Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun vært uheldig med botoxen? I reklamen for cubus er øyenbrynene veldig usymmetriske 🤨

• Liker 3
Skrevet
Supermassive skrev (31 minutter siden):

Har hun vært uheldig med botoxen? I reklamen for cubus er øyenbrynene veldig usymmetriske 🤨

Er hun unge der begynt med botox? 😱

• Liker 1
Skrevet
Supermassive skrev (På 19.8.2022 den 23.09):

Ja, det ser sånn ut faktisk. Mimikken er usymmetrisk blitt..

• Liker 1
Skrevet

Det eneste stedet jeg følger henne er bare med et "halvt øye" på snapshat, der er det nesten bare reklame. Synes det virker desperat slik hun reklamerer for alt mulig nå.

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir stresset av hello fresh reklamen. Glemmer seg ut på stavangersk og halve reklamen på sørlandsk.  Glemmer seg ofte ut og da kommer stavangerdialekten som er mest naturlig

• Liker 2
Skrevet
Afridite skrev (34 minutter siden):

Jeg blir stresset av hello fresh reklamen. Glemmer seg ut på stavangersk og halve reklamen på sørlandsk.  Glemmer seg ofte ut og da kommer stavangerdialekten som er mest naturlig

Jeg har merket det samme!

Jeg er selv fra Stavangerdistriktet og hører det godt. Det fremstår som hun VIL snakke sørlandsdialekt, men (som du sier) glemmer seg så Stavangerdialekten kommer fram.

Skrevet
FruRosa skrev (8 timer siden):

Jeg er selv fra Stavangerdistriktet og hører det godt. Det fremstår som hun VIL snakke sørlandsdialekt, men (som du sier) glemmer seg så Stavangerdialekten kommer fram.

Hva er sørlandsdialekt, siden det ikke dekket Stavanger? Kristiansand eller resten av sørlandet? 🤔

• Liker 1
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (8 timer siden):

Enig ! Det er så stressende og høre på. Ikke og ikkje i andre øyeblikk samt tonefall

Endret av Afridite
  • Liker 1
Skrevet
Irja skrev (39 minutter siden):

Hva er sørlandsdialekt, siden det ikke dekket Stavanger? Kristiansand eller resten av sørlandet? 🤔

Kanskje fordi Stavanger aldri har hørt til sørlandet,  men Vestlandet 

• Liker 26
Skrevet
ToveM skrev (3 timer siden):

Kanskje fordi Stavanger aldri har hørt til sørlandet,  men Vestlandet 

Hahaha! Beklager.

• Liker 4
Skrevet

Hva jobber hun med? Eller er hun hjemmeværende? Han jobber i... Babyshop? 

Skrevet
Afridite skrev (4 timer siden):

Enig ! Det er så stressende og høre på. Ikke og ikkje i andre øyeblikk samt tonefall

"Ungene" (som er vanlig å si i Stavangerområdet) i en setning, "barnan" i neste.

• Nyttig 1
Skrevet

Lagt ut reklame for merkelappar på instagram, med tlf.nr som er synleg. Eg lurer på om nokon kjem til å ringe eller sende melding😅

• Liker 3
Skrevet

Reklame reklame reklame. Booooring🙄

• Liker 2
Skrevet

Forferdelig syting over hvor travelt hun har det. Hvor travelt kan en som ikke jobber ha det??Respektløst å høre på.

• Liker 9
Annonse
Skrevet
Emma Marie skrev (36 minutter siden):

Blir helt matt…

4C3ADFCE-AA9B-438F-A8AD-543B195B623E.jpeg

Emma Marie skrev (36 minutter siden):

Blir helt matt…

4C3ADFCE-AA9B-438F-A8AD-543B195B623E.jpeg

Ser ut som et munnbind. Lite delikat, i grunnen. 

Skrevet
FruRosa skrev (På 30.8.2022 den 20.32):

"Ungene" (som er vanlig å si i Stavangerområdet) i en setning, "barnan" i neste.

På Sørlandet sier vi stort sett «Ongan» 😆

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...