MaleficentAurora Skrevet 8. juni 2019 #11401 Del Skrevet 8. juni 2019 Vet ikke hva det er. Men jeg klare ikke og se noe form for ekteskap mellom henne og J. Vet jo at dem er gift. Men det synes jo ikke at dem er mann og kone, slik som det gjør hos de andre bloggparene🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. juni 2019 #11402 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) 1 hour ago, Uglesjel said: Vet ikke hva det er. Men jeg klare ikke og se noe form for ekteskap mellom henne og J. Vet jo at dem er gift. Men det synes jo ikke at dem er mann og kone, slik som det gjør hos de andre bloggparene🤷♀️ Det er nok fordi at i dette tilfellet er vi leserne klar over alt for mye av grumset som har vært før Jan, og hvordan det var med de andre barnefedrene. Pluss at Anna har vært veldig mye frem og tilbake på den fronten, til sammenligning med de andre. Dessuten er det mange av de andre bloggerne som ikke legger ut i det vide og brede om usikkerhet på seg selv/det paret man er en del av/krangler man har hatt. Det har mye å si for helhetsinntrykket. Pluss, vi husker jo alle at de første blogginnleggene etter bryllupet til A&J virkelig ikke var positive! Endret 8. juni 2019 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 8. juni 2019 #11403 Del Skrevet 8. juni 2019 6 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Det er nok fordi at i dette tilfellet er vi leserne klar over alt for mye av grumset som har vært før Jan, og hvordan det var med de andre barnefedrene. Pluss at Anna har vært veldig mye frem og tilbake på den fronten, til sammenligning med de andre. Dessuten er det mange av de andre bloggerne som ikke legger ut i det vide og brede om usikkerhet på seg selv/det paret man er en del av/krangler man har hatt. Det har mye å si for helhetsinntrykket. Pluss, vi husker jo alle at de første blogginnleggene etter bryllupet til A&J virkelig ikke var positive! Nå har jeg ikke lest bloggen til A.R etter all styret med fedrene. Men det jeg hører fra venner er at hun er veldig opptatt av og bevise ting for verden. Ikke at jeg skjønner hvorfor. For det er jo ingen andre enn hun selv som har utlevert live sitt, og hengt ut disse fedrene. Har bare sett halvveise bilder av bryllupet hennes. Kan ikke si at jeg ble noe særlig imponert, pga all reklamering for million bryllupet dem skulle ha i Italia. Når jeg ser helheten på henne spm blogg så vil jeg faktisk at hun er rett og slett ødelagt av sine egende tanker og ord. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. juni 2019 #11404 Del Skrevet 8. juni 2019 1 hour ago, Uglesjel said: Nå har jeg ikke lest bloggen til A.R etter all styret med fedrene. Men det jeg hører fra venner er at hun er veldig opptatt av og bevise ting for verden. Ikke at jeg skjønner hvorfor. For det er jo ingen andre enn hun selv som har utlevert live sitt, og hengt ut disse fedrene. Har bare sett halvveise bilder av bryllupet hennes. Kan ikke si at jeg ble noe særlig imponert, pga all reklamering for million bryllupet dem skulle ha i Italia. Når jeg ser helheten på henne spm blogg så vil jeg faktisk at hun er rett og slett ødelagt av sine egende tanker og ord. Selve kaoset fra bryllupet angående spons/surret med betaling/ikke betaling og så videre var ikke det verste. Det verste var de første innleggene som fersk kone. Fordi da virket hun helt totalt ulykkelig. Det er selvsagt ikke første gangen. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 8. juni 2019 #11405 Del Skrevet 8. juni 2019 10 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Selve kaoset fra bryllupet angående spons/surret med betaling/ikke betaling og så videre var ikke det verste. Det verste var de første innleggene som fersk kone. Fordi da virket hun helt totalt ulykkelig. Det er selvsagt ikke første gangen. Dessverre. Var hun ulykkelig pga bryllupet ikke kostet 1milliob eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. juni 2019 #11406 Del Skrevet 9. juni 2019 22 timer siden, Uglesjel skrev: Vet ikke hva det er. Men jeg klare ikke og se noe form for ekteskap mellom henne og J. Vet jo at dem er gift. Men det synes jo ikke at dem er mann og kone, slik som det gjør hos de andre bloggparene🤷♀️ Dette innlegget virker da veldig mannogkone? https://annarasmussen.blogg.no/gratulerer-med-dagen.html Jeg synes også som @Friluftsdame at bloggingen har tatt seg opp noe og at bloggeren virker gladere og mer på. For eksempeler innleggene om uteplassene ved huset eksempler på saklige innlegg med fine bilder. Det er mye å kritisere denne bloggeren for, både av språk og plattheter, pluss deling av barnebilder, men jeg synes at det kommer seg på noen felter og at det er endring siden ifjor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 9. juni 2019 #11407 Del Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, ashera skrev: Dette innlegget virker da veldig mannogkone? https://annarasmussen.blogg.no/gratulerer-med-dagen.html Jeg synes også som @Friluftsdame at bloggingen har tatt seg opp noe og at bloggeren virker gladere og mer på. For eksempeler innleggene om uteplassene ved huset eksempler på saklige innlegg med fine bilder. Det er mye å kritisere denne bloggeren for, både av språk og plattheter, pluss deling av barnebilder, men jeg synes at det kommer seg på noen felter og at det er endring siden ifjor. Det ser heller ut som et krav og nærmeste tvang etter tidligere feil J gjorde mot henne🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. juni 2019 #11408 Del Skrevet 9. juni 2019 23 hours ago, Uglesjel said: Var hun ulykkelig pga bryllupet ikke kostet 1milliob eller? Så vidt jeg forstod det, så hadde hun en idé om at man skulle sveve på en rosa sky og være lykkelig når man er nygift. Slik er det nok om man er jomfru når man gifter seg, men ikke når man har barn før bryllupet. Da er det heller hverdagslige forpliktelser enn en romantisk bryllupsreise for to som gjelder i etterkant av vielsen. Dessuten var det også snakk om noen brev hun fikk i posten rundt den tiden. Mener også hun hintet om noe surr med den ene av barnefedrene. Tror vi får mer om det i boka som kommer. Jeg tror også at økonomien hennes har vært mye bedre før, enn rundt den tiden de giftet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 9. juni 2019 #11409 Del Skrevet 9. juni 2019 4 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Så vidt jeg forstod det, så hadde hun en idé om at man skulle sveve på en rosa sky og være lykkelig når man er nygift. Slik er det nok om man er jomfru når man gifter seg, men ikke når man har barn før bryllupet. Da er det heller hverdagslige forpliktelser enn en romantisk bryllupsreise for to som gjelder i etterkant av vielsen. Dessuten var det også snakk om noen brev hun fikk i posten rundt den tiden. Mener også hun hintet om noe surr med den ene av barnefedrene. Tror vi får mer om det i boka som kommer. Jeg tror også at økonomien hennes har vært mye bedre før, enn rundt den tiden de giftet seg. Skal hun skrive ny bok? Når kommer den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. juni 2019 #11410 Del Skrevet 10. juni 2019 6 hours ago, Kjærlighetsbarn98 said: Skal hun skrive ny bok? Når kommer den ut? Hun holder på å skrive ny bok. Aner ikke når den kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 10. juni 2019 #11411 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Mammaen er ferdig med årets store begivenhet, og har fylleangst. Fylleangsten til mammaen går ut på at hun ikke har kontroll på alle bildene som ble tatt i natt, og som ble postet i ulike SoMe. Nå som hager på tak og bakke er ship shape og ferdig, er vi tilbake på gapende bilder av mammaen. Enten det er reklame for humbug-tablettene formet som rosa hjerter eller det er gårsdagens party. Anna gaper. Mammaen gleder seg til hverdagslivet som starter igjen i morgen. Jammen har det vært lang tids unntakstilstand med å få hagene fjonge til årets begivenhet. Mammaens bursdag, altså. Men til dette med fyllangsten: håper denne korttenkte bloggeren kanskje kan reflektere over sin egen angst; nemlig å ikke kontrollere hva andre poster om deg. Det er det nemlig noen der i familien som lever med jevnt over. Endret 10. juni 2019 av Friluftsdame 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 10. juni 2019 #11412 Del Skrevet 10. juni 2019 "Jeg har aldri vært flink med piller" 😂😂😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 10. juni 2019 #11413 Del Skrevet 10. juni 2019 5 minutter siden, Friluftsdame skrev: Mammaen er ferdig med årets store begivenhet, og har fylleangst. Fylleangsten til mammaen går ut på at hun ikke har kontroll på alle bildene som ble tatt i natt, og som ble postet i ulike SoMe. Nå som hager på tak og bakke er ship shape og ferdig, er vi tilbake på gapende bilde av mammaen. Enten det er reklame for humbug-tablettene formet som rosa hjerter eller det er gårsdagens party. Anna gaper. Mammen gleder seg til hverdagslivet som starter igjen i morgen. Jammen har det vært lang tidd unntakstilstand med å få hagene fjonge til årets begivenhet. Mammaens bursdag, altså. Men til dette med fyllangsten: håper denne korttenkte bloggeren kanskje kan reflektere over sin egen angst; nemlig å ikke kontrollere hva andre poster om deg. Det er det nemlig noen der i familien som lever med jevnt over. This!!! Dette er hele hovedtyngden bak nesten all kritikken mot henne. Eksponeringen av avkommene, hvor de ikke har kontroll og hvilken konsekvenser det kan få for dem senere. Håper virkelig hun leser dette, klarer å se elefanten i rommet og reflektere rundt det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. juni 2019 #11414 Del Skrevet 10. juni 2019 35 minutter siden, Friluftsdame skrev: Mammaen er ferdig med årets store begivenhet, og har fylleangst. Fylleangsten til mammaen går ut på at hun ikke har kontroll på alle bildene som ble tatt i natt, og som ble postet i ulike SoMe. Oh the ironi! Kanskje hun nå kan tenke litt på dem hun eksponerer, som ikke har kontroll på hva som legges ut på SoMe... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. juni 2019 #11415 Del Skrevet 10. juni 2019 1 hour ago, FruRosa said: Oh the ironi! Kanskje hun nå kan tenke litt på dem hun eksponerer, som ikke har kontroll på hva som legges ut på SoMe... Ja, det kommer til å bli litt av en fyllangst på henne den dagen visse barn blir myndige, og får full oversikt over det deres mor har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. juni 2019 #11416 Del Skrevet 10. juni 2019 1 minutt siden, Mrs. Random Nick skrev: Ja, det kommer til å bli litt av en fyllangst på henne den dagen visse barn blir myndige, og får full oversikt over det deres mor har gjort. Hun aner ikke hva hun snakker om. Ingen av bildene tilsier at hun har fylleangst eller vet hva det vil si og ha det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. juni 2019 #11417 Del Skrevet 10. juni 2019 Noen her som har fått med seg at hun vudere og få sitt 4 barn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. juni 2019 #11418 Del Skrevet 10. juni 2019 Just now, Uglesjel said: Hun aner ikke hva hun snakker om. Ingen av bildene tilsier at hun har fylleangst eller vet hva det vil si og ha det. Men når har overskriften passet med innholdet i innlegget der i gården?? Svært sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. juni 2019 #11419 Del Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, Mrs. Random Nick skrev: Men når har overskriften passet med innholdet i innlegget der i gården?? Svært sjelden. Ja akkurat.. blir så pinlig berørt av de dårlige bildene av henne🙈😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. juni 2019 #11420 Del Skrevet 10. juni 2019 11 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Hun holder på å skrive ny bok. Aner ikke når den kommer ut. Om hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå