Diamant Skrevet 30. november 2018 #10461 Skrevet 30. november 2018 5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Neida den er oppe den. Siste innlegg er fra i går, om at de skal på ferie til Danmark @Littlewoman Edit: unnskyld: to dager siden Ser på Snap at nytt reklameinnlegg er ute nå. Med et lettkledd bilde igjen. 5
solmåneogstjerner Skrevet 30. november 2018 #10462 Skrevet 30. november 2018 3 minutter siden, Diamant skrev: Ser på Snap at nytt reklameinnlegg er ute nå. Med et lettkledd bilde igjen. Har ikke snap, men gjetter at det er det samme som på insta for et par timer siden. Badedraktbilde... 1
Diamant Skrevet 30. november 2018 #10463 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Har ikke snap, men gjetter at det er det samme som på insta for et par timer siden. Badedraktbilde... Ja, det stemmer. 2
Annihilator Skrevet 30. november 2018 #10464 Skrevet 30. november 2018 Merkelig, fikk altså ikke videre lyst å klikke meg inn på linken til badedrakten- liker ikke å skulle trø badetøyet opp i ræva, for å si det på den milde måten. Men hver sin smak. 12
konkelimonke Skrevet 30. november 2018 #10465 Skrevet 30. november 2018 grusom bikini. Hjelper ikke med milf på rumpa heller. Bare stygt og tragisk 8
Luna01 Skrevet 1. desember 2018 #10466 Skrevet 1. desember 2018 Da var Missminime Michelle blitt til Miss Melina by Anna ;-(.https://missminime.no/produktkategori/by-anna/ 13
solmåneogstjerner Skrevet 1. desember 2018 #10467 Skrevet 1. desember 2018 8 timer siden, Luna01 skrev: Da var Missminime Michelle blitt til Miss Melina by Anna ;-(.https://missminime.no/produktkategori/by-anna/ Så det er en viss bedring. Kjempebra! 5
elisaday Skrevet 1. desember 2018 #10468 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Så det er en viss bedring. Kjempebra! Fremdeles meget spesielt spør du meg. En blogger som jevnlig poster lettkledde/semi nakenbilder er med på å selge dukker til barn? Njaa... 13
solmåneogstjerner Skrevet 1. desember 2018 #10469 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, elisaday skrev: Fremdeles meget spesielt spør du meg. En blogger som jevnlig poster lettkledde/semi nakenbilder er med på å selge dukker til barn? Njaa... Ja enig. Men enhver fremgang bør feires 😊 3
Rosmarin(ert) Skrevet 1. desember 2018 #10470 Skrevet 1. desember 2018 3 hours ago, elisaday said: Fremdeles meget spesielt spør du meg. En blogger som jevnlig poster lettkledde/semi nakenbilder er med på å selge dukker til barn? Njaa... Enig i at det er spesielt. Det er da forbrukermakten må på banen. Barn trenger ikke å få alt de peker på eller vil ha, de kan gjerne forklares hvorfor de ikke får, og en mer avansert versjon av den forklaringen kan med fordel kommuniseres til produsenten. 5
Ny Bruker Skrevet 2. desember 2018 #10471 Skrevet 2. desember 2018 På 30.11.2018 den 22.48, konkelimonke skrev: grusom bikini. Hjelper ikke med milf på rumpa heller. Bare stygt og tragisk Ve folk at milf står for "Mom, I love to fuck"? Har sett flere som tatooerer det eller bruker i bloggnavnet... 2
elisaday Skrevet 2. desember 2018 #10472 Skrevet 2. desember 2018 43 minutter siden, Ny Bruker skrev: Ve folk at milf står for "Mom, I love to fuck"? Har sett flere som tatooerer det eller bruker i bloggnavnet... Det står for "mother I'd like to fuck" 47
Nobile Skrevet 2. desember 2018 #10473 Skrevet 2. desember 2018 Siden “vennene” hennes/hans/deres er selvstendige individer som er kapabel til å bestemme over seg selv, så velger de vil den siden de synes er naturlig. Hun fremstår veldig eiesyk 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. desember 2018 #10474 Skrevet 3. desember 2018 20 hours ago, Ny Bruker said: Ve folk at milf står for "Mom, I love to fuck"? Har sett flere som tatooerer det eller bruker i bloggnavnet... 19 hours ago, elisaday said: Det står for "mother I'd like to fuck" Har jo hørt det før, men det er interessant å tenke på hvem Anna da alltid tilkaller når Jan er borte, og hun har barna ( =resultatet av akten) alene. Tragisk.
Storekommode Skrevet 3. desember 2018 #10475 Skrevet 3. desember 2018 9 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Har jo hørt det før, men det er interessant å tenke på hvem Anna da alltid tilkaller når Jan er borte, og hun har barna ( =resultatet av akten) alene. Tragisk. ?? 27
Gjest Sjokka Skrevet 4. desember 2018 #10476 Skrevet 4. desember 2018 Jeg er litt nysgjerrig på hvordan det gikk med den bota som Anna vil ha redusert. Den skulle bli tatt opp igår, den 3.desember? Noen som vet noe nytt, eller er det kanskje for tidlig?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. desember 2018 #10477 Skrevet 4. desember 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Sjokka Skrevet 4. desember 2018 #10478 Skrevet 4. desember 2018 39 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Gud så kleint "That booty tho" på bilder av A. Om det er hun eller J er for meg uinteressant, da det er under hennes navn og blir da jævlig kleint for å si det mildt. Spesielt når rumpa er litt... dask. Ikke noe å rope varsku for, ikke at det er noe galt med hennes av den grunn. Faen heller, blir garantert redigert, slettet, strike og kastet ut av Kg patruljen allikevel #GittOpp Dask og slask rumpe er ikke noe å skryte av, for å si det sånn. Hva handlet innlegget om? Har bare fått med meg bildet.
Gjest Hoppetau Skrevet 4. desember 2018 #10479 Skrevet 4. desember 2018 42 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Gud så kleint "That booty tho" på bilder av A. Om det er hun eller J er for meg uinteressant, da det er under hennes navn og blir da jævlig kleint for å si det mildt. Spesielt når rumpa er litt... dask. Ikke noe å rope varsku for, ikke at det er noe galt med hennes av den grunn. Faen heller, blir garantert redigert, slettet, strike og kastet ut av Kg patruljen allikevel #GittOpp Dask og slask rumpe er ikke noe å skryte av, for å si det sånn. Problemet her er badedrakten som er lite flatterende. Den er både for trang, dratt for langt opp og går alt for langt opp på ryggen slil at kroppen får feil proporsjoner.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. desember 2018 #10480 Skrevet 4. desember 2018 (endret) Sjokka skrev (På 4.12.2018 den 21.05): Hva handlet innlegget om? Har bare fått med meg bildet. Hoppetau skrev (På 4.12.2018 den 21.08): Problemet her er badedrakten som er lite flatterende. Den er både for trang, dratt for langt opp og går alt for langt opp på ryggen slil at kroppen får feil proporsjoner. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå