det er brudd, og unngår derfor å svare på spørsmål rundt det. Fordi hun vet at det at folk tror det er slutt gjør at flere må inn å sjekke. Hvis hun avkrefter det, er det ikke spennende lenger. Derfor må vi bare sende ut små hint som kan tolkes i den retningen, men aldri endelig bekrefte eller avkrefte…. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. juli #13640 Del Skrevet 29. juli Hadde hun vært singel hadde dette garantert kommet frem I diverse nettaviser, så ingen grunn til å se på snap 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå