Justlooking Skrevet 9. oktober 2018 #9841 Skrevet 9. oktober 2018 4 minutter siden, Hoppetau skrev: Før het hun Mammatilmichelle nå blogger hun under eget navn Stemmer det, jeg misforsto 😋 1
Gjest Sjokka Skrevet 9. oktober 2018 #9842 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, Justlooking skrev: Det er vel disse tre mailene som har gjort henne ulykkelig og ikke bryllupet? Kan være at hun ikke fikk satt ned boten eller mer varsel om dårlig merking eller hva som helst som ikke vi vet. Tre negative mailer samtidig ødela antagelig for henne nå som hun håpet å kunne være lykkelig. Ja jeg tenker og det må være noe dårlig nytt med de mailene.
Populært innlegg Summ Skrevet 9. oktober 2018 Populært innlegg #9843 Skrevet 9. oktober 2018 Det er ikke rart du føler du fortjener bedre, Anna. Du skrev det på bloggen din. Du skrev noe slikt; «Det har alltid vært BF2, det er han jeg elsker, og det er han jeg vil være med. Om jeg hadde valgt Jan nå, ville jeg alltid følt senere at han var et andrevalg.» Så kom innlegg om at du ble dumpet, og deretter kom innlegg om hus, hage, far til barna og familielivet. Du hadde alltid ønsket deg en familie for barna dine. Dette sa du at du visste Jan kunne gi deg. Men Anna, du fikk det du ønsket deg, men du glemte at du skulle ønsket deg kjæreste selv. Du kunne ventet på en som elsket deg, ikke en som forgudet deg. Å ha to barn i så ung alder, da er det tøft å få seg type. Men hva om du hadde vært singel i noen år? Og levd livet du selv skapte for deg, helt til du visste at alt var perfekt for deg og dine barn? Nå har du et familieliv, men du har ikke et kjærlighetsliv. Vi så på bloggen din, vi så på bloggerne, vi så deg forelsket og lykkelig med BF2, og vi så deg komfortabel og glad med Jan. Så nå sitter du her, med 3 barn, og ulykkelig gift. Gratulerer med et perfekt bryllup for deg og Jan, som du skrev, du skrev ikke «oss», og du skrev ikke «meg og min kjære». det er ikke forsent for deg å bli lykkelig Anna, du fortjener å være det. Vi har sett deg ulykkelig i mange år nå, med materialistiske hensikter og fokus på sex. Tenk på hvor lenge du har kjent Jan, han ville jo være med deg før du fikk ditt andre barn, men du valgte en annen, så kom Jan å besøkte deg på Kypros, og du valgte han bort igjen! Du ble dumpet, du brukte han som rebound, og så for deg familielivet, og ville ha det. Alt dette står på bloggen din, folk har advart deg, du har skjermet deg selv, og nå er du oppriktig ulykkelig. Ja, du fortjener bedre Anna, men dette har du valgt helt selv. 74
Ny Bruker Skrevet 10. oktober 2018 #9844 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg følte at hele siste innlegget ikke var ekte. At det er bare for klikk. Hun skriver det hun tror hun vi forventer at hun skal skrive.... Ja, hun har det ikke så bra med seg selv eller livvet sitt, men dette innlegget var over the top. Trengte hun ikke mer enn 24 timer for å bekrefte for seg selv at hun fortsatt var ulykkelig? Jeg mener det er like mye å ordne de første dagene etter bryllupet som de siste dagene før bryllupet... Hverdagen slo ikke meg i trynnet morgenen etter. Og hvor er det hun leste/hørte om rosa skyene etter bryllupet? Jeg har aldri hørt noe om dette. 16
BeverTramp Skrevet 10. oktober 2018 #9845 Skrevet 10. oktober 2018 36 minutter siden, Ny Bruker skrev: Jeg vet ikke hvorfor, men jeg følte at hele siste innlegget ikke var ekte. At det er bare for klikk. Hun skriver det hun tror hun vi forventer at hun skal skrive.... Ja, hun har det ikke så bra med seg selv eller livvet sitt, men dette innlegget var over the top. Trengte hun ikke mer enn 24 timer for å bekrefte for seg selv at hun fortsatt var ulykkelig? Jeg mener det er like mye å ordne de første dagene etter bryllupet som de siste dagene før bryllupet... Hverdagen slo ikke meg i trynnet morgenen etter. Og hvor er det hun leste/hørte om rosa skyene etter bryllupet? Jeg har aldri hørt noe om dette. Jeg tror dette er et av de mest ekte innleggene hun noen gang har skrevet. Jeg tror at hun trodde at et ekteskap skulle løse mye, og at hun endelig skulle føle på den "ekte familien" hun opplevde å mangle i barndommen. Det eneste som overrasket meg er at hun delte innlegget. Jeg hadde forventet innlegg på innlegg med bilder, som illustrerte det perfekte bryllup og ekteskap. At hun skulle dekke over det hun kjenner på nå, med blomster og hjerter for å ikke miste ansikt etter all vinglingen før bryllupet. Deretter clickbait om noen uker/mndr. Anna har tidligere vist å kunne smi mens jernet er varmt, og melke situasjonen hun står i. I dette tilfelle ville hun nok ha tjent mange klikk på deling av bryllupsbilder opp og ned i mente. 22
Frøken fjong Skrevet 10. oktober 2018 #9846 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Stakkars.. Dette er bare trist å lese. Håper noen kan hjelpe henne til å motta hjelp. Får vondt av Jan som må stå i slikt drama - selv etter bryllupet sitt. Dette skulle være kjærlighetens dag for dem begge. Nå sabotert... Endret 10. oktober 2018 av Frøken fjong 17
Gjest Sjokka Skrevet 10. oktober 2018 #9847 Skrevet 10. oktober 2018 2 timer siden, Ny Bruker skrev: Jeg vet ikke hvorfor, men jeg følte at hele siste innlegget ikke var ekte. At det er bare for klikk. Hun skriver det hun tror hun vi forventer at hun skal skrive.... Ja, hun har det ikke så bra med seg selv eller livvet sitt, men dette innlegget var over the top. Trengte hun ikke mer enn 24 timer for å bekrefte for seg selv at hun fortsatt var ulykkelig? Jeg mener det er like mye å ordne de første dagene etter bryllupet som de siste dagene før bryllupet... Hverdagen slo ikke meg i trynnet morgenen etter. Og hvor er det hun leste/hørte om rosa skyene etter bryllupet? Jeg har aldri hørt noe om dette. Det er resultatet av hvordan hun har drevet bloggen. Vi tviler og klarer ikke stole på noe hun skriver lenger pga hun har vist hvor lite troverdig hun er. Jeg fikk vondt av henne når jeg leste innlegget hennes igår, og tenker at jenta trenger hjelp. Samtidig så spør jeg meg selv hva hun driver med. Var gårsdagens innlegg bare et stort qlickbait og oppdiktet historie? Men da må jo all positiviteten hun har vist på bloggen den siste tiden også være et spill for galleriet. Jeg som tenkte at nå må vi gi henne em sjanse til å bevise hun har lært og virkelig går inn for å forandre bloggen.... Igjen ødelegger hun for seg selv..Trist.
GammelKaktus Skrevet 10. oktober 2018 #9848 Skrevet 10. oktober 2018 Det skal jo ikke så mye til for å vippe henne av pinnen og at hun har får det jævlig. Slik har det jo vært siden hun begynte med denne bloggingen. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun ikke går til psykolog for å få hjelp til å finne ut hva som feiler henne. Hun har jo både tid og penger til det, og når hun finner ut hva som feiler henne så tror jeg hun ville fått det mye bedre og ting ville nok falt litt mer på plass. Slik det er nå så tror hun at et barn til vil gjøre alt bra, få en kjæreste vil gjøre alt bra, kjøpe hus vil gjøre alt bra, gifte seg vil gjøre alt bra... Men det ender alltid opp med at hun blir trist, lei og frustrert for hun får ikke den roen og "lykken" hun higer etter. Den roen og lykken skal du jo ha i deg selv før du begynner med alt det andre... For helt vondt av den jenta og at de rundt henne ikke klarer å hjelpe henne mer, må være utrolig frustrerende for de og. 15
Gjest Sjokka Skrevet 10. oktober 2018 #9849 Skrevet 10. oktober 2018 Anna skriver i innlegget hun sliter så mye hun klarer ikke å stå opp om morgenen. Er det da Jan som tar seg av alt i det hjemmet?. Litt farlig å utlevere seg slik på nett. Ikke rart lesere roper hvor er barnevernet? Om Anna er så ustabil som hun framstår på bloggen, så er hun totalt avhengig av Jan for å få hverdagen til å gå rundt. Jan er mer enn god som står i dette. Faktisk så mener jeg det står RESPEKT av hva han gjør.
Antoinette Skrevet 10. oktober 2018 #9850 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg ønsker meg kun en ting for Anna nå og det er å komme seg tilbake på skolebenken og dermed legge grunnlag for en skikkelig jobb. Hun kan ikke være "mamma" for alltid men må skape litt eget liv. Det er virkelig på tide. 9
Xstrella Skrevet 10. oktober 2018 #9851 Skrevet 10. oktober 2018 Er det prinsessenykkene og clickbait hun trenger? Hva føler Jan oppi dette hvis det ikke er bloggskuespill da? 3
Aurora** Skrevet 10. oktober 2018 #9852 Skrevet 10. oktober 2018 57 minutter siden, Sjokka skrev: Det er mye vi aksepterer og holder ut pga de små arvingene våre tenker jeg... Glad i henne er han nok, men snakke meg om utfordringer på veien. Må jo bli sliten av det Vet det, men er jo en grense på hvor lenge man gidder, men tror barna er den store grunnen til at han holder ut 7
Raven Emerald Skrevet 10. oktober 2018 #9853 Skrevet 10. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Raven Emerald, mod.
Irja Skrevet 10. oktober 2018 #9854 Skrevet 10. oktober 2018 På tide å slutte å jakte på lykke. Lykke er ikke en varig tilstand. Lykke er korte blaff som kommer til deg her og der. Kanskje et par ganger i løpet av en dag. Søk hjelp, Anna! 14
MiaMicro Skrevet 10. oktober 2018 #9855 Skrevet 10. oktober 2018 Ops, dermed er hun i offerrollen nok en gang. Lei seg fordi hun oppdaget at hun ikke er prinsesse, ikke engang med en ert i senga. Anna har psykolog, men det holder ikke så lenge hun ikke greier å se på seg selv uten å se et offer. Det er ikke synd på henne, ja hun har psykiske problemer så det holder, men ikke verre enn at hun underholder familien økonomisk med dem. Opptur, nedtur, penger i kassa. 12
Gjest Tvefru Skrevet 10. oktober 2018 #9856 Skrevet 10. oktober 2018 14 timer siden, Sjokka skrev: Anna skriver i innlegget hun sliter så mye hun klarer ikke å stå opp om morgenen. Er det da Jan som tar seg av alt i det hjemmet?. Litt farlig å utlevere seg slik på nett. Ikke rart lesere roper hvor er barnevernet? Om Anna er så ustabil som hun framstår på bloggen, så er hun totalt avhengig av Jan for å få hverdagen til å gå rundt. Jan er mer enn god som står i dette. Faktisk så mener jeg det står RESPEKT av hva han gjør. Det er ikke veldig uvanlig at en mor går gjennom en vanskelig fase som eks. depresjon, synes ikke vi skal rope på barnevernet for det. Det er som du sier en annen person der som passer på de også.
Gjest Tvefru Skrevet 10. oktober 2018 #9857 Skrevet 10. oktober 2018 23 timer siden, Summ skrev: Det er ikke rart du føler du fortjener bedre, Anna. Du skrev det på bloggen din. Du skrev noe slikt; «Det har alltid vært BF2, det er han jeg elsker, og det er han jeg vil være med. Om jeg hadde valgt Jan nå, ville jeg alltid følt senere at han var et andrevalg.» Så kom innlegg om at du ble dumpet, og deretter kom innlegg om hus, hage, far til barna og familielivet. Du hadde alltid ønsket deg en familie for barna dine. Dette sa du at du visste Jan kunne gi deg. Men Anna, du fikk det du ønsket deg, men du glemte at du skulle ønsket deg kjæreste selv. Du kunne ventet på en som elsket deg, ikke en som forgudet deg. Å ha to barn i så ung alder, da er det tøft å få seg type. Men hva om du hadde vært singel i noen år? Og levd livet du selv skapte for deg, helt til du visste at alt var perfekt for deg og dine barn? Nå har du et familieliv, men du har ikke et kjærlighetsliv. Vi så på bloggen din, vi så på bloggerne, vi så deg forelsket og lykkelig med BF2, og vi så deg komfortabel og glad med Jan. Så nå sitter du her, med 3 barn, og ulykkelig gift. Gratulerer med et perfekt bryllup for deg og Jan, som du skrev, du skrev ikke «oss», og du skrev ikke «meg og min kjære». det er ikke forsent for deg å bli lykkelig Anna, du fortjener å være det. Vi har sett deg ulykkelig i mange år nå, med materialistiske hensikter og fokus på sex. Tenk på hvor lenge du har kjent Jan, han ville jo være med deg før du fikk ditt andre barn, men du valgte en annen, så kom Jan å besøkte deg på Kypros, og du valgte han bort igjen! Du ble dumpet, du brukte han som rebound, og så for deg familielivet, og ville ha det. Alt dette står på bloggen din, folk har advart deg, du har skjermet deg selv, og nå er du oppriktig ulykkelig. Ja, du fortjener bedre Anna, men dette har du valgt helt selv. Fikk frysninger da jeg leste dette. Hvem er BF2?
Korpsnerden Skrevet 11. oktober 2018 #9858 Skrevet 11. oktober 2018 (endret) 4 timer siden, Tvefru skrev: Fikk frysninger da jeg leste dette. Hvem er BF2? Barnefar 2, faren til sønn nr. 1. En nederlender som heter Mathijs eller noe i den duren. https://www.side2.no/underholdning/mamma-til-michelle-er-ikke-lenger-singel-4554446 Endret 11. oktober 2018 av Korpsnerden La inn link 5
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. oktober 2018 #9859 Skrevet 11. oktober 2018 Da har hun slettet det mye omtalte innlegget. Hun er jo litt som en jojo-leke, virker det som..
Ny Bruker Skrevet 11. oktober 2018 #9860 Skrevet 11. oktober 2018 19 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Da har hun slettet det mye omtalte innlegget. Hun er jo litt som en jojo-leke, virker det som.. Sikkert en rosa-sky-dag i dag. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå