Gjest Chroma Skrevet 13. august 2022 #12981 Del Skrevet 13. august 2022 Xstrella skrev (5 timer siden): Er nok pengemangel. Da kler de av seg og lager drama. Nakenhet gir klikk og penger i kassa. De lever dyrt og må jo opprettholde fasaden. Tror du er inne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nie Skrevet 13. august 2022 #12982 Del Skrevet 13. august 2022 Omg 😳 Såg akkurat storyen i bikini fra i dag.. Det er småbarns mora si det tenker jeg 😳😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 13. august 2022 #12983 Del Skrevet 13. august 2022 Nie skrev (2 timer siden): Omg 😳 Såg akkurat storyen i bikini fra i dag.. Det er småbarns mora si det tenker jeg 😳😳 Omg😳😳 Skjønner ikke hvorfor hun vil fremstille seg sånn🤔😳 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nie Skrevet 13. august 2022 #12984 Del Skrevet 13. august 2022 molly83 skrev (4 minutter siden): Omg😳😳 Skjønner ikke hvorfor hun vil fremstille seg sånn🤔😳 Tragisk.. Tenker hun ikke på at foreldre til barnas venner ser dette f.eks..?? Guri malla så skamfullt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 13. august 2022 #12985 Del Skrevet 13. august 2022 Flaut. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 14. august 2022 #12986 Del Skrevet 14. august 2022 Nie skrev (16 timer siden): Tragisk.. Tenker hun ikke på at foreldre til barnas venner ser dette f.eks..?? Guri malla så skamfullt! Ikke bare foreldre.. de eldste er mer enn gamle nok til å ha god kontroll på sosiale medier, inkludert deres venner.. ville vært mer bekymret for deres sosiale liv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 14. august 2022 #12987 Del Skrevet 14. august 2022 Snappen hun nettopp la ut. Jeg kan forstå at hun reagerer på at folk kommenterer hvordan kroppen hennes ser ut, og at det er ugreit med negative kommentarer om utseendet hennes. MEN hun legger jo ut disse bildene og videoene med lite klær nettopp for å få oppmerksomhet. Man MÅ ikke legge ut alt av bikinibilder og videoer hvor man er nesten helt naken. Og problemet her er at hun er en firebarnsmor med barn i skolealder som legger merke til ting som skjer på sosiale medier, og derfor bør man ta hensyn til hva barna og vennene deres kan finne om henne på nett. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 14. august 2022 #12988 Del Skrevet 14. august 2022 Synes absolutt at Anna ser råflott ut, og forstår godt at hun er fornøyd selv. Ingenting er bedre enn det. Har heller ingen problem med å se kropp, men dette blir så unaturlig. Følger mange influensere som naturligvis viser mye kropp nå i sommervarmen, ved at de f.eks trener i bittesmå shortser og treningstopper, soler seg eller bader. Problemet med Anna sine videoer er at de kun har er mål - og det er å vise «se hvor deilig jeg er». At hun viser seg selv lettkledd eller i bikini nå i sommervarmen er helt naturlig om det f.eks hadde vært ved bassenget, mens hun snorkler eller lignende. Men den filmingen der hun går systematisk gjennom hele kroppen kun for å vise seg frem er utrolig klein… 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 15. august 2022 #12989 Del Skrevet 15. august 2022 Det som er mest bekymringsfullt jmf story i går er at hun åpenbart ikke skjønner problemet…, og da kan hun heller ikke gjøre noe med det..Mannen filmer, så han støtter også « prosjektet» hennes. Hun framstår litt enkel så får håpe noen «voksne» kan klare å nå inn til henne om hvilken belastning dette kan bli for barna hennes. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 15. august 2022 #12990 Del Skrevet 15. august 2022 Hvor er de på ferie? Føler de har vært på ferie i en evighet. Litt merkelig innhold hun legger ut. At hun og barna går. Eller selfie av seg selv i bikini eller kjole. Hva vil hun vise frem? Hva vil hun fortelle? For all del, hun ser flott ut til å ha båret frem fire barn. Og det er supert at hun er fornøyd med seg selv. Jeg brae forstår ikke greia med hva det er hun vil promotere i kanalen sin ( ser kun hva hun legger på snap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. august 2022 #12991 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Skal hun også sutre for at hun får "feil" reaksjoner på å vise seg lettkledd? Nå må disse eksibisjonistiske influencerne ta seg sammen. De virker jo helt desperate etter å få høre at de er flotte. Men hvis det viser seg at hvermansen begynner å bli lei influencer-rumper, så blir de furte og lager klageinnlegg? "Jeg er bare 26 år" og må få lov til å vise meg frem. Ja selvfølgelig Anna, men du kan ikke diktere hvilke reaksjoner det skal få. Endret 15. august 2022 av Isild 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. august 2022 #12992 Del Skrevet 15. august 2022 Bulsara skrev (3 timer siden): For all del, hun ser flott ut til å ha båret frem fire barn. Synes ikke det er greit med slike "backhanded" komplimenter.. Forøvrig enig ellers i hva du sier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 15. august 2022 #12993 Del Skrevet 15. august 2022 J.. skrev (10 minutter siden): Synes ikke det er greit med slike "backhanded" komplimenter.. Forøvrig enig ellers i hva du sier. OK? Hva mener du med det? Jeg mener jo hen ser flott ut. Jeg undrer meg bare over hva hun vil formidle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 15. august 2022 #12994 Del Skrevet 15. august 2022 Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke en dritt av snappene hennes jeg. Det eneste hun filmer er kroppen hennes, familiebilder daglig og at de går rundt og kikker. Hva er det hun vil formidle????? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. august 2022 #12995 Del Skrevet 16. august 2022 Stakkars unger som må stille opp på disse "smil og hver.glad" bildene.. Her er det ikke snakk om de vil ta et bilde, de MÅ være med på disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. august 2022 #12996 Del Skrevet 16. august 2022 Danseskjørt skrev (På 15.8.2022 den 22.26): Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke en dritt av snappene hennes jeg. Det eneste hun filmer er kroppen hennes, familiebilder daglig og at de går rundt og kikker. Hva er det hun vil formidle????? Det er bare ufattelig kleint å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 16. august 2022 #12997 Del Skrevet 16. august 2022 Chroma skrev (6 minutter siden): Det er bare ufattelig kleint å se på. Ja, og skikkelig waste of time. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17. august 2022 #12998 Del Skrevet 17. august 2022 Hvis hun ønsker å gjøre comeback, så burde hun finne på noe annet enn kropp og eksponering av barna. Det som "innhold" høster kritikk i 2022. Mulig at det fungerte da blogg var nytt, nå er det fullstendig utdatert og veldig oppbrukt. Hun har ikke hverken hengt med eller utviklet kanalene. Hun er dermed akterutseilt. Ville nok vært best for familien om hun bare kuttet ut nå. Hun kommer ikke til å slå an igjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 17. august 2022 #12999 Del Skrevet 17. august 2022 (endret) Anna ville vise at 4 barn kom ikke uten strekkmerker. Men hva var det hun viste oss? Jo hun zoomet inn rumpa, passet på at bikinitrusa var minimal. Med andre ord det var rumpa hun ville oss, og ingenting annet. Ser vi andre influensere poste et bilde av bare rumpa? Endret 17. august 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 19. august 2022 #13000 Del Skrevet 19. august 2022 Danseskjørt skrev (På 15.8.2022 den 22.26): Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke en dritt av snappene hennes jeg. Det eneste hun filmer er kroppen hennes, familiebilder daglig og at de går rundt og kikker. Hva er det hun vil formidle????? Det eneste hun vil formidle er: "Se på meg daaaa! Så deeeilig jeg er!!!" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå