Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Er det slutt mellom henne og Jan? Er det det hun hele tiden sier: «det skal jeg komme tilbake til»?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

baremeg007 skrev (16 timer siden):

Dette med at hun antyder hun er «fratatt» muligheten til å studere pga unger, og at det nærmest er urettferdig at 2 av fedrene i dag har gode utdannelser mens hun ikke har noen utdannelse, hvor er logikken hennes her? Hun har tatt AKTIVE VALG om å produsere en halv barnehage fullt vitende om at det var på bekostning av andre muligheter, som f eks det å studere!

Hun har faktisk bare seg selv å takke. Hun har jo dessuten innrømmet at hun nektet å høre på andres råd, kun hennes egne ble fulgt…

Fratatt er overdrivelse.. hvor mye tid har hun ikke kunne bruke til studie på nettet i bhg og skoletid. Hun har jo valgt bort barnehageplass , og det er fult hennes egen prioritering 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (På 22.7.2024 den 18.50):

Regner med dette er han i Nederland 

https://rocketreach.co/mathijs-soek-email_109233406

https://nl.linkedin.com/posts/denim-solar_denimzonnepanelen-duurzametoekomst-eigenhuisbeurs-activity-7176919841021292545-CFcg

Som er han helt til høyre

Så om han f.eks begynte å jobbe i 2020 etter endt utdanning i 2019 så har han ikke vært så lenge på arbeidsmarkedet. Så da lurer jeg på om Anna har prøvd å søke etter 2020 

ingen tvil det er pappan til W nei, han er jo helt kliss lik pappan

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (På 23.7.2024 den 17.12):

Har det klikka for henne? 

Og det høres nesten ut som hun skylder på de to eksene for at hun ikke har fått studert, fordi hun har vært hjemme med barna og ikke hatt mulighet. Hun må ta seg av alle. Men det er jo verken eks 1 eller eks 2 sin feil at hun har produsert 4 barn? Ja, de er medskyldig i én hver - men så har jo HUN selv valgt å få tre til. 

Uansett så har hun hatt mange sjanser til å studere. Hun måtte ikke gå hjemme med yngstemann i så mange år, eller det er mulig å ta studie over lengre tid. Alternativene er mange, så alt er bare dårlige unnskyldninger…

Ja, nå har ikke jeg hørt hva hun sier på snap, men det er klart at hun kunne studert. Med inntekten hun har hatt av sosiale medier, ville det ikke gått på bekostning av økonomien engang. Hun hadde jo ikke måtte slutte å jobbe for å få tid til å studere. Men det er vel greit å ha noen å skylde på, når man angrer på valg man har tatt i livet. Det er uansett ikke for sent for henne å sette seg på skolebenken igjen nå, så om hun virkelig har lyst på en utdanning, må hun bare kjøre på. Tipper det ville vært sunt for henne😊

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (1 time siden):

Er det slutt mellom henne og Jan? Er det det hun hele tiden sier: «det skal jeg komme tilbake til»?

Hun sa tidligere i uken hun nettopp hadde fått drømmebilen av han🤷‍♀️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare clikkbait. Hun er bare så sliten av å ha 4 barn og jobb.. Det er nok alltid drama i kulissene der, men det sier hun ikke noe om, men slutt er det ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så litt på snap nå….hvordan er det mulig å bable så lenge uten å faktisk si noe som helst….er jo bare noe jabb. 
Er det noen som faktisk ser på alt dette? 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Så litt på snap nå….hvordan er det mulig å bable så lenge uten å faktisk si noe som helst….er jo bare noe jabb. 
Er det noen som faktisk ser på alt dette? 

Payed per view.

Så enkel er faktisk forklaringen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender Anna varme tanker. 
Dette er jo veldig usunt, umodent og trist. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Er det planlagt som om hun skal dele nyhet om et brudd, men så er det egentlig oppdatering om skolesituasjon for sønn som deles? In that case, så er det helt openbart at hun nå er desperat etter klikk for å tjene penger. 
Forstår ikke at hun her har følgere i det hele tatt. Hva i alle dager er det folk ser på? Jeg angrer bittert på at jeg trykket meg gjennom snap nå, da jeg på ingen måte ønsker støtte Anna. Skal holde meg langt unna. Måtte hun snart forstå at hun kanskje burde hatt en jobb, og latt ungene få skape « sine egne liv»….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivjernet skrev (På 22.7.2024 den 17.12):

Enig i den siste uttalelsen. Jeg syns det er rart at så mange her inne syns det et helt naturlig at den mindreårige pappaen ikke betaler, selv når han ikke er mindreårig lengre, det er visst helt greit at de studerer og lever sitt eget liv. De var med på å lage disse barna de også.

Barn lagde barn..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zimba91 skrev (3 timer siden):

Hun er bare så sliten av å ha 4 barn og jobb

Jobb? Hun har jo ingen jobb, for det å snappe om livet er ingen jobb spør du meg 😛

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! 😅 Jeg har sluttet å se det hun legger ut, men er jo litt nysgjerrig, så følger med her heller 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å studere når man har barn, og det er ikke for sent for henne å begynne nå. Det hjelper ikke å sitte hjemme å klage, det eneste hun kan gjøre for å endre situasjonen er å fullføre videregående og søke seg til den utdanningen hun ønsker å ta! 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cas12 skrev (17 timer siden):

ingen tvil det er pappan til W nei, han er jo helt kliss lik pappan

Oi.Prikk lik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visla skrev (18 timer siden):

Hun sa tidligere i uken hun nettopp hadde fått drømmebilen av han🤷‍♀️

Har hun da 2 biler? Hun kjøpte seg jo Porsche tidligere i sommer..som da var drømmebilen.. Den hadde hun spart til 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (12 timer siden):

Det er fullt mulig å studere når man har barn, og det er ikke for sent for henne å begynne nå. Det hjelper ikke å sitte hjemme å klage, det eneste hun kan gjøre for å endre situasjonen er å fullføre videregående og søke seg til den utdanningen hun ønsker å ta! 

Jeg var alene med 3 barn da jeg tok en bachelor.. å det ene barnet mitt gikk ikke på skole, selvom barnet skulle gå både 4, 5 og 6 klasse 🤷🏽‍♀️ 

Men vi alle er forskjellige 🤷🏽‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...