Summ Skrevet 8. april 2019 #11181 Del Skrevet 8. april 2019 «Dette stedet er så lite, og kanskje ikke slikt man viser på en blogg» sier litt om hvorfor hun kjøpte det fancy søgne-huset som på ingen måte egner seg for barn og familie, der minstemann har soverom på et lite kott innenfor spisestuen, i en annen etasje enn hva de andre sover i... viktig at det er #bloggvennlig 🙄 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 9. april 2019 #11182 Del Skrevet 9. april 2019 6 timer siden, Pust skrev: Med fare for å høres kjip ut; hadde det ikke vært morsommere for den lille med et hotell hvor det var masse andre unger? Vi har flere ganger leid bungalow tilknyttet hotell slik at junior kunne leke med andre barn og være med på aktiviteter, samtidig som vi kunne være for oss selv når vi ønsket det. Det ser så himla tomt og trist ut med det store huset. Det ser utrolig kjedelig ut. Men det er jo bare bloggvennligheten som betyr noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 9. april 2019 #11183 Del Skrevet 9. april 2019 Etter å ha sett de siste bildene, så er det noe som sier meg at frøkna venter smått? Er ikke ment som kritikk av kropp så det er sagt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 9. april 2019 #11184 Del Skrevet 9. april 2019 Hva er greia med å ha HELE rumpa utenfor badedrakten? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 9. april 2019 #11185 Del Skrevet 9. april 2019 12 minutter siden, Lopploella said: Hva er greia med å ha HELE rumpa utenfor badedrakten? "Dooo you think Im shccæckey? " Hun har vell fått for seg at dette er sexy og goals. Og så får hun vist skikkelig fram Milf-tattooen sin som hun visstnok er flau over. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 9. april 2019 #11186 Del Skrevet 9. april 2019 8 timer siden, fjær skrev: Ang bilder lagt ut på SoMe fra ferien nå, jeg håper de har noen med seg eller at Anna er veldig flink med selvutløser at det ikke er datter som tar bilder av sin mor med badedrakta dratt opp i rompa. Jeg har inntrykk av at de ikke er der alene, men at det skal fremstå som at de er alene. Det slo meg da hun snappet fra bilen på vei fra flyplassen til huset, hun kjørte ikke selv og stemningen var ikke typisk taxi. Hun satt bl.a. fremme på passasjersiden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 9. april 2019 #11187 Del Skrevet 9. april 2019 30 minutter siden, Marthe75 skrev: Jeg har inntrykk av at de ikke er der alene, men at det skal fremstå som at de er alene. Det slo meg da hun snappet fra bilen på vei fra flyplassen til huset, hun kjørte ikke selv og stemningen var ikke typisk taxi. Hun satt bl.a. fremme på passasjersiden. Var ikke det hennes far som kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. april 2019 #11188 Del Skrevet 9. april 2019 18 timer siden, Vipser skrev: I og med at det ble beskrevet i det vide og det brede i bloggen om hvordan faren mishandlet henne og at moren tok farens parti, er det jo litt snålt at de plutselig er inne i varmen igjen. Hun skylder ingen en forklaring, men kunne jo latt være å henge ut foreldrene med noe som åpenbart var løgn. Helt enig! Vi trenger ingen forklaring, men moren og faren hadde fortjent en offentlig beklagelse fra henne etter all dritten hun skrev om dem! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. april 2019 #11189 Del Skrevet 9. april 2019 10 timer siden, Pust skrev: Med fare for å høres kjip ut; hadde det ikke vært morsommere for den lille med et hotell hvor det var masse andre unger? Vi har flere ganger leid bungalow tilknyttet hotell slik at junior kunne leke med andre barn og være med på aktiviteter, samtidig som vi kunne være for oss selv når vi ønsket det. Det ser så himla tomt og trist ut med det store huset. Det ser nitrist ut! Hun lærte tydeligvis ikke av fjorårets ferie, da hun hadde offentlig utblåsning om utakknemlige barn som ikke satt nok pris på det dyre huset hun hadde leid... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 9. april 2019 #11190 Del Skrevet 9. april 2019 Nå kommer guttene også ned til Kypros.... og her har dere forresten noen bilder av meg og datteren min i matchende og alt for små badedrakter.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 9. april 2019 #11191 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg blir seriøst fysisk dårlig av å se de badedrakt bildene av mor og datter. Altså trekk den badedrakten din så langt opp i rumpen du bare vil, men hold datteren din utenfor de bildene.🤮 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. april 2019 #11192 Del Skrevet 9. april 2019 Hvem tar bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 10. april 2019 #11193 Del Skrevet 10. april 2019 Ikke legg ut bilder av datteren din i badedrakt, ditt uansvarlige kvinnemenneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 10. april 2019 #11194 Del Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, Dorey skrev: Ikke legg ut bilder av datteren din i badedrakt, ditt uansvarlige kvinnemenneske! Dette er så grovt. Alle advarsler som kommer mot dette, hun vil bare ikke forstå. Faktisk så jeg lurer på om noen instanser bør inn å bistå. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 10. april 2019 #11195 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) . Endret 29. januar 2020 av konkelimonke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 11. april 2019 #11196 Del Skrevet 11. april 2019 På 8.4.2019 den 20.43, Mammamiaa skrev: Blir så oppgittav den siste videoen på Snap. Filmer fra magen og ned i bikini mens hun ligger og vrir på seg🙄 Det holder visst ikke for henne å få oppmerksomhet fra Jan, hun er jo desperat. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattepus111 Skrevet 11. april 2019 #11197 Del Skrevet 11. april 2019 På 9.4.2019 den 17.55, Keikolina skrev: Hvem tar bildene? Jeg vil tro hun er med stesøsteren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 12. april 2019 #11198 Del Skrevet 12. april 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, krenkende innlegg og svar til dette. Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svala Skrevet 12. april 2019 #11199 Del Skrevet 12. april 2019 Jeg blir flau på Annas vegne når man så åpenbart på snappene hennes ser at hun syns at hun selv er så sykt fin og deilig. Det er jo lov i utgangspunktet, men syns det er helt feil å fremstille seg slik sammen med sin unge datter. Håper at Anna leser her inne og tar til seg kritikken rundt dette snart slik at dette ikke går mer utover M. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har lyst at bekinibilder av henne selv og hennes datter skal generere klikk, går virkelig pengene foran datteren? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 13. april 2019 #11200 Del Skrevet 13. april 2019 20 timer siden, Svala skrev: Jeg blir flau på Annas vegne når man så åpenbart på snappene hennes ser at hun syns at hun selv er så sykt fin og deilig. Det er jo lov i utgangspunktet, men syns det er helt feil å fremstille seg slik sammen med sin unge datter. Håper at Anna leser her inne og tar til seg kritikken rundt dette snart slik at dette ikke går mer utover M. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har lyst at bekinibilder av henne selv og hennes datter skal generere klikk, går virkelig pengene foran datteren? Det har de vel alltid gjort? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå