Beskjeden Skrevet 21. august 2019 #11681 Del Skrevet 21. august 2019 På 19.8.2019 den 8.53, Sukkererter skrev: Jeg er ikke noen fan av verken Anna eller andre bloggere, men jeg liker faktisk denne interiørstilen rent sånn personlig (bortsett fra at jeg har gardiner). Jeg har fokusert på å ha små og nette møbler og ingen pynteting. Det er bare to bilder på veggen i hele leiligheten min, og absolutt ikke noe nips. Men jeg skjønner at min "kalde og upersonlige" stil nok ikke er noe som appelerer til alle, derfor så sørga jeg for å kjøpe inn masse pynteting, puter og planter for å style min forrige leilighet før salg. Jeg ser jo også at det ser koseligere ut på bilder å ha masse stæsj, men kunne ikke tenkt meg å bo i det. Enig i at Anna her burde fylt på med litt mer greier for å få det "hjemmekoselig", men kan samtidig forstå at hun i hverdagen liker å ha det sterilt siden jeg har det sånn sjøl. Men er ikke greia at man skal strippe ned leiligheten og gjøre den "upersonlig" på annonsebildene? 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. august 2019 #11682 Del Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, Beskjeden skrev: Men er ikke greia at man skal strippe ned leiligheten og gjøre den "upersonlig" på annonsebildene? 🤷♀️ Ikke nødvendigvis.. Mange som gjør det mosatte og gjør det hjemmekoselig slik at dem som er kjøpere får lyst til og legge inn bud. Eller for å gi et inntrykk på hvordan boligen kan innredes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. august 2019 #11683 Del Skrevet 21. august 2019 3 timer siden, Isild skrev: Nei, når det gjelder AR så må vi kunne si at stjernen har dalt og nådd bakkenivå. Enig. En populær blogg er hun i allefall ikke lenger. Skjønner ikke hvorfor VG omtaler henne som en populær blogger. De henger tydeligvis etter 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. august 2019 #11684 Del Skrevet 21. august 2019 1 time siden, smalls skrev: Enig. En populær blogg er hun i allefall ikke lenger. Skjønner ikke hvorfor VG omtaler henne som en populær blogger. De henger tydeligvis etter Det er for å gi bless rundt AR og gjøre bloggen pitte litt mer relevant, enn hva den er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. august 2019 #11685 Del Skrevet 21. august 2019 1 time siden, Uglesjel skrev: Det er for å gi bless rundt AR og gjøre bloggen pitte litt mer relevant, enn hva den er. Du har nok rett, men tragisk er det. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. august 2019 #11686 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) 43 minutter siden, smalls skrev: Du har nok rett, men tragisk er det. 🙄 Du set nå selv hvordan hun misbruker sin posisjon for å få klikk på bloggen.. Endret 21. august 2019 av Uglesjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. august 2019 #11687 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) 2 timer siden, smalls skrev: Enig. En populær blogg er hun i allefall ikke lenger. Skjønner ikke hvorfor VG omtaler henne som en populær blogger. De henger tydeligvis etter VG (og andre aviser og TV-programmer) dummer seg ut med alle disse influencer-nyhetene, og denne influender-diggingen. Det værste er at det de skriver hverken er fakta eller aktuellt lenger heller. Der er til og med gode gamle Se & Hør mer på ballen. Endret 21. august 2019 av Isild 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 21. august 2019 #11688 Del Skrevet 21. august 2019 Er det lunkne tider i forlagsbransjen? At Gyldendal, som en stor og tung aktør, satser på henne undrer meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 21. august 2019 #11689 Del Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Er det lunkne tider i forlagsbransjen? At Gyldendal, som en stor og tung aktør, satser på henne undrer meg. "Drit I talent og kvalitet, la oss gi ut en dårlig skrevet overfladisk platt bok som 13 åringer kan få til bursdag og jul!" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. august 2019 #11690 Del Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Er det lunkne tider i forlagsbransjen? At Gyldendal, som en stor og tung aktør, satser på henne undrer meg. Veldig rart at et så solid flaggskip som Gyldendal vil gi ut "bloggerbøker". Særlig hvis bok nr 1 floppet ganske grundig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 21. august 2019 #11691 Del Skrevet 21. august 2019 7 timer siden, Isild skrev: Veldig rart at et så solid flaggskip som Gyldendal vil gi ut "bloggerbøker". Særlig hvis bok nr 1 floppet ganske grundig. Den solgte jo ganske bra i begynnelsen? Tror det var mellom boklansering og bokturneen at ting utartet seg til det mest tragiske, så bokturneen ble en flopp med ca ingen som møtte opp mange steder... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harefrøken18 Skrevet 22. august 2019 #11692 Del Skrevet 22. august 2019 Hun må jo være gravid, mye tildekking og ser en kul på magen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. august 2019 #11693 Del Skrevet 22. august 2019 48 minutter siden, Harefrøken18 skrev: Hun må jo være gravid, mye tildekking og ser en kul på magen Hva skal man ellers finne på,for å redde bloggen.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. august 2019 #11694 Del Skrevet 22. august 2019 3 timer siden, Harefrøken18 skrev: Hun må jo være gravid, mye tildekking og ser en kul på magen Tror du virkelig at det hadde blitt forbigått i stillhet hvis det var tilfelle? Aldri i verden... Det hadde nok blitt maange blogginnlegg og det hadde startet samme dag som testen ble kjøpt. Hvis hun dekker til magen, så er det nok kun for å skape spekulasjoner. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. august 2019 #11695 Del Skrevet 23. august 2019 11 timer siden, Harefrøken18 skrev: Hun må jo være gravid, mye tildekking og ser en kul på magen Tvilsomt. Hun vil bare skape reaksjoner og vil at folk skal spekulere. For alt vi vet kan hun være oppblåst på bilde med kul på magen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 23. august 2019 #11696 Del Skrevet 23. august 2019 Er det rart folk får komplekser når de kanskje legger på seg litt, når omtrent «alle» skal spekulere i om en kanskje er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. august 2019 #11697 Del Skrevet 23. august 2019 2 minutter siden, thejohan skrev: Er det rart folk får komplekser når de kanskje legger på seg litt, når omtrent «alle» skal spekulere i om en kanskje er gravid? Om du fikk med deg fra litt siden så blogget AR nemlig tanken om få sitt 4 barn.. Det har også blitt stilt spørmål om det er grunnen til at hun nå velger og selger huset, selv om hun selv begrunner det med andre ting. Såkalte "spekulasjonene" har hvert fall AR lagt opp til selv når hun bruker det som overskrift ang clickbeat på bloggen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noomie Skrevet 23. august 2019 #11698 Del Skrevet 23. august 2019 Jeg tenker mer det at hun har lagt på seg. Hun prøvde jo å slanke seg i en periode, fokuserte på trening og slikt. Om du går ned bare 5 kg så er det lett å gå opp 5 kg + 5 til når man slutter. Kroppen fungerer ofte slik for svært mange, at man går ofte opp mer enn det man veide i utgangspunktet etter at man slutter å slanke seg. Men om man ikke hadde slanket seg i utgangspunktet, så hadde man stått på start vekten. Hun er IKKE feit eller noe, men hun er kraftigere enn før hun begynte å trene. Det ser du på overarmer, lår og ansikt. Det er ikke mange kiloene, men når du vipper på flat mage til litt synlig mage, så skal det ikke mange kiloer til før man får litt synlig magefett. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 23. august 2019 #11699 Del Skrevet 23. august 2019 10 timer siden, Noomie skrev: Jeg tenker mer det at hun har lagt på seg. Hun prøvde jo å slanke seg i en periode, fokuserte på trening og slikt. Om du går ned bare 5 kg så er det lett å gå opp 5 kg + 5 til når man slutter. Kroppen fungerer ofte slik for svært mange, at man går ofte opp mer enn det man veide i utgangspunktet etter at man slutter å slanke seg. Men om man ikke hadde slanket seg i utgangspunktet, så hadde man stått på start vekten. Hun er IKKE feit eller noe, men hun er kraftigere enn før hun begynte å trene. Det ser du på overarmer, lår og ansikt. Det er ikke mange kiloene, men når du vipper på flat mage til litt synlig mage, så skal det ikke mange kiloer til før man får litt synlig magefett. Alt er relativt. Men det er ikke så merkelig at folk stiller spørsmålstegn, når nesten hvert andre innlegg omhandler ny graviditet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 25. august 2019 #11700 Del Skrevet 25. august 2019 På 17.8.2019 den 8.05, Blålilla skrev: Fantastisk flott hus da. Merkelig hvor delt smak man har! Jeg synes det er greit innvendig, ikke for mye krims krams. Utvendig derimot, altfor mange rare vinkler.. og tomta synes jeg er helt håpløs!! Veldig lite areal rundt og veldig innesperret! Misliker også inngangen til utleiedelen slik den er plassert. Hadde aldri orket å eie dette huset.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå