Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjelden innom denne tråden siden bloggen til AR bærer preg av store psykiske vansker til et ungt menneske, hele greia er bare trist når det er små barn i bildet. Men vet dere at hun leser på KG siden mange av dere henvender dere direkte til AR her? 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over 61.000 klikk i går. Har hun vært i media eller noe?

• Liker 4
Gjest Lagerbestilling
Skrevet
30 minutter siden, Oline12 skrev:

Jeg er sjelden innom denne tråden siden bloggen til AR bærer preg av store psykiske vansker til et ungt menneske, hele greia er bare trist når det er små barn i bildet. Men vet dere at hun leser på KG siden mange av dere henvender dere direkte til AR her? 

Jeg tviler på at Anna leser her inne. Alt tyder på at Anne Brith, Camilla Øvestad og Caroline Berg Etiksen gjør det, men ikke Anna.

Gjest Sjokka
Skrevet

Wow. Nå skal Anna ta oss med på trening i de neste 6 ukene. For å hjelpe seg selv og komme seg igjennom treningen blir det enklere for henne å fortelle om det på bloggen, for da kan hun sluntre unna. Kostholdet skal hun legge ut på bloggen... Jaja lykke til med det. Kosthold tips vil jeg ha fra erfarne folk, og ikke en 22.åring som ikke er mer moden enn en 14 åring og viser som mangel på erfaring innen det meste. 

Men kjempebra du begynner å trene Anna. Det gjør godt for psykisk helse👏

Skrevet
1 time siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg tviler på at Anna leser her inne. Alt tyder på at Anne Brith, Camilla Øvestad og Caroline Berg Etiksen gjør det, men ikke Anna.

Lest boken til Anna? Alt tyder på at hun fremstiller seg selv som om hun vokste opp for å ha kontroll og å være selvsentrert. Hun ville ikke brydd seg om hun leste her

• Liker 3
Gjest Lagerbestilling
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Summ skrev:

Lest boken til Anna? Alt tyder på at hun fremstiller seg selv som om hun vokste opp for å ha kontroll og å være selvsentrert. Hun ville ikke brydd seg om hun leste her

Hun sletter jo absolutt alt av kritikk, sletter innlegg/bilder og blokkerer folk over en lav sko. Jeg tror ikke hun hadde klart å lese her inne, hvor hun ikke har mulighet til å slette og blokkere alt. Anne Brith leser vel her inne slik at hun kan anmelde alle hun drar kjensel på, men Anna fremstår langt mer ressurssvak. Anna ser ut til å leve enda mer i en boble enn hva de andre bloggerne gjør.

Endret av Lagerbestilling
Skrevet
25 minutter siden, Sjokka skrev:

Wow. Nå skal Anna ta oss med på trening i de neste 6 ukene. For å hjelpe seg selv og komme seg igjennom treningen blir det enklere for henne å fortelle om det på bloggen, for da kan hun sluntre unna. Kostholdet skal hun legge ut på bloggen... Jaja lykke til med det. Kosthold tips vil jeg ha fra erfarne folk, og ikke en 22.åring som ikke er mer moden enn en 14 åring og viser som mangel på erfaring innen det meste. 

Men kjempebra du begynner å trene Anna. Det gjør godt for psykisk helse👏

Enig, bra at hun trener. Men må hun absolutt dra inn turen i form av bildet av ungen (ref. Bildet i story på Instagram)? Hokder det ikke å skrive at hun gikk tur, og så en selfie eller la ungen ta bildet? Evt. Selvutløser. 

Blir helt matt jeg, hun har ikke forbedre seg i det heletatt, og barna er fremdeles mesteparten av blogg, Facebook, Instagram og snapchat. Hun bør jaggu skjerpe seg om hun ikke vil ha flere barnevernhenvendelser. Dette er jaggu ikke forhold å få utlevert (søskenkranglingen og fremstillingen  av barneflokken) i kombinasjon med seksuelle poser og trening+kosthold i en stor smørje. 

Du lurte på hva leserne vil ha Anna. Dette vil jeg ha: 

-interiør

-din trening og kosthold -> uten mindreårige 

-reiser og ferie

-tips i forbindelse med prosjektene dine,  enten det er pakking, huskjøp, lage sengehalm,  lage kake, hvordan velge farge til stue, hva bør være i babybaggen, hva bør man se etter i en barnevog  osv osv. 

-dine egne selvstendige tanker på å tyngre temaer. Eksempelvis hvor står du politisk? Hva er dine konkrete fremtidsplaner for deg - ikke familien. Hva tenker og mener du om asylkrisen i 2015? Listen er uendelig.

-hvorfor velger du å ikke ta høyere utdannelse? 

- Om du tenker å søke på vgs i 2019, hva ønsker du deg? 

-drit i klikkbate.  Er fullstendig ødeleggende for deg, ryktet ditt, familien din, bloggen og den såkalte bedriften din.

-ha gjerne konkurranser, men husk å trekke samt. annonsere vinnere i tide, og faktisk del ut premien ;)

-dersom du tar ett studie, skriv veldig gjerne hva du lærer, synes er interessant eller vanskelig. Dette er også en  god måte å lære stoffet bra på. 

- jeg personlig har ett bilde av deg som ei overfladisk kvinne med stort fokus på ting og "De rette" merkene. Fordi et mest personlige du utleverer er barna dine sine "feil og hvordan andre mennesker har begått deg urett. Vær per personlig i innleggene dine om følelser og refleksjoner. Personlig er ikke det samme som privat, og du må for Guds skjuld ikke utlevere alt. 

-dropp barn fra blogg, åpen insta, åpen  Facebook og bloggen sin snapchat så kommer du ett stykke på vei. Om du klarer å gjøre dette uten å annonsere det i tillegg skal jeg forsøke å følge deg i treningsopplegget ditt. Jeg er ibænteresseet i trenibg og kosthold, i tilegg er jevngamle, fra samme plass og jeg fulgte bloggen din da du ble mor første gang. Da du skrev fengende og bloggen handler om deg - ikke en smørje av alt og hovedsakelig barn.  Om du klarer å utelate barn fra bloggen har du fått hvertfall en ny følger. Og mulig dine fremtidige relasjoner til omgivelsene ikke går badundras. 

-ellers leser jeg gjerne morsomme innlegg, uten klikkbait. "Roy" innlegget ditt var bra synes jeg, men med slike overskrifter er de brukt opp allerede på gang nr 2. Ref. "Oh, Daniel". 

-god nytt Anna, håper det blir bedre enn 2018 :)

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og kommentarer til moderering og svar. 

Mynona, mod. 

Skrevet
4 hours ago, Lagerbestilling said:

Det er jo flott at alle her klarer å tenke 100 % på sine barns ve og vel hele tiden. Og at man aldri blir sur eller oppgitt fordi man må ofre mye. Selv kan jeg tidvis bli både litt bitter og litt lei av mammarollen faktisk... Anna takler dette selvfølgelig veldig feil da, hun henger ut barna sine på internett og det er selvfølgelig ikke greit. Hun viser jo åpenlyst hvor umoden og egoistisk hun er. Men det er samtidig lov å være sliten og lei av å være mamma, det må det være rom for. Men ja, hun burde gå til psykolog fremfor å tømme seg på bloggen. Men nå føler jeg at folk her inne setter seg på sin høye hest og det gjør nok ting enda verre for henne (at alle andre fremstiller seg selv som ufeilbarlige foreldre som med glede ofrer det alle meste for sine små). 

Sorry men.. Hva snakker du om?

Jeg sitter ikke på noe høy hest og ikke er jeg ufeilbar, det å ha barn er en hard jobb, noe av det mest krevende som skal gjøres. 

Jeg kan bli så margsint av og til at jeg har lyst å løpe langt vekk, jeg må av og til gå inn på soverommet å ro meg ned, og jeg kunne tenkt meg å slappe av når jeg er skikkelig sliten, men jeg har valgt å få barn, så ja jeg ofrer det meste for mine barn, jeg har bodd her jeg bor i 20 år og har fremdeles ikke vært på fest her, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg velger å bruke tiden på ungene være hjemme, ungene blir kjapt nok for gamle til å kreve mamma'n sin... Jeg velger hva vi skal gjøre etter hva som passer for barna og vår familie, ikke etter hva jeg vil. Og jeg vil ALDRI fortelle internett at det er ungene mine sin feil at helga ble møkk. Selv om min internett består av facebook og 300 venner...

• Liker 15
Gjest blåbærpike
Skrevet

Anna har selv sagt at hun vet hva som skaffer klikk, så jeg leser det hun skriver med en klype salt. Men, uansett hvor mye eller lite sannhet det er i det hun skriver, synes jeg ikke det er greitt å henge ut uskyldige tredjeparter på den måten. 

Mitt ønske for 2019: At Egmont innfører den samme særlige beskyttelsen for mindreårige når det kommer til bloggere på deres plattform, som de har på forumet her! 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

Jw

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
11 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg trur faktisk at denne tråden kan for at hun nå ligger på nr 1. Fordi mens denne tråden har vær stengt, så har hun ligget jevnt på 6-7 plass. Så fort tråden her åpnes, rett opp på listen. Tilfeldig? Tviler. Før så kunne vi se hvor mange som var inne å lest en tråd. Hvorfor det er borte nå det vet jeg ikke, men jeg tror vi har veldig mange stille lesere her inne. Som leser blesten rundt et innlegg også blir de nysgjerrige og går inn og sjekker det ut selv. 

Henger sammen m innlegg m klikkbare. Hun er snart nede igjen men det ene innlegget ble delt mange ganger og derav trafikk. Du overvurderer makten KG har om du tror det. 

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg trur faktisk at denne tråden kan for at hun nå ligger på nr 1. Fordi mens denne tråden har vær stengt, så har hun ligget jevnt på 6-7 plass. Så fort tråden her åpnes, rett opp på listen. Tilfeldig? Tviler. Før så kunne vi se hvor mange som var inne å lest en tråd. Hvorfor det er borte nå det vet jeg ikke, men jeg tror vi har veldig mange stille lesere her inne. Som leser blesten rundt et innlegg også blir de nysgjerrige og går inn og sjekker det ut selv. 

Hun hoppet til 1plass 24 desember grunnet clickbaitoverskrift dagen før. Mener også hun lå ganske langt oppe 28 desember også grunnet provoserende overskrift om foreldre som ikke er hjemme med barna hele julen. 

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Littlewoman skrev (På 2.1.2019 den 17.31):

Henger sammen m innlegg m klikkbare. Hun er snart nede igjen men det ene innlegget ble delt mange ganger og derav trafikk. Du overvurderer makten KG har om du tror det. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Fortsatt sjokkert over at folk faller for clickbait overskriftene. 
Har kun sjekket listen nå og da, og hver gang så har hun ligget på 6-7. Faller hun fra dag til dag, er det da folk som kun leser clicbait innleggene?

Om hun ikke lager et innlegg til idag, så kan jeg nesten garantere deg at hun ligger lavere enn plass 3 imorgen. Hver gang en person kommenterer på blogglenkene hun deler på facebook eller instagram blir dette spredd og dukker opp på veggen til mange av denne personens venner, som igjen blir nysgjerrige og trykker seg inn på innlegget. Så ja. Mange som kun leser innleggene med clickbait, fordi de blir spredd mer i sosiale medier av den enkle grunn av at folk kommenterer mer under innlegget på facebook/instagram.

• Liker 5
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
7 hours ago, Lagerbestilling said:

Hun sletter jo absolutt alt av kritikk, sletter innlegg/bilder og blokkerer folk over en lav sko. Jeg tror ikke hun hadde klart å lese her inne, hvor hun ikke har mulighet til å slette og blokkere alt. Anne Brith leser vel her inne slik at hun kan anmelde alle hun drar kjensel på, men Anna fremstår langt mer ressurssvak. Anna ser ut til å leve enda mer i en boble enn hva de andre bloggerne gjør.

Ville nok heller sagt glasshus, fremfor boble, når det gjelder Anna... 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod. 

Skrevet
11 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Ville nok heller sagt glasshus, fremfor boble, når det gjelder Anna... 

Et veldig skjørt glasshus....

• Liker 4
Gjest Sjokka
Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig at Anna befinner seg på topplisten. Det er repitisjon på repitisjon i hvert eneste innlegg. Gørrkjedelig.

Dagens repitisjoner er: Hun er glad julen er over. Hun er glad for å være tilbake til hverdagen. Hun må tenke over hva hun putter i munnen. Hun skal rydde bort julepynten idag. (Dette skulle hun også gjøre igår kveld)

Vi har fått med oss at du skal slanke deg og har begynt å trene Anna. Nå er det slutt på fettsuging antar jeg. Blir for dyrt å gjøre det hver gang du får noen ekstra kilo på kroppen, som er en naturlig følge av 3 fødsler og lite aktivitet i hverdagen. Men applaus for å starte å trene👏

Skrevet
8 timer siden, Sjokka skrev:

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig at Anna befinner seg på topplisten. Det er repitisjon på repitisjon i hvert eneste innlegg. Gørrkjedelig.

Dagens repitisjoner er: Hun er glad julen er over. Hun er glad for å være tilbake til hverdagen. Hun må tenke over hva hun putter i munnen. Hun skal rydde bort julepynten idag. (Dette skulle hun også gjøre igår kveld)

Vi har fått med oss at du skal slanke deg og har begynt å trene Anna. Nå er det slutt på fettsuging antar jeg. Blir for dyrt å gjøre det hver gang du får noen ekstra kilo på kroppen, som er en naturlig følge av 3 fødsler og lite aktivitet i hverdagen. Men applaus for å starte å trene👏

Hun har jo mye ekstra kilo........ 🙄 Oppmerksomhet....

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...