Dollyådi Skrevet 19. juli 2017 #1121 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg har bare sett overskriften på insta, men håper for all del at siste innlegg fra pappa er fra Daniel i Stavanger, det er tross at han som er faren. Han var verdens beste frem til sjalu-Jens kom inn i bildet 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. juli 2017 #1122 Del Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, Dollyådi skrev: Jeg har bare sett overskriften på insta, men håper for all del at siste innlegg fra pappa er fra Daniel i Stavanger, det er tross at han som er faren. Han var verdens beste frem til sjalu-Jens kom inn i bildet Jeg sitter egentlig bare og venter på noe skikkelig trekant-drama av noe slag. Ikke fordi Anna vil være med noen andre, men fordi Jan er sjalu og jeg tror det kan bli et problem for de to andre fedrene med tanke på samvær. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 19. juli 2017 #1123 Del Skrevet 19. juli 2017 11 minutter siden, Dollyådi skrev: Jeg har bare sett overskriften på insta, men håper for all del at siste innlegg fra pappa er fra Daniel i Stavanger, det er tross at han som er faren. Han var verdens beste frem til sjalu-Jens kom inn i bildet Det tar du feil herlighet, altså. For en suppe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 19. juli 2017 #1124 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg er enig i at man kan være pappa selv om man ikke er den biologiske faren. Har selv et barn som kaller min mann for pappa, selv om de ikke deler DNA. Med andre ord så bør jeg kanskje ikke være den som roper høyest med kritikk ang at barna til AR kaller Jan for pappa, men det blir noe helt annet. Barna hennes har alltid hatt fedre som har vært i bildet, og begge fedrene stilte opp og var ifølge AR selv verdens beste fedre. Dumt dette forandret seg med en gang Jan kom inn i bildet. Synes synd i fedrene som blir skvist ut på denne måten, fra å være "verdens beste" til å plutselig ikke være verdt noe i det hele tatt... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 19. juli 2017 #1125 Del Skrevet 19. juli 2017 Akkurat nå, richbitch skrev: Jeg er enig i at man kan være pappa selv om man ikke er den biologiske faren. Har selv et barn som kaller min mann for pappa, selv om de ikke deler DNA. Med andre ord så bør jeg kanskje ikke være den som roper høyest med kritikk ang at barna til AR kaller Jan for pappa, men det blir noe helt annet. Barna hennes har alltid hatt fedre som har vært i bildet, og begge fedrene stilte opp og var ifølge AR selv verdens beste fedre. Dumt dette forandret seg med en gang Jan kom inn i bildet. Synes synd i fedrene som blir skvist ut på denne måten, fra å være "verdens beste" til å plutselig ikke være verdt noe i det hele tatt... Dette blir noe annet. Jans rolle er ikke noe annet enn en stefar, uansett hvor høyt Anna skulle ønske han egentlig var faren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 19. juli 2017 #1126 Del Skrevet 19. juli 2017 "Min"??? Har vi ikke lært enda at man ikke eier barna sine uansett om man er biologisk eller ikke? Husker ikke hvor jeg har lest det, men tror faktisk det var et sitat i en slik "oppvekst-babybok", eller komfirmantkort. der det stod; "man eier ikke sine barn, man har de på lån, og man må gjøre det beste man kan for at barna får en god oppvekst og god oppdragelse, takk for at jeg fikk låne deg de første leveårene dine, jeg er stolt av deg, velkommen i de voksne rekker. Jeg vil alltid fortsette å være der for deg, og jeg håper jeg har lært deg til å være snill og selvstendig, samtidig som jeg håper du alltid vil trenge meg." Hun er ikke hans å kalle min engang... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juli 2017 #1127 Del Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, Solivagant skrev: Hun blogger nok noen år til. Hun har en CV uten fullført vgs og blogging er hennes eneste erfaring. Det er ikke så attraktivt for en arbeidsgiver når hun er, si, 25 år gammel. Når hun da nekter å ta en utdannelse kan hun takke seg selv om noen år når hun ikke lenger kan leve av bloggen. Jeg ville ikke ansatt henne, og jeg tror ikke hun er den eneste. Men kan vi andre sitte er og si at hun er dømt til og bli en naver? Ok at du ikke vil ansette henne men og si at hun må garantert gå på nav resten av sitt liv er ikke noe vi vet noe om. Dette blir bare spekulasjoner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. juli 2017 #1128 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg fatter og begriper ikke hvordan Anna og andre mammabloggere kan eksponere barna sine på denne måten, kjenner at jeg blir sint på barnas vegne! Har nå sluttet å lese alle da jeg nekter å støtte dem mer. @LisbethOznes, jeg ser at du kommenterer inne på bloggen til mammasom16 at du liker bloggen hennes godt. Jeg bare lurer litt på hvorfor du tydeligvis støtter at hun utleverer barna sine? Hennes blogg hadde heller ikke vært det store uten barneutlevering, noe hun driver med i stor grad. Ikke med like mye clickbait som Anna, men hun har jammen skrevet endel overskrifter og innlegg som provoserer, hun også. I tillegg har det vært mye drama angående forholdet hun er i, skriving om at folk ville hun skulle ta abort osv. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 19. juli 2017 #1129 Del Skrevet 19. juli 2017 13 minutter siden, Lapper skrev: Men kan vi andre sitte er og si at hun er dømt til og bli en naver? Ok at du ikke vil ansette henne men og si at hun må garantert gå på nav resten av sitt liv er ikke noe vi vet noe om. Dette blir bare spekulasjoner Når sa jeg at hun var garantert til det? Det er ikke mine ord, men andres her i tråden. Hva hun ender opp med vet jo ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg marthes Skrevet 19. juli 2017 Populært innlegg #1130 Del Skrevet 19. juli 2017 Gratulerer Anna! Bare fordi du har ett fucka forhold til din egen far, så lager du det samme for datteren din... gratulerer! Trodde ikke hun kunne bli dummere jeg... 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. juli 2017 #1131 Del Skrevet 19. juli 2017 43 minutter siden, Rosenrød skrev: @LisbethOznes, jeg ser at du kommenterer inne på bloggen til mammasom16 at du liker bloggen hennes godt. Jeg bare lurer litt på hvorfor du tydeligvis støtter at hun utleverer barna sine? Hennes blogg hadde heller ikke vært det store uten barneutlevering, noe hun driver med i stor grad. Ikke med like mye clickbait som Anna, men hun har jammen skrevet endel overskrifter og innlegg som provoserer, hun også. I tillegg har det vært mye drama angående forholdet hun er i, skriving om at folk ville hun skulle ta abort osv. Mener å huske at hun selv hadde mammablogg. Men forskjellen er at hun hadde passordbeskyttelse på innleggene som omhandlet ungen. Meeen så var det ikke så vanskelig å få tak i passordet så lenge man kjente noen som kjente noen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 19. juli 2017 #1132 Del Skrevet 19. juli 2017 47 minutter siden, Rosenrød skrev: Jeg fatter og begriper ikke hvordan Anna og andre mammabloggere kan eksponere barna sine på denne måten, kjenner at jeg blir sint på barnas vegne! Har nå sluttet å lese alle da jeg nekter å støtte dem mer. @LisbethOznes, jeg ser at du kommenterer inne på bloggen til mammasom16 at du liker bloggen hennes godt. Jeg bare lurer litt på hvorfor du tydeligvis støtter at hun utleverer barna sine? Hennes blogg hadde heller ikke vært det store uten barneutlevering, noe hun driver med i stor grad. Ikke med like mye clickbait som Anna, men hun har jammen skrevet endel overskrifter og innlegg som provoserer, hun også. I tillegg har det vært mye drama angående forholdet hun er i, skriving om at folk ville hun skulle ta abort osv. Dette har vel ingenting med denne tråden å gjøre og kan vel taes på PM? Eventuelt i tråden om bloggbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 19. juli 2017 #1133 Del Skrevet 19. juli 2017 Det er nesten ingenting som sjokkerer med AR og bloggen hennes lengre. Jan fremstår som uspiselig, og det er så utrolig leit at de to eldste blir frarøvet et forhold til sine biologiske fedre. Hva i alle dager er det de to tenker med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 19. juli 2017 #1134 Del Skrevet 19. juli 2017 Ser på de 2 fødselsdag innleggene , Helt idiotisk å legge så intime hilsener på bloggen . Skulle vore nok å skrive det på et fint kort til henne . Hvorfor skal tusenvis lese dette ? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 19. juli 2017 #1135 Del Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, toothfairy skrev: Han Jan er ikke helt god. Siste innlegget var faktisk guffent. Synes det skinner igjennom at det er Anna sitt språk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 19. juli 2017 #1136 Del Skrevet 19. juli 2017 Ser for meg at det er ganske hektisk på farsdagene der i huset. Ihvertfall hvis Jan også skal med i den takkekort-kabalen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 19. juli 2017 #1137 Del Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, Flisespikker skrev: Ser for meg at det er ganske hektisk på farsdagene der i huset. Ihvertfall hvis Jan også skal med i den takkekort-kabalen Hun har sluttet å skrive farsdagskort for hun fikk aldri noe morsdagskort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 19. juli 2017 #1138 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg blir så sinnsykt provosert av det "flinke pappa innlegget". De er fæle begge to. Det eneste de ville oppnå er å vise seg fram og provosere 😡 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 19. juli 2017 #1139 Del Skrevet 19. juli 2017 Er bloggeren her inne og leser, mon tro? Synes at mange av "tilbakemeldingene" og "rådene" hun skriver hun har fått, er nevnt her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 19. juli 2017 #1140 Del Skrevet 19. juli 2017 11 minutter siden, Kariannne skrev: Hun har sluttet å skrive farsdagskort for hun fikk aldri noe morsdagskort. Haha, er det sant? Så voksent. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå