Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Fjellmonkey skrev:

Må nesten ha briller for å lese «reklame»

8F8995F3-32FE-4CFF-A78F-AF44625FB811.png

Forstørrelsesglass trengee man😤

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Fjellmonkey skrev:

Jeg så etter "reklame" merket på den snappen men så det aldri. Var helt 100% sikker på at det ikke var der, men ser jo nå at det bare er ekstremt skjult. Det ble forvekslet med de hvite stripene på bordet, liten skrift og nær nutrilashes.no skriften. Dette tror jeg hun vet, og det er kynisk samt. Uetisk å drive slik. 

• Liker 21
Skrevet

Trodde de måtte merke det slik at det faktisk er synlig, det er jo tydelig at hun ikke vil at man skal legge merke til at det er reklame ved første øyekast...

Jeg måtte se flere ganger og hadde ikke sett det hadde det ikke vært for at det ble kommentert her.

• Liker 14
Skrevet

Bare å melde inn. Dette er ulovlig

• Liker 32
Skrevet

Æsj for en kjedlig blogg. Hun bør legge need ,, de er ikke now intresant I de heletatt gjesp.. kun reklame 

• Liker 4
Skrevet
23 timer siden, Xstrella skrev:

Er bedre hun kommer seg ut i en vanlig jobb. Bloggere dør ut. Det er slutt på kjøpefesten. I dag får alle brev i posten om å ha 3 dagers mat og vannforsyning i hus hvis ulykker/katastrofer inntreffer. Så bryr ingen seg om løsvipper, hvite tenner og rabatt på kinaræl! Vi forbrukere shopper ikke lengre fordi vi VET vi har nok, og jordkloden er overfylt. Ingen trenger løsnegler, silikonpupper og hairextension om jordkloden går til helvete. Slutt med dette forfenglighetsgreiene!

Endelig noen some har vokna!!!

• Liker 2
Skrevet

Jeg klikket meg inn for første gang på lenge.  Dessverre, men blir så provosert så jeg klarte ikke å la være. 

Hun har nå nevnt danmarksturen 3-4 ganger i innlegg. Julen blir også melket, med gjentakelse om hvor de skal feire jul. Og det visste jeg jo fra før. De skal være hjemme hos de, og familiene på begge sider skal komme til de.

Hvor mange ganger skal vi få den samme historien om jul og hvor famtastisk de hadde det i danmark. Hver ting de feirer og ferier blir fortalt om igjen, igjen og igjen.. 

Så gjenstår det å se hvor mange flere ganger vi skal få lese om julen.... Tipper det blir fram til nyttår.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Fjellmonkey skrev (På 6.12.2018 den 10.08):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg klikket meg inn for første gang på lenge.  Dessverre, men blir så provosert så jeg klarte ikke å la være. 

Hun har nå nevnt danmarksturen 3-4 ganger i innlegg. Julen blir også melket, med gjentakelse om hvor de skal feire jul. Og det visste jeg jo fra før. De skal være hjemme hos de, og familiene på begge sider skal komme til de.

Hvor mange ganger skal vi få den samme historien om jul og hvor famtastisk de hadde det i danmark. Hver ting de feirer og ferier blir fortalt om igjen, igjen og igjen.. 

Så gjenstår det å se hvor mange flere ganger vi skal få lese om julen.... Tipper det blir fram til nyttår.

Tipper påska jeg , jula varer helt til påske lol

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Æsj for en kjedlig blogg. Hun bør legge need ,, de er ikke now intresant I de heletatt gjesp.. kun reklame 

Repetisjons bloggen. Anna skriver om bryllup, bursdager, ferier og jul. Og disse dagene blir repetert i flere innlegg. Utrolig hun har lesere 🤤

Skrevet
1 minutt siden, lokmeister2016 skrev:

Tipper påska jeg , jula varer helt til påske lol

Haha, den var god 😂👏 Og ja, det tror jeg du har helt rett i 😅

Skrevet
4 minutter siden, Sjokka skrev:

Haha, den var god 😂👏 Og ja, det tror jeg du har helt rett i 😅

Haha jeg bruker vanligvis ikke vere for og snakke negativt om folk, men seriøst en mer kjedlig blogg skal man Lete lenge etter . Der regjerer desperasjon nå ja, tror hun går konk snart jg 

• Liker 2
Skrevet

Hadde hun Fått en hobby og vise som flere har nevnt her . Eller hverdags innlegg ikke bare selfie av henne halvnaken og seksuelt innhold , Hun kunne tilogmed hatt innleg time for time om hva Hun spiste på broskiva ville vert mer intressant en all reklamen. Sjonner ikke hvordan Hun etter sa lang tid me reklame regjering og klikk horeri har 22000 lesere . Gud bedre , tipper de er folk som vil se hva hennes neste sjokk handling er ... 

• Liker 10
Skrevet
10 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Haha jeg bruker vanligvis ikke vere for og snakke negativt om folk, men seriøst en mer kjedlig blogg skal man Lete lenge etter . Der regjerer desperasjon nå ja, tror hun går konk snart jg 

Ja hun går konk om hun fortsetter sin vante gang med kriminelle atferd på bloggen. Det kommer nok til å komme en enda større bot i postkassen til Anna snart tenker jeg. Dette kan umulig ende godt. 

Skrevet
På 4.12.2018 den 12.34, Sjokka skrev:

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan det gikk med den bota som Anna vil ha redusert. Den skulle bli tatt opp igår, den 3.desember? Noen som vet noe nytt, eller er det kanskje for tidlig?

https://www.bsnett.no/nyheter/anna-rasmussen-sin-advokat-syk-utsetter-behandling-av-bloggbot/cbbrle!HjgdOs5QVGqmHL1M@2VAtw/

Sitat

Anna Rasmussen sin advokat syk – utsetter behandling av bloggbot

Bloggeren Anna Rasmussen har klaget inn boten fra Forbrukertilsynet på 100.000 kroner. Markedsrådet skulle ha behandlet klagen mandag, men behandlingen er nå utsatt til neste år.

Skrevet
19 minutter siden, Fvonk skrev:

Der kom der litt info om saken 👍

Lurer på på om de tips som nå kommer inn til forbrukertilsynet  vil kunne bli tatt med i denne saken. Eller blir det eventuelt 2 saker?. Det virker jo som folk sender inn tips etterhvert som anna fortsetter sine lov brudd

Skrevet
4 timer siden, Fjellmonkey skrev:

Det er så uprofesjonelt som det kan få blitt. Faktisk verre enn å la være å merke nesten, for dette er så bevisst feilmerking.. 

• Liker 32
Skrevet

Kom opp som forslag på snap her. Jeg vemmes. Godt man slipper å se og høre dette spetakkelet. Trist bloggere ikke innser tiden er forbi. Verden er gått videre.

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, lulus skrev:

Det er så uprofesjonelt som det kan få blitt. Faktisk verre enn å la være å merke nesten, for dette er så bevisst feilmerking.. 

Hun er ute etter å provosere. Dette er så sykt som det bare går an å bli. De fleste andre bloggere er blitt mye flinkere til å merke reklame, men anna nekter. Hvorfor? Fordi hun da mister noen klikk inn på bloggen og fordi det hun liker best å gjøre er å provosere. Det er ikke normalt å elske å provosere slik anna gjør. Det er jo som jeg føler avsky for hele dama.

Skrevet
19 minutter siden, Xstrella skrev:

Kom opp som forslag på snap her. Jeg vemmes. Godt man slipper å se og høre dette spetakkelet. Trist bloggere ikke innser tiden er forbi. Verden er gått videre.

Enig med deg @Xstrella 

Bloggerne mæler på det samme om att og om att, det er svært lite som er interessant å lese om eller se. Hvis de ønsker å holde seg attraktive må de finne på noe nytt. Aller helst ser jeg at gjengen går falitt, alle som en. Eller i verste fall må se seg om etter vanlige jobber, og da syns jeg synd på de som skal ha dem i arbeid. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...