Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anna lå lenge som nr 1 på blogg.no Hver eneste dag tronet hun på toppen. Hun tjente masse penger og kunne på en mnd. dra inn 400.000 kr. (Fortalte det selv til Dorthe på God Kveld Norge).

I følge skattelistene har inntekten hennes sunket betraktelig, det samme har antall klikk. Hun er ikke lenger Bloggdronninga og det tror jeg ikke hun takler. Så nå tar hun i bruk alle virkemidler for å komme opp på "tronen" igjen.

Jeg klarer rett og slett ikke å tro på Anna lenger, for meg har hun mistet all troverdighet. Hun har ropt Ulv litt for mange ganger.

Hun har gjort noen hopp opp på lista nå fordi folk tror hun er gravid og blir nysgjerrig. Men dette er jo bare midlertidig, glansdagene er over og jeg tror neppe hun kommer til å bestige "tronen" igjen.

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For en tarvelig blogger dette er..når lesertallene går nedover tyr dama til clickbaits igjen. Det hun kan aller best. Å lure sine lesere med utspekulert overskrift og pjatt eller usmakelig innhold. 

Jeg har ikke lest bloggen, men basert på det som skrives over her har hun nok en gang solgt en svært personlig hendelse. Denne høsten er det innholdsmessige grunnlaget for klikk aborter. Den ene valgt og den andre ufrivillig. I tillegg til gapende bilder av seg selv i ulike kjoler, og av mindreårige styla opp i matchende outfits. 

Bursdagen til en av de mindreårige er utsatt. Fordi bursdagsfeiring er noe styla og overkommersielt der i heimen, og det er ikke tid til å skvise inn eventet før i januar. Du snakker om bakkekontakt. Hva som er viktig for en mindreårig, er nok ikke et styla arrangement..

Endret av Friluftsdame
  • Liker 29
Skrevet

Hun så/ ser vel hvor mye klikk kokkejævel får når han skriver noe personlig,  og da kan ikke hun være noe dårligere vet du 🙄

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Friluftsdame skrev:

Bursdagen til en av de mindreårige er utsatt. Fordi bursdagsfeiring er noe styla og overkommersielt der i heimen, og det er ikke tid til å skvise inn eventet før i januar. Du snakker om bakkekontakt. Hva som er viktig for en mindreårig, er nok ikke et styla arrangement..

Ja, for bursdagene i heimen der er så viktige at de kan lett feires med 3 ukers forsinkelse...

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva som er så interessant på bloggen at over 60.000 klkka seg inn i går :overrasket:

Jeg leser ikke bloggen, så jeg aner ikke.

Endret av Diamant
  • Liker 8
Skrevet

Synes det er veldig rart at hun står rundt masse babyutstyr og smiler, mens hun dagen etterpå skriver at hun nylig har vert igjennom en spontanabort..  

• Liker 22
Skrevet

Når man trodde det ikke var mulig å få ordet "reklame" noe mindre. Ref Snap idag.

• Liker 4
Skrevet

Tenk å blande spontanabort og reklame i samme innlegg 😲

Jeg syns det sier det meste om henne...

• Liker 38
Skrevet

Hun lyver så hun tror det selv ... Vil tydeligvis ha leserene til Kokkejævel....

• Liker 10
Skrevet

Om hun vet at hun har spontanobortert, så står hun ikke det med babyutstyr i hendene og skriver « vi er klare «

Det klarer jeg bare ikke å tro på.

• Liker 27
Skrevet
16 minutter siden, silje1989 skrev:

Om hun vet at hun har spontanobortert, så står hun ikke det med babyutstyr i hendene og skriver « vi er klare «

Det klarer jeg bare ikke å tro på.

Helt enig med deg. Hele greia virker bare fryktelig rart. Som jeg sa tidligere, nesten alt hun sier er ikke troverdig. Hun har ropt ulv så mange ganger nå

• Liker 19
Skrevet

Jeg tror at grunnen til at hun ble så populær i begynnelsen, var fordi det var kanskje spennende å lese om en som ble mor som 15-åring. Det var noe helt nytt. Men nå er de fleste på hennes alder enten på skolen eller i arbeid. Noen har sikkert barn også. Bloggen er ikke like interessant lengre, den har blitt veldig forutsigbar. Og når hun lurer leserne med clickbait blir de lei til slutt. Jeg var en av de som leste bloggen hennes, men nå kan jeg ikke huske sist jeg var innom der. Dersom Anna velger å blogge om for eksempel skole eller arbeid, skal jeg vurdere om jeg skal lese bloggen hennes igjen. Kanskje.

• Liker 12
Skrevet
4 timer siden, Ti.09 skrev:

Jeg tror at grunnen til at hun ble så populær i begynnelsen, var fordi det var kanskje spennende å lese om en som ble mor som 15-åring. Det var noe helt nytt. Men nå er de fleste på hennes alder enten på skolen eller i arbeid. Noen har sikkert barn også. Bloggen er ikke like interessant lengre, den har blitt veldig forutsigbar. Og når hun lurer leserne med clickbait blir de lei til slutt. Jeg var en av de som leste bloggen hennes, men nå kan jeg ikke huske sist jeg var innom der. Dersom Anna velger å blogge om for eksempel skole eller arbeid, skal jeg vurdere om jeg skal lese bloggen hennes igjen. Kanskje.

Samme her! 😊 Kanskje da. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan virkelig ikke forstå at hun ligger på førsteplass med 60 000 lesere nå.. Hvem er alle disse? 😅 Ser egentlig på Anna som en glemt blogger

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, Svala skrev:

Jeg kan virkelig ikke forstå at hun ligger på førsteplass med 60 000 lesere nå.. Hvem er alle disse? 😅 Ser egentlig på Anna som en glemt blogger

Nei, det er ikke lett å forstå at den utdaterte og uinteressante AR fortsatt har lesere. For det er jalla-innlegg blandet med x antall bilder av den gapende AR, men med tanke på de siste dagers styr med hennes spontanabort-innlegg så har vel folk strømmet til for å se hva det hele dreier seg om.......som når det er en ulykke, for ulykker tiltrekker seg tilskuere, men heldigvis går det fort over, og får håpe annonsører/sponsorer skjønner det og lar være å dekke utgiftene til dette pikebarnet som ennå ikke er voksen nok til å skjønne bæret.

• Liker 18
Skrevet (endret)
På 17.11.2019 den 12.46, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er clickbait. Det går ikke an å bortforklare det som noe annet. Synes det er sykt at de får lov til å holde på slik. For det er jo villedende reklame! For de selger jo et produkt, også lyver de for å få folk til å trykke inn på. 

Det tror jeg også det er..Løgn fra ende til annen..Jeg klarer bare ikke stole på det hun forteller. Hun var kun få uker på vei og hadde mistet nylig. Allikevel har de vært på helgetur i danmark og Tyskland, samt langhelg i stavanger. Reiser til Oslo med intervju i God morgen Norge, besøk i Søgne av Dorte fra God kveld Norge og 2 boksigneringer. Når skulle hun få tid til å sørge når hun samtidig har kjøpt nytt hus og hatt visninger i huset i Søgne? Harmonerer ikke en plass. Sorry Anna, du har løyet så mange ganger at ingen tror på deg lenger.

Endret av Sjokka
Tilføying
Skrevet
21 timer siden, Friluftsdame skrev:

For en tarvelig blogger dette er..når lesertallene går nedover tyr dama til clickbaits igjen. Det hun kan aller best. Å lure sine lesere med utspekulert overskrift og pjatt eller usmakelig innhold. 

Jeg har ikke lest bloggen, men basert på det som skrives over her har hun nok en gang solgt en svært personlig hendelse. Denne høsten er det innholdsmessige grunnlaget for klikk aborter. Den ene valgt og den andre ufrivillig. I tillegg til gapende bilder av seg selv i ulike kjoler, og av mindreårige styla opp i matchende outfits. 

Bursdagsfeiringen til mellomste blir utsatt hvert år.. Vondt å se....

Skrevet
6 timer siden, Sjokka skrev:

Bursdagsfeiringen til mellomste blir utsatt hvert år.. Vondt å se....

Virkelig trist 😕

• Liker 8
Skrevet

Klarer ikke tro på det. Null troverdighet.

• Liker 14
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Sjokka skrev (På 19.11.2019 den 5.11):

Det tror jeg også det er..Løgn fra ende til annen..Jeg klarer bare ikke stole på det hun forteller. Hun var kun få uker på vei og hadde mistet nylig. Allikevel har de vært på helgetur i danmark og Tyskland, samt langhelg i stavanger.  Når skulle hun få tid til å sørge når hun samtidig har kjøpt nytt hus og hatt visninger i huset i Søgne? Harmonerer ikke en plass. Sorry Anna, du har løyet så mange ganger at ingen tror på deg lenger.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...