Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kasier skrev (På 18.9.2023 den 13.40):

Jeg trodde du tullet med at rabattkoden er "annakinky"... Måtte inn å kikke på snap'ene, og her er det mor og sønn ferie i skjønn forening med reklame for sexleketøy. Til og med snap hvor hun sitter og snakker om sexleketøy-kalenderen, og så neste snap går hun til middag sammen med sønnen, i samme kjole. Har hun da sittet og snakket om sexleketøy-kalenderen mens han var på do...? Eller sitter han og hører på mamma når hun prater om sexleketøy....? Jeg bare skjønner det ikke.... 🤯

Var det ikke han som holdt kamera da? Hun satset vel på at han enda er for liten til å vite hva ordet kinky betyr, for det var eneste beskrivende ordet hun brukte 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Zimba91 skrev (10 timer siden):

Hva er greia med de gamle videoene fra ferier som hun driver og poster?

Er liksom ikke like spennende å poste matpakker og henting på SFO

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver at hun blir «nedringt hele dagen» av skolen pga glemt gymtøy, glemt sykkel, lo i timen og finner ikke drikkeflaska. Dette nekter jeg å tro på. Jobber i skole selv, og kan bekrefte at vi ikke akkurat har tid til å etterlyse drikkeflaske via telefon «hele dagen» 😂 Hos meg får de drikke fra vasken hvis de mangler drikkeflaske. Da husker de som regel drikkeflaske dagen etter. Hilsen lærer 🤓 

kilde: annarasmussen story på Instagram

IMG_1804.jpeg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (45 minutter siden):

Hun skriver at hun blir «nedringt hele dagen» av skolen pga glemt gymtøy, glemt sykkel, lo i timen og finner ikke drikkeflaska. Dette nekter jeg å tro på. Jobber i skole selv, og kan bekrefte at vi ikke akkurat har tid til å etterlyse drikkeflaske via telefon «hele dagen» 😂 Hos meg får de drikke fra vasken hvis de mangler drikkeflaske. Da husker de som regel drikkeflaske dagen etter. Hilsen lærer 🤓 

IMG_1804.jpeg

Ja, det ansvaret SKOLEN legger på foreldre... Vet ikke hva jeg skal si. Helt forferdelig at de forventer at man skal huske gymtøy, sykkel, og ringer fordi barnet ditt laget uro i timene eller bryr en med å si ifra om hendelser. Hater når det skjer. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang instastoryen hennes i dag.. tror bare hun rett og slett er deprimert. Alt handler om middag, lekser, barnas fritidsaktiviteter, foreldremøter, dugnad og klesvask. Jeg ser den. Hun har fire barn. Men ja.. nei. Trist lesning. Hun burde få seg en jobb med mening. Føle på mestring.

• Liker 21
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun hadde blitt litt lykkeligere om hun ikke var så opptatt av å fremstå så perfekt. 

Og det er klart at hverdagen med 4 barn blir kjedelig til tider. Spesielt når hun ikke lenger får den oppmerksomheten hun fikk før. Tror nok hun føler hun har gått glipp av mye.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke Jan? Og når hun skal dolle opp seg selv og 4 barn hele tiden så blir det slitsomt. Kutt krava, barna må ikke hit og dit etter skolen. De må ikke feire alt av årstider heller. Igjen, senk krava og bli hjemme.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
platypus skrev (3 timer siden):

IMG_1804.jpeg

Det er definisjonen av lykke. Å ha 4 friske barn som er i sin beste alder og kunne hjelpe de frem til å bli trygge og gode samfunnsborgere. Man bare forstår det ikke før det er for sent og de er blitt voksne og ikke prioriterer deg lenger. Og de vokser opp på et øyeblikk i det store perspektivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn har blitt utsatt for vold ukentlig på skolen? Det var unødvendig å dele. 

Og å skylde på at samfunnet ikke er lagt opp for 4 barn... Hun jobber jo ikke en gang! Hun har kanalene sine som jobb ja, men det er ikke akkurat høy produksjon der. Det er greit å være sliten av hverdagsmølla, men fy så privilegert hun er. Det er ikke samfunnet som påfører henne dette stresset, det kommer fra henne selv. Håper hun finner ut av det, og jeg syns forsåvidt det er fint at hun er ærlig og ikke sprudler av falsk lykke, men hun burde jo se at dette handler om noe fra hennes indre, ikke utenfra. De som står i full jobb sjonglerer mye mer selv med færre barn. Det er ikke samfunnet som er problemet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (19 timer siden):

IMG_1804.jpeg

Denne teksten meiner eg ho har lagt ut før?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
platypus skrev (22 timer siden):

IMG_1804.jpeg

Nei, man blir ikke oppringt for småting, selv litt større ting kommer på melding på skolemeldingappen, sier seg selv at lærere ikke har tid til å ringe rundt til foreldre for bagateller... Reagerer dog på det siste hun skriver om barnet som har blitt utsatt for vold på skolen ukentlig gjennom flere år... Håper virkelig skolen gjør mer enn å kun gi beskjed om det hver gang det skjer.. Ingen av mine barn har vært utsatt for jevnlige voldshendelser, kun enkeltstående og jeg kan love det er mer enn kun beskjed, man har krav på å vite hva slags tiltak skolen gjør og hvilken effekt det har. Å bli utsatt for vold hver uke er uakseptabelt og svært alvorlig, og jeg undrer meg over at hun putter inn det som en avslutning på hvor overveldet hun er over alle beskjeder hun får fra skolen...

Ja det er mas fra alle mulige kanter når man er forelder, det er krav og forventninger om foreldrehjelp, tilstedeværelse og bidrag til diverse arrangement enten det er fritidsaktivitet eller i regi av skole/klasse. Sånn er det å være forelder. Man må ikke delta på alt, og det er lov å si nei en gang iblant da det ikke alltid passer. 

AR går hjemme som hun selv skriver, andre foreldre er gjerne låst på en arbeidsplass i 7-8 timer daglig og i tillegg kommer reisevei. AR aner ikke hvordan et reelt tidspress er, for det tidspresset har hun aldri opplevd da hun selv styrer sin tid, hun tar barn ut av skole for å reise utenom skoleferier og det selv om hun alltid har fri i skoleferier. Hun er svært privilegert, og har store friheter vanlige arbeidstakere ikke har. Hun fremstår som sutrete og bortskjemt. Men når det er sagt tror jeg hun er ulykkelig, da hun har gått i den samme tralten siden hun ble mor som 14-åring. Kanskje det reelle tidspresset hadde gjort henne godt? Å få nye impulser, ha kolleger/klassekamerater, ta seg en utdannelse/få seg en arbeidsplass utenfor hjemmet? Ikke bare sitte hjemme og legge ut et og annet samarbeid, gamle ferieminner, oppstilte bilde og videoer  av seg selv og ungene? Slutte å eksponere barna og komme seg ut og opp i livet? Livet er mer enn ferier, fargeløse matchende merkeklær og perfeksjon.

Endret av K_mb
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykket hun gir er en gjeng med små veloppdragne roboter i hvite designer t-shirts, som vandrer mekanisk rundt, eller sitter dannet og spiser gourmetmat, alt er velregissert og det er fullstendig stillhet. Man får sektvibber og det er rett og slett et trist skue, helt creepy, med barn som fremstår som små voksne.  

Når man lever i Some, hvor verden skal være perfekt er det kanskje ikke rart at man mister noe på veien. Hun burde slippe opp, få seg en jobb hvor hun kan få impulser og utvikle seg. Noe å bryne seg på og mestre ville ha gavnet hele sekten....unnskyld, familien. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (1 time siden):

Inntrykket hun gir er en gjeng med små veloppdragne roboter i hvite designer t-shirts, som vandrer mekanisk rundt, eller sitter dannet og spiser gourmetmat, alt er velregissert og det er fullstendig stillhet. Man får sektvibber og det er rett og slett et trist skue, helt creepy, med barn som fremstår som små voksne.  

Når man lever i Some, hvor verden skal være perfekt er det kanskje ikke rart at man mister noe på veien. Hun burde slippe opp, få seg en jobb hvor hun kan få impulser og utvikle seg. Noe å bryne seg på og mestre ville ha gavnet hele sekten....unnskyld, familien. 

Det er så sant det du skriver.

Man føler seg nesten som en stalker hvis man titter innom og det er creepy å se hvor veloppdragne de er, alt er så stivt, oppstilt og perfekt. Det er jo ikke realiteten med barn! Har selv 3 barn og det mellomste er nøyaktig like gammelt som hennes nr.2 og mitt yngste i nær alder på hennes nr.3. Min straks 9-åring hadde aldri godtatt å gå i samme klær som lillesøster det hadde vært kjempeflaut og helt uaktuelt for henne. De har helt forskjellig smak og stil både i farger og motiv på klær, naturlig nok når de er i ulik alder men også fordi de har helt ulike personligheter. Klær er en del av personlighet og utviklingen av JEG (hvem er jeg og hva liker jeg) og et utrykk barna må få bestemme selv så sant det ikke er grenseoverskridende. Jeg fatter ikke hvordan AR får barna til å  godta å gå rundt som roboter med like klær, mens de smiler oppstilt for å bidra til mors "perfekte" innhold på SoMe.

Endret av K_mb
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (Akkurat nå):

Det er så sant det du skriver. Man føler seg nesten som en stalker hvis man titter innom og det er nesten creepy å se hvor veloppdragne de er, alt er så stivt, oppstilt og perfekt. Det er jo ikke realiteten med barn! Har selv 3 barn og det mellomste er nøyaktig like gammelt som hennes nr.2 og mitt yngste i nær alder på hennes nr.3. Min straks 9-åring hadde aldri godtatt å gå i samme klær som lillesøster det hadde vært kjempeflaut og helt uaktuelt for henne. De har helt forskjellig smak og stil både i farger og motiv på klær, naturlig nok når de er i ulik alder men også fordi de har helt ulik personlighet. Klær er personlighet og en del av utviklingen JEG (hvem er jeg og hva liker jeg) og et utrykk barna må få bestemme selv så sant det ikke er grenseoverskridende. Jeg fatter ikke hvordan AR får barna til å å godta å gå rundt som roboter med like klær, mens de smiler oppstilt for å bidra til mors perfekte innhold på SoMe.

Ser ut som en sekt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...