Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Oppland skrev:

Hva? Er det så ille? Det har jeg faktisk ikke hørt om før i et privathus. 

Det er ganske spesielt ja, men helt sant. Må være veldig rart å bo sånn... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, FruRosa skrev:

Det ER ekko der! Man hører det tydelig på filmsnuttene hun legger ut.

Vet!! Helt metallisk. Men står i stil med omgivelsene da..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Våkne opp med Daniel». Annonse på siste snap. Så er det bilde av henne og det jeg regner med er Jan (men som er sensurert). Poenget er vel at folk skal tenke det er eksen... hun har prøvd seg med slike «Daniel-overskrifter» før også, «jeg elsker Daniel» osv. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
2 minutter siden, richbitch skrev:

«Våkne opp med Daniel». Annonse på siste snap. Så er det bilde av henne og det jeg regner med er Jan (men som er sensurert). Poenget er vel at folk skal tenke det er eksen... hun har prøvd seg med slike «Daniel-overskrifter» før også, «jeg elsker Daniel» osv. 

Daniel Wellington klokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkererter

Oisann, den spisestua var steril. Liker både møblene, gulvet og fargene, men det der blir altfor tomt. 

Jeg har selv en svært minimalistisk innredning i mitt hjem, men det har sammenheng med at jeg bor i leilighet og vil at den skal virke større og vil ha litt luft rundt meg. Hadde jeg hatt det så romslig som henne, så hadde til og med jeg skaffet noen flere blomster og mer pynteting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Hoppetau skrev:

Daniel Wellington klokker. 

Skjønner det, men hun håper nok at flest mulig skal tro at det er snakk om noe annet (en viss barnefar f.eks) ;)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Panda90 skrev:

Da har kakebakeren bekreftet på facebooksiden sin at hun har sendt faktura og at denne ble betalt av Anna igår. Hun legger nå saken bak seg. 

Flott at hun har fått betalt!

Jeg tenker at dette bekrefter at Anna har forstått og/eller blitt fortalt at denne saken kunne hun ikke komme unna uten å gjøre opp for seg når hun brøt avtalen om reklame på bloggen.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FruRosa skrev:

Jeg tenker at dette bekrefter at Anna har forstått og/eller blitt fortalt

Mest sannsynlig blitt fortalt, for det er sjelden eller aldri noen selvkritikk å spore der i heimen

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Panda90 skrev:

Da har kakebakeren bekreftet på facebooksiden sin at hun har sendt faktura og at denne ble betalt av Anna igår. Hun legger nå saken bak seg. 

👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2018 den 10.50, Panda90 skrev:

Hva heter kakebakeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minnus skrev:

Hva heter kakebakeren?

Google "Anna Rasmussen i kakebråk" så får du opp vgsaken hvor navnet til kakebakeren nevnes. Hun er ikke en offentlig person og har nå skrevet at hun vil legge saken bak seg, så da bør det respekteres og jeg ønsker ikke å spre hennes navn i forum. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Panda90 skrev:

Google "Anna Rasmussen i kakebråk" så får du opp vgsaken hvor navnet til kakebakeren nevnes. Hun er ikke en offentlig person og har nå skrevet at hun vil legge saken bak seg, så da bør det respekteres og jeg ønsker ikke å spre hennes navn i forum. 

Jeg bare finner ikke noe om det med fakturaen på facebook siden hennes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hele bloggen slettet? Stakk innom for å sjekke noe nå og kom til denne siden 

Skjermbilde 2018-11-30 kl. 15.08.08.png

Endret av Littlewoman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Littlewoman skrev:

Er hele bloggen slettet? Stakk innom for å sjekke noe nå og kom til denne siden 

Skjermbilde 2018-11-30 kl. 15.08.08.png

Gidd ikke gi henne klikk for å sjekke. Anbefaler ingen andre å prøve heller.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida den er oppe den. Siste innlegg er fra i går, om at de skal på ferie til Danmark 

@Littlewoman

Edit: unnskyld: to dager siden 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...