Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Oppland skrev:

3 timer i Legoland er  ingenting  bortsett fra bare mas. Med tre forholdsvis små barn er to dager mer passe. Da kan både store og små kose seg og få med alt Legoland har å by på.

Det var jo samme hastverket i sommer også, nedover  i Europa og opp igjen på noen få dager.

Hvorfor dette råkjøret av  noen ferier?

Ja og da hadde de egentlig bestemt seg for å være hjemme hele sommeren. Dette tyder på tanker om bare seg selv. Alle som har barn vet de ikke trives på lange bilturer.

Endret av Sjokka
Tilføying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Skrottefar skrev:

Men om det hjelper og hun får opp øynene sine og forlater den bobla hun lever i er ikke godt å si, bare se på AB, nær konkurs etter skattesmellen hjalp ikke der, snarere tvert imot

Ja og da kan man undre seg over hvorfor i all verden Anna blåser i å merke reklame. 100tusen til i bot gjør nok et skikkelig surt inngrep på bank kontoen. Og blir det en bot til fra forbrukertilsynet, så frykter jeg den blir enda høyere enn sist. 

Endret av Sjokka
Tilføying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Ja og da hadde de egentlig bestemt seg for å være hjemme hele sommeren. Dette tyder på tanker om bare seg selv. Alle som har barn vet de ikke trives på lange bilturer.

Altså helt seriøst? Det finnes barn som trives med bilturer , kanskje ikke dine.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2019 den 13.14, Oppland skrev:

Jeg leser ikke bloggen til AR så ofte lenger, men i dag var en av dagene jeg leste innlegget hennes. Det var så dårlig formulert så jeg måtte flere ganger tenke: Hva er det jeg egentlig leser?

Det jeg lurer på er om NOEN faktisk leser det hun skriver. Er så gørr kjedelig og så sykt dårlig språk. Jeg har aldri klart å lese et helt innlegg, ender bare med å scrolle fort igjennom. Et par år siden sist jeg besøkte bloggen. Er ikke verdt å klikke seg inn på.

2 år har gått og hos Anna har ingenting endret seg. Litt som Days of our lives 😄

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun holdt på å legge barna, men så fikk hun et innfall om å kjøre til Tyskland en tur 😳 Okey....skyve litt på leggetiden...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Raggis skrev:

Det er ganske vanlig å selge hus når man skal kjøpe nytt. 

Mens hun kjøpte hus nr. 3 (prosjekt) før de to første er solgt...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Mens hun kjøpte hus nr. 3 (prosjekt) før de to første er solgt...

Jeg tenker at de har meldt sin interesse for et nettopp påbegynt prosjekt, og at de har god til til å selge før det blir ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Missy1 skrev:

Har en følelse av at dette handler mye om Anna  sin rastløshet. Hun klarer jo ikke falle til ro i livet

Det er faktisk en fellesnevner for flere av bloggerne😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Regine. skrev:

Hva kjøpte de det for?

Huset de selger ble kjøpt for 6 650 000 i 2016. De la det først ut til salg for 7 190 000 i slutten av aug. Satt ned til 6 790 000 nå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de pusset noe opp av verdi?

1 minutt siden, missfix skrev:

Huset de selger ble kjøpt for 6 650 000 i 2016. De la det først ut til salg for 7 190 000 i slutten av aug. Satt ned til 6 790 000 nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Regine. skrev:

Har de pusset noe opp av verdi?

Ikke som jeg vet om. Hun pusset opp kjøkkenet i utleiedelen med grell mørk foliefilm i marmor, men den er tatt bort igjen ifølge bildene i salgsannonsen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, missfix skrev:

Er nå ingen sjokk at hun sliter med å få solgt huset. Det blir ikke lengre gull av det hun gjør eller tar i.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Veldig rart å avertere med det. Hun er da ingen superkjendis... 

De som hjelper til å selge, tenker nok at hun er kjendis nok til å få flere på visning.

Det hadde nok ikke vært verd noe om jeg skrev det i annonsen. "Eier er til stede" selv om huset mitt har mye større utsalgsverdi enn hennes. Vanligvis ønsker man å slippe å møte eier i første runde, så man kan gå fritt rundt. Her prøver de å selge inn flere folk på visning, om det så er bare for å møte Anna og så kanskje flere får lyst på huset?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...