Diamant Skrevet 9. oktober 2018 #9821 Del Skrevet 9. oktober 2018 Vet ikke om denne ligger her på Rampelys et sted? https://www.minmote.no/#!/artikkel/24460148/forbrukertilsynet-ber-influencer-annonsoer-om-aa-skjerpe-seg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. oktober 2018 #9822 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 9. oktober 2018 #9823 Del Skrevet 9. oktober 2018 8 timer siden, Diamant skrev: Vet ikke om denne ligger her på Rampelys et sted? https://www.minmote.no/#!/artikkel/24460148/forbrukertilsynet-ber-influencer-annonsoer-om-aa-skjerpe-seg Jeg postet denne i CBE tråden, men den er jo absolutt aktuell for Anna og Anne Brith også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 9. oktober 2018 #9824 Del Skrevet 9. oktober 2018 Trist å lese dette blogginnlegget. Hun har kommet seg gjennom bryllupet og er utslitt. Skulle ønske hun fikk den hjelpen hun trenger. Hun har klart å være positiv på bloggen siden hun endret navnet til Anna Rasmussen. Og så kom dette... Får oppriktig vondt av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 9. oktober 2018 #9825 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hun skriker jo etter hjelp! Håper noen rundt henne tar det på alvor! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 9. oktober 2018 #9826 Del Skrevet 9. oktober 2018 Gud hjelpe meg, for et innlegg. Ikke at det er et sjokk, hun har en naivitet som er sykt skremmende. Hva trodde hun, at hun plutselig skulle bli sykt forelska av å gifte seg? At småbarnslivet skulle endre seg? Narsissismen skinner gjennom som vanlig på slutten av innlegget, når hun fokuserer på at HUN fortjener bedre. Nok en gang skinner det gjennom hvor inderlig ung hun er, og hvor ustabil hun fremstår. Jeg håper noen rundt henne kan skaffe henne hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. oktober 2018 #9827 Del Skrevet 9. oktober 2018 Det virker som hun har klart å være positiv mens hun hadde bryllupet (og planleggingen rundt dette) å se fram til, men nå som det er over er livet hennes like tomt og trist. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. oktober 2018 #9828 Del Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, Squill skrev: Gud hjelpe meg, for et innlegg. Ikke at det er et sjokk, hun har en naivitet som er sykt skremmende. Hva trodde hun, at hun plutselig skulle bli sykt forelska av å gifte seg? At småbarnslivet skulle endre seg? Narsissismen skinner gjennom som vanlig på slutten av innlegget, når hun fokuserer på at HUN fortjener bedre. Nok en gang skinner det gjennom hvor inderlig ung hun er, og hvor ustabil hun fremstår. Jeg håper noen rundt henne kan skaffe henne hjelp. Det krever at hun innser at hun trenger hjelp, og er villig til å ta imot denne... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 9. oktober 2018 #9829 Del Skrevet 9. oktober 2018 Oi for et innlegg. Håper hun kan søke seg hjelp snart oss noen profesjonelle, er jo ganske tydelig at hun sliter psykisk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. oktober 2018 #9830 Del Skrevet 9. oktober 2018 Måtte synde kraftig og klikket inn på bloggen. Bidro der til 1.plass i morgen. 🙄 Hva skal man si. Annet at nå bør bloggen legges ned for godt. Start på skole og få utdanning. Få en vanlig jobb, treff studenter og andre kollegaer. Livet er ikke å utlevere hele sitt eget liv til fremmede mennesker. Ikke rart angsten kommer. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 9. oktober 2018 #9831 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hun nevnte noe om 3 mailer hun hadde fått etter bryllupet. Det virket som det hadde fått henne til å vippe over igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 9. oktober 2018 #9832 Del Skrevet 9. oktober 2018 Nå måtte jeg faktisk også klikke meg inn, for jeg trodde ikke det kunne være så ille som dere beskrev. Men der tok jeg feil. Anna trenger hjelp med sine vanskelige følelser, og hun trenger å skjermes fra denne utleveringen av seg selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 9. oktober 2018 #9833 Del Skrevet 9. oktober 2018 Huff.. hun må få hjelp til å sortere tankene og følelsene sine.. kan ikke vært godt å ha det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 9. oktober 2018 #9834 Del Skrevet 9. oktober 2018 Det virker som hun kjeder seg lett og trenger nye og større kick hele tiden for å ikke føle den tomhetsfølelsen, store, dårlig gjennomtenkte avgjørelser som ender i tårer og sorg fordi det ikke gikk denne gangen heller, tomhetsfølelsen forsvant ikke. Anna, hvis du leser her inne så håper jeg du tar rådet om å søke hjelp på alvor, det kan virkelig hjelpe deg til ikke å føle deg så rastløs og urolig som du kanskje føler deg. Barna dine er avhengige av at du finner din indre ro og stødighet, og lærer deg å bli tryggere på deg selv og bekrefte deg selv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 9. oktober 2018 #9835 Del Skrevet 9. oktober 2018 Jeg fikk helt vondt av hennes innlegg i dag. Håper det er noen gode folk rundt henne og noen som kan forklare henne hvorfor hun ikke må utsette seg selv for mer blogging 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 9. oktober 2018 #9836 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Jeg gifter meg ung, hadde vært sammen med mannen i tre år allerede, og husker hvor skuffa alle ble når jeg svarte at det ikke kjenntes noe annerledes ut etter at jeg var gift. De forventa lykke svaret, men sannheten er jo at det kjennes helt likt ut særlig når man har vært sammen en stund. Forskjellen mellom meg og Anna var jo at jeg var forberedt på det, lykken over en fin fest, eller en fin ferie feks er utrolig kortvarig. Det er fint der og da men lykken må man faktisk finne i hverdagen, ikke i unntakene. Dersom man tror at et bryllup, en fest, en ferie osv løser problemene sine vil man aldri finne faktisk lykke. Faktisk lykke finner man i å gjøre noe som gir en mening i livet, ved å produsere noe, vokse og gro frem noe, utvikle seg selv og lære nye ting. Og dette har desverre ikke Anna, ut over familien sin. Så lenge de er på jobb, i skole og barnehage og nettopp gjør alle disse tingene som gir mening mens hun sitter alene igjen hjemme vil hun alltid kjenne på ulykkeligheten. Endret 9. oktober 2018 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. oktober 2018 #9837 Del Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Trist å lese dette blogginnlegget. Hun har kommet seg gjennom bryllupet og er utslitt. Skulle ønske hun fikk den hjelpen hun trenger. Hun har klart å være positiv på bloggen siden hun endret navnet til Anna Rasmussen. Og så kom dette... Får oppriktig vondt av henne. Hun har vel hatt det navnet i mange år nå. Det var Jan som byttet etternavn for en stund siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 9. oktober 2018 #9838 Del Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, Justlooking skrev: Hun har vel hatt det navnet i mange år nå. Det var Jan som byttet etternavn for en stund siden. Før het hun Mammatilmichelle nå blogger hun under eget navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. oktober 2018 #9839 Del Skrevet 9. oktober 2018 49 minutter siden, Sjokka skrev: Hun nevnte noe om 3 mailer hun hadde fått etter bryllupet. Det virket som det hadde fått henne til å vippe over igjen Det er vel disse tre mailene som har gjort henne ulykkelig og ikke bryllupet? Kan være at hun ikke fikk satt ned boten eller mer varsel om dårlig merking eller hva som helst som ikke vi vet. Tre negative mailer samtidig ødela antagelig for henne nå som hun håpet å kunne være lykkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 9. oktober 2018 #9840 Del Skrevet 9. oktober 2018 4 minutter siden, Justlooking skrev: Hun har vel hatt det navnet i mange år nå. Det var Jan som byttet etternavn for en stund siden. Jeg mente når hun byttet bloggnavn. Fra mammatilmichelle og over på Anna Rasmussen ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå