Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk inntrykk av at Anna var på vei i riktig retning, men føler det er helt feil å legge ut slike bilder. Hvert fall nå som de eldste barna hennes har blitt så store at de forstår hvordan internett fungerer og at vennene deres kan oppsøke disse bildene

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de med i en slags sekt eller noe? Siden alle går i like klær..? Dagens snap fra en veranda syns jeg var spooky..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (27 minutter siden):

Er de med i en slags sekt eller noe? Siden alle går i like klær..? Dagens snap fra en veranda syns jeg var spooky..

Og SÅ tilgjort og regissert🙈 Tydelig at her har barna fått instrukser om hva de skal gjøre «og så unger, går vi i samla flokk bor til rekkverket  der vi liksom ser på utsikta og opp mot himmelen slik at minsten forstår at det er der fly flyr mens JanBanan står igjen og filmer oss». 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosetosta skrev (1 time siden):

Enig, det ble for mye altså

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (3 timer siden):

Hun påstår at det er for å «verne om barnas privatliv», men jeg kjøper den ikke. Det finnes da mye viktige deler av privatlivet deres enn akkurat hvilken klær de kler seg i. Sannheten er nok heller at mor liker å ha kontroll og kle opp hele familien. 

Det må være travelt å leve så iscenesatte liv. Mine barn blir utålmodige de få gangene jeg prøver å ta oppstilte bilder av de. Hadde aldri fått de med på å gjøre så mange planlagte scener for å få fine klipp til Snapchat. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
LysOgVarme skrev (Akkurat nå):

Hva skjer med Anna? Hun er tilbake med nakenbilder. Her filmes det når hun går naken uti bassenget. Er det tilfredstillende for deg Anna å vise både rumpe og pupper på offentlig snap? 

Og jeg som trodde hun hadde forandret seg.  😮 Det viser seg å ikke stemme. 

Hun er ikke naken, men har en for liten bikini. Har lagt på seg mye ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
tullerikke skrev (5 minutter siden):

Hun er ikke naken, men har en for liten bikini. Har lagt på seg mye ser det ut som.

Måtte se igjen. Du har rett, så jeg sletter innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun blitt singel nå, med tanke på insta-bioen og at hun nylig har begynt å legge ut lettkledde bilder igjen?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily1234 skrev (7 timer siden):

Har hun blitt singel nå, med tanke på insta-bioen og at hun nylig har begynt å legge ut lettkledde bilder igjen?

Er nok bare en spøk. Ingenting som tyder på at hun er singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, *blueberry* said:

Er nok bare en spøk. Ingenting som tyder på at hun er singel. 

Er det noe som tyder på at hun er i forhold da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily1234 skrev (31 minutter siden):

Statusen, filmingen osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily1234 skrev (13 timer siden):

Jan lå ut bilde med henne i slutten av mai med en slags kjærlighetserklæring, hadde det vært slutt tipper jeg den hadde vært slettet😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...