Oppland Skrevet 4. november 2019 #12021 Skrevet 4. november 2019 Jeg leser ikke bloggen til AR så ofte lenger, men i dag var en av dagene jeg leste innlegget hennes. Det var så dårlig formulert så jeg måtte flere ganger tenke: Hva er det jeg egentlig leser? 16
Mummy1 Skrevet 4. november 2019 #12022 Skrevet 4. november 2019 3 timer siden, Oppland skrev: Jeg leser ikke bloggen til AR så ofte lenger, men i dag var en av dagene jeg leste innlegget hennes. Det var så dårlig formulert så jeg måtte flere ganger tenke: Hva er det jeg egentlig leser? Jeg ble nysgjerrig nå, og gav henne et klikk...Hjelpe meg ... 🙈 Noen må hjelpe denne jentungen... Sponse henne med et skrivekurs kanskje? 7
Gjest Sjokka Skrevet 4. november 2019 #12023 Skrevet 4. november 2019 31 minutter siden, Mummy1 skrev: Jeg ble nysgjerrig nå, og gav henne et klikk...Hjelpe meg ... 🙈 Noen må hjelpe denne jentungen... Sponse henne med et skrivekurs kanskje? Men innleggene hun skriver da? Det er det samme om og om igjen. Møter i banken, anna stresser og like bilder. Blir irritert på meg selv for jeg ga henne klikk.
Mummy1 Skrevet 4. november 2019 #12024 Skrevet 4. november 2019 1 time siden, Sjokka skrev: Men innleggene hun skriver da? Det er det samme om og om igjen. Møter i banken, anna stresser og like bilder. Blir irritert på meg selv for jeg ga henne klikk. Nå vet jeg ikke hva hun skriver om for tiden ,jeg får alle oppdateringene herfra 😄 Hadde alle latt være å klikke seg inn, så hadde vi kanskje fått fred fra henne. Så kunne hun fokusert på studier fremover 🙂 9
Pasha Skrevet 4. november 2019 #12025 Skrevet 4. november 2019 De kjørte altså fra Sørlandet til Danmark (med båt, men uannsett et stykke til Billund fra Hirtales) var i Legoland og deretter dro de på shopping i Tyskland? Hvorfor må alt skje samme dag? 14
Zenhouse Skrevet 5. november 2019 #12026 Skrevet 5. november 2019 11 timer siden, Pasha skrev: De kjørte altså fra Sørlandet til Danmark (med båt, men uannsett et stykke til Billund fra Hirtales) var i Legoland og deretter dro de på shopping i Tyskland? Hvorfor må alt skje samme dag? For et ferie- program! Kl 08 med båten fra Kr.sand( oppmøte 07.00) , fremme 11.15, kjøre i 3 timer ned til Billund, være «noen timer» i Legoland ( betyr det ca 3?), så kjøre 1,5 time ned til Flensburg, så 1,5 time tilbake til Billund. Har ikke regnet med tissepauser,spisepauser,innsjekkingen på hotellet og selve handlingen i Flensburg. Hver sin smak sier jeg bare. 17
Gjest Sjokka Skrevet 5. november 2019 #12027 Skrevet 5. november 2019 11 minutter siden, Zenhouse skrev: For et ferie- program! Kl 08 med båten fra Kr.sand( oppmøte 07.00) , fremme 11.15, kjøre i 3 timer ned til Billund, være «noen timer» i Legoland ( betyr det ca 3?), så kjøre 1,5 time ned til Flensburg, så 1,5 time tilbake til Billund. Har ikke regnet med tissepauser,spisepauser,innsjekkingen på hotellet og selve handlingen i Flensburg. Hver sin smak sier jeg bare. Ja sant. Ferie liksom?? En helgetur uten satt av tid til pauser. Selv hadde jeg blitt utslitt av stress og mangel på ro.
Vipser Skrevet 5. november 2019 #12028 Skrevet 5. november 2019 3 timer i legoland? Hvorfor ikke spare litt først så man får ha litt glede av stedet i tillegg? 8
Cookie123 Skrevet 5. november 2019 #12029 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, Vipser skrev: 3 timer i legoland? Hvorfor ikke spare litt først så man får ha litt glede av stedet i tillegg? Hvis jeg ikke hadde hatt mulighet til å være i Legoland i mer enn 3 timer, hadde jeg droppa det!! Man rekker jo "ingenting" der på 3 timer!!!? 13
smalls Skrevet 5. november 2019 #12030 Skrevet 5. november 2019 2 timer siden, Zenhouse skrev: For et ferie- program! Kl 08 med båten fra Kr.sand( oppmøte 07.00) , fremme 11.15, kjøre i 3 timer ned til Billund, være «noen timer» i Legoland ( betyr det ca 3?), så kjøre 1,5 time ned til Flensburg, så 1,5 time tilbake til Billund. Har ikke regnet med tissepauser,spisepauser,innsjekkingen på hotellet og selve handlingen i Flensburg. Hver sin smak sier jeg bare. Huff hørtes fryktelig slitsomt ut.. Ser ikke poenget. Hvorfor sånt hastverk? 7
Diamant Skrevet 5. november 2019 #12031 Skrevet 5. november 2019 Hun har gått drastisk ned i inntekt: " Anna Rasmussen, som nå er aktuell med boken «Bare Anna», har gått fra 1,3 millioner i 2017, til 785.828 i fjor." https://www.minmote.no/#!/artikkel/24723799/skattelistene-saa-mye-tjente-influencerne-i-2018 12
Skrottefar Skrevet 5. november 2019 #12032 Skrevet 5. november 2019 30 minutter siden, Diamant skrev: Hun har gått drastisk ned i inntekt: " Anna Rasmussen, som nå er aktuell med boken «Bare Anna», har gått fra 1,3 millioner i 2017, til 785.828 i fjor." https://www.minmote.no/#!/artikkel/24723799/skattelistene-saa-mye-tjente-influencerne-i-2018 Nesten halvering der ja, og jeg er nokså sikker på at ved neste ligning så er nedgangen fortsatt merkbar 9
Diamant Skrevet 5. november 2019 #12033 Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, Skrottefar skrev: Nesten halvering der ja, og jeg er nokså sikker på at ved neste ligning så er nedgangen fortsatt merkbar Det tror jeg også... I sine glansdager kunne hun dra inn 400.000 på en (!) mnd. Det fortalte hun til Dorthe på God kveld Norge. Så her har det bare gått nedover år etter år. 11
Gjest Sjokka Skrevet 5. november 2019 #12034 Skrevet 5. november 2019 53 minutter siden, Skrottefar skrev: Nesten halvering der ja, og jeg er nokså sikker på at ved neste ligning så er nedgangen fortsatt merkbar Ja vi må gjøre regning med hun har gått enda lengre ned i inntekt dette året. Det er nok en grunn for begge husene blir solgt. Allikevel reiser hun på biltur ned i europa og helgetur til Danmark og Tyskland. For ikke å glemme huset hun leide på kypros i mai. Fortsetter hun slik er hun snart konkurs. Skaff deg en lavtlønn jobb i barnehage og spe på inntekten Anna. Du har hele dagene ledig !
Oppland Skrevet 5. november 2019 #12035 Skrevet 5. november 2019 6 timer siden, Vipser skrev: 3 timer i legoland? Hvorfor ikke spare litt først så man får ha litt glede av stedet i tillegg? 3 timer i Legoland er ingenting bortsett fra bare mas. Med tre forholdsvis små barn er to dager mer passe. Da kan både store og små kose seg og få med alt Legoland har å by på. Det var jo samme hastverket i sommer også, nedover i Europa og opp igjen på noen få dager. Hvorfor dette råkjøret av noen ferier? 18
Gjest Raggis Skrevet 5. november 2019 #12036 Skrevet 5. november 2019 39 minutter siden, Sjokka skrev: Ja vi må gjøre regning med hun har gått enda lengre ned i inntekt dette året. Det er nok en grunn for begge husene blir solgt. Allikevel reiser hun på biltur ned i europa og helgetur til Danmark og Tyskland. For ikke å glemme huset hun leide på kypros i mai. Fortsetter hun slik er hun snart konkurs. Skaff deg en lavtlønn jobb i barnehage og spe på inntekten Anna. Du har hele dagene ledig ! Det er ganske vanlig å selge hus når man skal kjøpe nytt.
Pæddan Skrevet 5. november 2019 #12037 Skrevet 5. november 2019 (endret) 42 minutter siden, Oppland skrev: 3 timer i Legoland er ingenting bortsett fra bare mas. Med tre forholdsvis små barn er to dager mer passe. Da kan både store og små kose seg og få med alt Legoland har å by på. Det var jo samme hastverket i sommer også, nedover i Europa og opp igjen på noen få dager. Hvorfor dette råkjøret av noen ferier? Hadde fått hjerteflimmer og mer til om jeg skulle hatt slik ferie. Virker som hun desperat må ha noe å skrive om og dermed disse hastverkturene😑 Skal vi til Legoland så er det minimum fire dager ( inkl ferje, bil og hotel) der nede med små unger. Endret 5. november 2019 av Pæddan 8
Skrottefar Skrevet 5. november 2019 #12038 Skrevet 5. november 2019 (endret) 1 time siden, Sjokka skrev: Fortsetter hun slik er hun snart konkurs. Men om det hjelper og hun får opp øynene sine og forlater den bobla hun lever i er ikke godt å si, bare se på AB, nær konkurs etter skattesmellen hjalp ikke der, snarere tvert imot Endret 5. november 2019 av Skrottefar 6
Gjest Sjokka Skrevet 5. november 2019 #12039 Skrevet 5. november 2019 23 minutter siden, Skrottefar skrev: Men om det hjelper og hun får opp øynene sine og forlater den bobla hun lever i er ikke godt å si, bare se på AB, nær konkurs etter skattesmellen hjalp ikke der, snarere tvert imot Allikevel skrev AB på snap at hun hadde betalt ned 600.000kr i gjeld og var nå gjeldfri. 😂 Imponerende hva inntekt den dama har. Anna selv kommer ikke til å lære før hun er tom. Ta bare danmark og tysklandturen i helgen. Den har kostet penger for en familie på 5.
Gjest Sjokka Skrevet 5. november 2019 #12040 Skrevet 5. november 2019 (endret) 51 minutter siden, Pæddan skrev: Hadde fått hjerteflimmer og mer til om jeg skulle hatt slik ferie. Virker som hun desperat må ha noe å skrive om og dermed disse hastverkturene😑 Skal vi til Legoland så er det minimum fire dager ( inkl ferje, bil og hotel) der nede med små unger. Akkurat det tenker jeg også. Hun tar disse turene for å ha noe noe å skrive om på bloggen. Synes det var en mann som så sliten ut på Danmarksbåten. Endret 5. november 2019 av Sjokka Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå