Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest LysOgVarme
Skrevet

Veldig viktig å zoome inn reva mens hun snorkler. 🤣

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Bøye meg, nå når Kristin og Dennis ikke er noe mer å spekulere på hopper dere rett over til neste "offer"

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hva hun har skrevet på instagram? Profilen hennes er privat og jeg gidder ikke å følge henne.

• Liker 1
Skrevet
Sola* skrev (46 minutter siden):

Noen som vet hva hun har skrevet på instagram? Profilen hennes er privat og jeg gidder ikke å følge henne.

Bare svada

• Liker 7
Skrevet

Hvem er det som filmer henne hele tiden?

• Liker 2
Skrevet
Jøyemeg skrev (På 4.8.2022 den 19.29):

Bøye meg, nå når Kristin og Dennis ikke er noe mer å spekulere på hopper dere rett over til neste "offer"

Har egentlig ikke sett at så mange her inne har spekulert i det.. ? For meg virker som de fleste kun tar det som clickbait,  og at de er gift fortsatt. 

• Liker 2
Skrevet
molly83 skrev (4 minutter siden):

Hvem er det som filmer henne hele tiden?

Mest sannsynlig Jan, vil jeg tro. 

• Liker 2
Skrevet

Utrolig merkelige de filmene hun legger ut på snap.

Ser ut som reklamefilmer. 

• Liker 4
Skrevet
Blålilla skrev (18 timer siden):

Utrolig merkelige de filmene hun legger ut på snap.

Ser ut som reklamefilmer. 

Ja, og så mye fokus på kropp😳

• Liker 6
Skrevet
Prelunia skrev (På 5.8.2022 den 21.46):

Mest sannsynlig Jan, vil jeg tro. 

Og så fort det ble skrevet her, så kom «Selfiebilde» hvor hun later som dette er noe hun har gjort hele tide. Ja right, vi ser alle at det meste som er filmet IKKE er selvutløser, men en faktisk person bak kamera 😂

• Liker 3
Gjest tullerikke
Skrevet

Voldsomt som hun deiger seg på IG om dagen da😂 Redd for å bli glemt🤷‍♀️ Skikkelig lekker når hun dro bikinitrusa langt oppi rompa😂😂

Skrevet (endret)

🤭

Endret av Flowrrpowrr
Skrevet

Følger henne ikke på Instagram, men hun dukket opp på snap hvor hun sa at hun hadde laget en video på Instagram. Hun har privat profil og jeg er nysgjerrig 😅 Heeelp!

Skrevet
Kyllingmonk skrev (40 minutter siden):

Følger henne ikke på Instagram, men hun dukket opp på snap hvor hun sa at hun hadde laget en video på Instagram. Hun har privat profil og jeg er nysgjerrig 😅 Heeelp!

Hun snakker om at hun ikke er komfortabel med å dele alt, sånn som før. At hun og Jan har det samme kjedelige forholdet som alltid, og at noen må ta bildene. Altså Jan. Også sitter hun å tar på håret sitt. Det var vel det.

• Liker 3
Skrevet
Irja skrev (2 minutter siden):

Hun snakker om at hun ikke er komfortabel med å dele alt, sånn som før. At hun og Jan har det samme kjedelige forholdet som alltid, og at noen må ta bildene. Altså Jan. Også sitter hun å tar på håret sitt. Det var vel det.

Takk 🥰 Klickbait som vanlig altså! Siden hun har lagt opp til spekulasjon om det er slutt og sier på snap at hun har laget en lang video med svar på om det er slutt fordi mange spør, men den er bak privat mur på Instagram 🙄

• Liker 4
Skrevet

Jg så at hun hadde lagt ut huset og hytta til leie hele neste sommer. Det sto ingenting nå om at hun hadde lyst å gi folk som ikke hadde så god råd en sjanse til å leie slik hun sa på snap tidligere i sommer når hun ikke fikk leid ut😉 

• Liker 1
Skrevet
Zimba91 skrev (1 time siden):

Jg så at hun hadde lagt ut huset og hytta til leie hele neste sommer. Det sto ingenting nå om at hun hadde lyst å gi folk som ikke hadde så god råd en sjanse til å leie slik hun sa på snap tidligere i sommer når hun ikke fikk leid ut😉 

Hun la ut hytta til leie fot 5000 også de helgene som var ledig, men ingen av de som ville leie fikk svar( av de jeg kjenner)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun hadde endret seg til det bedre og tenkte at nå hadde hun blitt voksen, men de siste ukene har motvevisst det ganske greit.

• Liker 13
Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Jeg synes hun hadde endret seg til det bedre og tenkte at nå hadde hun blitt voksen, men de siste ukene har motvevisst det ganske greit.

Er nok pengemangel. Da kler de av seg og lager drama. Nakenhet gir klikk og penger i kassa. De lever dyrt og må jo opprettholde fasaden.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...