Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 hours ago, Trude4 said:

Fornuftig å ikke få et nytt barn når hun har det så tungt med egen psyke. Men vil tro at et år er alt for kort tid til å si at nå er hun frisk nok til et nytt barn. Burde nok ha ventet til hun er helt frisk og ute av terapi. Men uansett godt tenkt av henne å ikke få barn i en slik psykisk stand. 

Hvorfor ute av terapi? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosmarin(ert) skrev:

Hvorfor ute av terapi? 

Hun bør vel være sikker på at hun er frisk siden hun var for syk for ett år siden tenker eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har vært nevnt tidligere i tråden, men hvor vanlig er det å pynte til jul i utfordrende cocktailkjole mens barna sitter i julepysj? Noen som vet om hun kler seg slik til vanlig også? Det ser så utrolig rart ut.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Så bra huset i Søgne ble solgt, sånn med tanke på barna. De har jo kjøpt noe som er billigere og nå som inntekten går ned er det positivt for familien at noen penger blir frigjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kv1nn3 skrev:

Mulig dette har vært nevnt tidligere i tråden, men hvor vanlig er det å pynte til jul i utfordrende cocktailkjole mens barna sitter i julepysj? Noen som vet om hun kler seg slik til vanlig også? Det ser så utrolig rart ut.

Bloggere pynter seg i de mest upassende kreasjoner til en hver anledning, og de ser ikke selv hvor småharry de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Kv1nn3 skrev:

Gjør ikke du det altså 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kv1nn3 skrev:

Det er det rareste jeg har sett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
På 24.11.2019 den 14.57, J.. skrev:

😖

20191124_145703.png

Jeg håper virkelig at annonsørene skjønner at denne bloggeren trenger et annet levebrød og ikke bruker ei krone på denne bedriften. Hadde det vært en liste over « Norges mest Harry blogger « hadde denne fint kommet på 2 plass. Bak VP. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trykket blokker på snap. Orker ikke det mennesket i min newsfeed. Hun bør skjermes. Burde ikke vært lov å brette seg ut slik ut hun gjør. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter de to eldste uten bilstol i bil??? 😵

slutten av siste snap der hun viser frem skisko og sier "akkurat like som dine" til M. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Sitter de to eldste uten bilstol i bil??? 😵

slutten av siste snap der hun viser frem skisko og sier "akkurat like som dine" til M. 

Det har dem gjort en stund.

Minste sitter allerede i beltestol 😩

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er det noko eg vert provosert av er det manglande sikring av barn i bil. Det er så mykje fokus på det i samfunnet at det er ingen unnskyldning for å ikkje følga anbefalingene. Viss du les her Anna, vil eg oppfordra deg sterkt til å sjå denne videoen.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen og gemalen har tapt penger på hussalget, og hun forsøker å pynte på det. De går litt i pluss, skriver hun. Eh..om du kan regne Anna, så skriver du at dere fikk 100.000 mindre enn dere betalte for huset. Dere har gjort mye utvendig - faktisk for under et år siden. Alt det er tapt. Dere har og pusset opp litt, og betalt renter på huslånet. Det er faktisk ikke å gå litt i pluss! Det er å gå kraftig i minus, selv om dere har betalt ned på lån og sånn sett går litt i pluss. 

All familiens egeninnsats + mye materiell fra fjorårets utvendige oppgradering har dere måtte gi bort. 

I Stavanger er markedet helt dødt, og en tilsvarende nedtur kan forventes fra hussalget der. 

Men når mammaen skal ha nytt og perfekt akkurat nå, så spiller åpenbart ikke det noen rolle. Slik det ville gjort i enhver annen vanlig familie. 

Ville holdt meg unna eiendomsinvestering. Det krever langsiktighet og teft. Og langsiktig kan man ikke beskylde mammaen for å være. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...