MaleficentAurora Skrevet 7. november 2019 #12061 Del Skrevet 7. november 2019 8 minutter siden, Regine. skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155090428 Det averteres at hun personlig skal være på visning 17. Nov. Blir det med boksignering? Det er en grunn for at huset ikke har blitt solgt enda. At hun selv stiller opp sammen med megleren tviler jeg på vil gjøre noe forskjell i det hele tatt. Om hun ikke har planlagt en "privat" boklansering for den nye boken sin. Viktig og bruke gamle triks fra en annen bok for få huset solgt. Vet ikke hvorfor men jeg kjenner at jeg blir litt flau på hennes vegne. Mulig det er på grunn av måten hun går fram på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. november 2019 #12062 Del Skrevet 7. november 2019 7 minutter siden, Veslefrikk skrev: Veldig rart å avertere med det. Hun er da ingen superkjendis... Nei, det er hun ikke, men tenker nok selv hun er et trekkplaster. Derfor står det i annonsen at hun personlig skal være på visningen. Har nok ikke innsett at glansdagene hennes er over. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. november 2019 #12063 Del Skrevet 7. november 2019 6 minutter siden, Regine. skrev: De som hjelper til å selge, tenker nok at hun er kjendis nok til å få flere på visning. Det hadde nok ikke vært verd noe om jeg skrev det i annonsen. "Eier er til stede" selv om huset mitt har mye større utsalgsverdi enn hennes. Vanligvis ønsker man å slippe å møte eier i første runde, så man kan gå fritt rundt. Her prøver de å selge inn flere folk på visning, om det så er bare for å møte Anna og så kanskje flere får lyst på huset? På en måte så kan jeg se sammenheng med Annas og prinsesse Martha Louise hus situasjon. Før Martha Louise viste fram denne sjamar kjæresten sin så var folk interessert og komme på visning. Men etter all sirkuset som har vært så har hun trukket huset fra Finn.no. fordi folk ikke var interessert lengre. Hjalp ikke en gang og sette ned prisen. Noe av det samme ser jeg går igjen hos Anna. Bare at hun er en blogger som virkelig ikke har forstått at hennes tid i rampelyset er forbi og lyset er blitt slukket. Skal ikke se bort ifra at huset blir tatt av markedet om hennes siste forsøk ikke funke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. november 2019 #12064 Del Skrevet 7. november 2019 Ser det står "Åpent hus med selger". Men de fleste vet vel ikke at selger er Anna Rasmussen. Det er det vel bare vi her på KG som vet 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 7. november 2019 #12065 Del Skrevet 7. november 2019 Personlig tenker jeg at de som er fan nok av Anna til å evt komme på visning for å kunne møte henne, neppe er kapitalsterke nok til å kjøpe et hus i den prisklassen. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 7. november 2019 #12066 Del Skrevet 7. november 2019 Meglernavn som Lossius kan kanskje tyde på at det er slekta som står for salget? Heter ikke her Rasmussen Lossius? Jeg vet ikke hvor vanlig det navnet er på Sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 7. november 2019 #12067 Del Skrevet 7. november 2019 1 time siden, spaniasol skrev: Meglernavn som Lossius kan kanskje tyde på at det er slekta som står for salget? Heter ikke her Rasmussen Lossius? Jeg vet ikke hvor vanlig det navnet er på Sørlandet. Det kan ikke være slekt/familie for det er ikke lov. Min niese er eiendomsmegler, og hun har ikke lov til å selge f eks vårt hus, eller andre familiemedlemmer sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 7. november 2019 #12068 Del Skrevet 7. november 2019 2 timer siden, Diamant skrev: Ser det står "Åpent hus med selger". Men de fleste vet vel ikke at selger er Anna Rasmussen. Det er det vel bare vi her på KG som vet 😄 Uansett synes jeg det er litt merkelig at de reklamerer med det. Vært litt på visninger med min søster i det siste, en av de var med selger til stede. Utrolig kleint og ubehagelig. Men mulig vi er rare som ikke likte at selger var til stede. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. november 2019 #12069 Del Skrevet 7. november 2019 1 time siden, spaniasol skrev: Meglernavn som Lossius kan kanskje tyde på at det er slekta som står for salget? Heter ikke her Rasmussen Lossius? Jeg vet ikke hvor vanlig det navnet er på Sørlandet. Det kan ikke stemme. Anna har ikke nevnt noe i bloggen at hun har tysk blod i seg. Og som @Raggis sier så hadde ikke noen i hennes familie eller slekting lov til og stå for salget av huset. "Lossius, norsk slekt av tysk opprinnelse" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 7. november 2019 #12070 Del Skrevet 7. november 2019 1 time siden, spaniasol skrev: Meglernavn som Lossius kan kanskje tyde på at det er slekta som står for salget? Heter ikke her Rasmussen Lossius? Jeg vet ikke hvor vanlig det navnet er på Sørlandet. Dette har vært tatt opp tidligere i tråden. Flere på Sørlandet med det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 7. november 2019 #12071 Del Skrevet 7. november 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Anna har ikke nevnt noe i bloggen at hun har tysk blod i seg. Det er Jan, mannen til Anna, som heter Lossius 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. november 2019 #12072 Del Skrevet 7. november 2019 Akkurat nå, Skrottefar skrev: Det er Jan, mannen til Anna, som heter Lossius Aaah.. Han vet jeg ikke så mye om fordi han er ganske så anonym av seg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 7. november 2019 #12073 Del Skrevet 7. november 2019 4 hours ago, Regine. said: Har de pusset noe opp av verdi? En del maling og legging av teppe så vidt jeg kan huske. Kan ikke ha kostet så mye annet en tid som hun kunne ha brukt til å ta opp videregående i stedet. Uansett, hun kommer til å selge med tap når du trekker fra dokumentavgift under kjøp og megleravgift etter et eventuelt salg... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 8. november 2019 #12074 Del Skrevet 8. november 2019 18 timer siden, elvane skrev: En del maling og legging av teppe så vidt jeg kan huske. Kan ikke ha kostet så mye annet en tid som hun kunne ha brukt til å ta opp videregående i stedet. Uansett, hun kommer til å selge med tap når du trekker fra dokumentavgift under kjøp og megleravgift etter et eventuelt salg... Ikke glem formuen hun brukte på blomster i sommer og dette kunstgrasset. Bilbane på takterassen og flere sittegrupper til å ha ute. Hun selger garantert med tap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 8. november 2019 #12075 Del Skrevet 8. november 2019 On 11/7/2019 at 6:02 PM, Veslefrikk said: Veldig rart å avertere med det. Hun er da ingen superkjendis... De som er i målgruppen for å kjøpe huset er da heller ikke folk som vet hvem hun er? "Livets harde skole" fanklubben hennes evt tenåringer er vel ikke de første til å kjøpe huset for 7 mill. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. november 2019 #12076 Del Skrevet 9. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 10. november 2019 #12077 Del Skrevet 10. november 2019 På 7.11.2019 den 18.02, Veslefrikk skrev: Veldig rart å avertere med det. Hun er da ingen superkjendis... Anna mener selv hun er superkjendis, selv om mange ikke vet hvem hun er en gang. Nå stiller hun opp på visning av sitt eget hus i håp om at noe flere kommer og vil kjøpe huset som selveste Anna Rasmussen har bodd i. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 10. november 2019 #12078 Del Skrevet 10. november 2019 (endret) På 7.11.2019 den 21.24, Raggis skrev: Det kan ikke være slekt/familie for det er ikke lov. Min niese er eiendomsmegler, og hun har ikke lov til å selge f eks vårt hus, eller andre familiemedlemmer sitt Slettet Endret 13. november 2019 av Sjokka Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 10. november 2019 #12079 Del Skrevet 10. november 2019 På 7.11.2019 den 22.09, elvane skrev: En del maling og legging av teppe så vidt jeg kan huske. Kan ikke ha kostet så mye annet en tid som hun kunne ha brukt til å ta opp videregående i stedet. Uansett, hun kommer til å selge med tap når du trekker fra dokumentavgift under kjøp og megleravgift etter et eventuelt salg... Haha det teppe hun la er fjernet igjen. Så det var penger rett i do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. november 2019 #12080 Del Skrevet 10. november 2019 Hva hadde AR i inntekt i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå