enkefru Skrevet 18. august 2019 #11661 Skrevet 18. august 2019 13 timer siden, Emmy_H skrev: Det er en i familie med Jan som selger huset for de. Så det er nok derfor pris er slik den er. Hva er det med prisen mener du? 2
smalls Skrevet 18. august 2019 #11662 Skrevet 18. august 2019 Huset er fint det, men på bilde nr 3, så ser det ut som et lagerbygg eller noe. Jeg er ikke så glad i sånna svære vinduer som rekker helt ned til gulvet. Da føler jeg at alle kan glo inn. Hun hadde ikke en gang gardiner eller noe 8
Gjest Gazpacho Skrevet 18. august 2019 #11663 Skrevet 18. august 2019 2 timer siden, smalls skrev: Huset er fint det, men på bilde nr 3, så ser det ut som et lagerbygg eller noe. Jeg er ikke så glad i sånna svære vinduer som rekker helt ned til gulvet. Da føler jeg at alle kan glo inn. Hun hadde ikke en gang gardiner eller noe Det er jo helt fantastisk med store vindusflater som slipper inn masse lys selv på gråværsdager. Grunnen til at de ikke trenger gardiner der er jo fordi huset ligger på en bakketopp, det er jo ikke noe innsyn, bare utsikt.
smalls Skrevet 18. august 2019 #11664 Skrevet 18. august 2019 17 minutter siden, Gazpacho skrev: Det er jo helt fantastisk med store vindusflater som slipper inn masse lys selv på gråværsdager. Grunnen til at de ikke trenger gardiner der er jo fordi huset ligger på en bakketopp, det er jo ikke noe innsyn, bare utsikt. Smak og behag. Er ikke fan av sånne svære vinduer. Liker en mellomting. Uten gardiner eller noe ser det veldig "tomt" og trist ut. Jeg vet det, men hadde uansett følt at folk kunne glo inn. 3
Gjest Gazpacho Skrevet 18. august 2019 #11665 Skrevet 18. august 2019 3 minutter siden, smalls skrev: Smak og behag. Er ikke fan av sånne svære vinduer. Liker en mellomting. Uten gardiner eller noe ser det veldig "tomt" og trist ut. Jeg vet det, men hadde uansett følt at folk kunne glo inn. I så fall er det jo bare å montere opp gardinstenger, om man skulle ønske det 🤗 Jeg elsker sånne store vinduer, man tas liksom rett ut i naturen. Hun har en veldig voksen og kul interiørstil til å være såpass ung. Jeg syns at huset ser superflott ut på bildene og ønsker lykke til med salget. Håper de nå kan downsize en god del og at hun får satt seg på skolebenken... Selv om det vel aldri kommer til å skje...
Gjest Puddelen Skrevet 18. august 2019 #11666 Skrevet 18. august 2019 Synd de ikke har tatt seg råd til boligstyling. Det hadde de fått mangedoblet igjen for. Nå virker huset kaldt og uten karakter.
MaleficentAurora Skrevet 18. august 2019 #11667 Skrevet 18. august 2019 5 minutter siden, Puddelen skrev: Synd de ikke har tatt seg råd til boligstyling. Det hadde de fått mangedoblet igjen for. Nå virker huset kaldt og uten karakter. Huset har alltid vært kald og uten karakter fra dag en. Hun har ikke giddet og investere i noe ekstra for at det skal se hjemmekoselig ut når dem bodde der. Hun er den eneste blogger jeg vet om som ikke prioterer rikelig med interiør som setter en varm atmosfære hjemmet sitt. 12
Måne Rampelyset Skrevet 18. august 2019 #11668 Skrevet 18. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, mod.
Elisabethw Skrevet 18. august 2019 #11669 Skrevet 18. august 2019 20 timer siden, h.2327 skrev: Det er da ikke mye for et hus i det hele tatt?🤔 Kanskje ikke i de store byene nei. Men her jeg bor kan du få et kjempefint stort hus med stor hage, basseng 5 soverom og to bad til 5 mill😊
SansaS Skrevet 19. august 2019 #11670 Skrevet 19. august 2019 Hadde ikke blitt overrasket om hun er gravid. Syns hun dekker til magen på snap ofte? (Følger ikke bloggen). Men kan være andre grunner til det også så klart..
Gjest Sukkererter Skrevet 19. august 2019 #11672 Skrevet 19. august 2019 Jeg er ikke noen fan av verken Anna eller andre bloggere, men jeg liker faktisk denne interiørstilen rent sånn personlig (bortsett fra at jeg har gardiner). Jeg har fokusert på å ha små og nette møbler og ingen pynteting. Det er bare to bilder på veggen i hele leiligheten min, og absolutt ikke noe nips. Men jeg skjønner at min "kalde og upersonlige" stil nok ikke er noe som appelerer til alle, derfor så sørga jeg for å kjøpe inn masse pynteting, puter og planter for å style min forrige leilighet før salg. Jeg ser jo også at det ser koseligere ut på bilder å ha masse stæsj, men kunne ikke tenkt meg å bo i det. Enig i at Anna her burde fylt på med litt mer greier for å få det "hjemmekoselig", men kan samtidig forstå at hun i hverdagen liker å ha det sterilt siden jeg har det sånn sjøl.
Gjest Chroma Skrevet 19. august 2019 #11673 Skrevet 19. august 2019 7 minutter siden, Sukkererter skrev: Jeg er ikke noen fan av verken Anna eller andre bloggere, men jeg liker faktisk denne interiørstilen rent sånn personlig (bortsett fra at jeg har gardiner). Jeg har fokusert på å ha små og nette møbler og ingen pynteting. Det er bare to bilder på veggen i hele leiligheten min, og absolutt ikke noe nips. Men jeg skjønner at min "kalde og upersonlige" stil nok ikke er noe som appelerer til alle, derfor så sørga jeg for å kjøpe inn masse pynteting, puter og planter for å style min forrige leilighet før salg. Jeg ser jo også at det ser koseligere ut på bilder å ha masse stæsj, men kunne ikke tenkt meg å bo i det. Enig i at Anna her burde fylt på med litt mer greier for å få det "hjemmekoselig", men kan samtidig forstå at hun i hverdagen liker å ha det sterilt siden jeg har det sånn sjøl. Ja, folk har forskjellig stil og trives i forskjellig miljø, det må respekteres.
Gjest Albbas Skrevet 19. august 2019 #11674 Skrevet 19. august 2019 Jeg syns huset og prisen og stilen er helt grei, jeg. Hva så om det ser kaldt og upersonlig ut? Man skal jo ikke kjøpe interiøret og stilen, men huset, og så sette sitt eget preg på huset. Jeg blir litt matt av alle i dag som styrer unna boliger fordi fargen på veggen er feil eller sofaen er stygg. Skal man kjøpe hus må man evne å se forbi sånt og forestille seg selv i boligen. At boligstyling har blitt en greie folk betaler for er jo bare et resultat av hvor late vi nordmenn har blitt og hvor dårlig forestillingsevne vi har. Alt skal liksom være perfekt fra første sekund.
Gjest Sukkererter Skrevet 19. august 2019 #11675 Skrevet 19. august 2019 2 minutter siden, Albbas skrev: Jeg syns huset og prisen og stilen er helt grei, jeg. Hva så om det ser kaldt og upersonlig ut? Man skal jo ikke kjøpe interiøret og stilen, men huset, og så sette sitt eget preg på huset. Jeg blir litt matt av alle i dag som styrer unna boliger fordi fargen på veggen er feil eller sofaen er stygg. Skal man kjøpe hus må man evne å se forbi sånt og forestille seg selv i boligen. At boligstyling har blitt en greie folk betaler for er jo bare et resultat av hvor late vi nordmenn har blitt og hvor dårlig forestillingsevne vi har. Alt skal liksom være perfekt fra første sekund. Ganske enig med dette, boligstyling burde være unødvendig. Likevel gjorde jeg dette da jeg solgte, fordi i et pressa marked når prisene var på vei ned, så må man holde tritt med de andre og møte forventningene om flotte bilder. Beklager, dette ble litt OT. Poenget med mitt første innlegg var egentlig bare å gi et annet innspill på interiøret som har fått en en del kritikk. Jeg er ganske sikker på at det er flere med meg som faktisk synes dette er fint.
Diamant Skrevet 20. august 2019 #11676 Skrevet 20. august 2019 At hun skal selge huset sitt vet vi jo, men nå er det sak på det i VG https://www.vg.no/rampelys/i/2GXmGr/anna-rasmussen-selger-huset-sitt?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 3
Isild Skrevet 21. august 2019 #11677 Skrevet 21. august 2019 Ganske fornøyelig å lese kommentarfeltet under nyhetsartikkelen i VG (på FB) Med unntak av de 7 - 10 000 følgerne hun sitter igjen med, så vet vel ingen hvem de er lenger. Noe kommentarfeltet vitner om. Dette er så agurknyheter at det er helt latterlig. "Den populære bloggeren". Det er vel en stund siden hun var særlig populær? https://www.vg.no/rampelys/i/2GXmGr/anna-rasmussen-selger-huset-sitt?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 Altså VG, nå må dere skjerpe dere! 26
MaleficentAurora Skrevet 21. august 2019 #11678 Skrevet 21. august 2019 42 minutter siden, Isild skrev: Ganske fornøyelig å lese kommentarfeltet under nyhetsartikkelen i VG (på FB) Med unntak av de 7 - 10 000 følgerne hun sitter igjen med, så vet vel ingen hvem de er lenger. Noe kommentarfeltet vitner om. Dette er så agurknyheter at det er helt latterlig. "Den populære bloggeren". Det er vel en stund siden hun var særlig populær? https://www.vg.no/rampelys/i/2GXmGr/anna-rasmussen-selger-huset-sitt?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 Altså VG, nå må dere skjerpe dere! At hun forsatt blir omtalt med den tittelen skjønner jeg ikke. For hun finnes ikke populær i det hele tatt. 10
Isild Skrevet 21. august 2019 #11679 Skrevet 21. august 2019 2 minutter siden, Uglesjel skrev: At hun forsatt blir omtalt med den tittelen skjønner jeg ikke. For hun finnes ikke populær i det hele tatt. Nei, når det gjelder AR så må vi kunne si at stjernen har dalt og nådd bakkenivå. 17
MaleficentAurora Skrevet 21. august 2019 #11680 Skrevet 21. august 2019 (endret) 4 timer siden, Isild skrev: Nei, når det gjelder AR så må vi kunne si at stjernen har dalt og nådd bakkenivå. Det er rene svarte natta nå for og sette det på spissen. Nå kan man i det minste se de andre stjerne som kan ha noe interessant for seg, ment som ironi. Så ja.. Er enig med deg. Det finnes absolutt ingenting verdig eller intressant med henne. Hun har melket både navnet til datteren og sitt så mye, at folk gidder ikke en gang titte innom når hun tar disse desperate clickbeat greiene sine. Endret 21. august 2019 av Uglesjel 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå