Aryamili Skrevet 8. oktober 2018 #9801 Del Skrevet 8. oktober 2018 25 minutter siden, Sjokka skrev: Stemmer. Vi må tyde det ut ifra bokstavene som er. Utrolig at hun fortsatt driver med dette. Faktisk litt provoserende.. Jeg ser ikke, er det på instagram eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 8. oktober 2018 #9802 Del Skrevet 8. oktober 2018 7 minutter siden, Aurora** skrev: Jepp. Selv etter bot, så gir hun faen. Bare å melde inn, igjen. Når skal hun lære? Hun vil ikke lære. Alt for klikk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 8. oktober 2018 #9803 Del Skrevet 8. oktober 2018 2 minutter siden, Aryamili skrev: Jeg ser ikke, er det på instagram eller? Snap 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 8. oktober 2018 #9804 Del Skrevet 8. oktober 2018 6 minutter siden, Aryamili skrev: Jeg ser ikke, er det på instagram eller? Øverst i venstre hjørne på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 8. oktober 2018 #9805 Del Skrevet 8. oktober 2018 18 minutter siden, Aryamili skrev: Jeg ser ikke, er det på instagram eller? Både på instagramstories og snapchatstories. Håper mange melder dette inn. Og at folk fortsetter å melde inn HVER gang hun driver på slik! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. oktober 2018 #9806 Del Skrevet 8. oktober 2018 Link eller mail til hvor hennes manglende merking av reklame kan meldes inn?) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 8. oktober 2018 #9807 Del Skrevet 8. oktober 2018 2 minutter siden, Tran09 skrev: Link eller mail til hvor hennes manglende merking av reklame kan meldes inn?) Google tips og klage forbrukertilsynet, så finner du det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 8. oktober 2018 #9808 Del Skrevet 8. oktober 2018 26 minutter siden, Tran09 skrev: Link eller mail til hvor hennes manglende merking av reklame kan meldes inn?) https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkererter Skrevet 8. oktober 2018 #9809 Del Skrevet 8. oktober 2018 Den reklamemerkinga kunne hun bare ha droppa, den kan umulig være innafor og da kan det like godt utelates helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 8. oktober 2018 #9810 Del Skrevet 8. oktober 2018 Noen få linjer på bloggen i dag også og et bilde av sønnene. Jeg lurer på hvor mange blogginnlegg hun kommer til å legge ut av bryllupet. Det blir ikke få! 😐 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swiftyness Skrevet 8. oktober 2018 #9811 Del Skrevet 8. oktober 2018 9 timer siden, marthes skrev: Hun er så sliten ette helgen på snap at det nesten var umulig å merke m reklame... skal godt gjøres å se de! Håper flere sender de inn... Skulle til å kommentere det samme... skjønner ikke at det går an. Det er jo helt klart med overlegg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. oktober 2018 #9812 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. oktober 2018 #9813 Del Skrevet 8. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 8. oktober 2018 #9814 Del Skrevet 8. oktober 2018 Jeg er ikke flink i engelsk selv, men lurer på om mummy’s er skrivefeil? Er ikke mummy=mumie? Eller er jeg helt på jorde😅😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 8. oktober 2018 #9815 Del Skrevet 8. oktober 2018 6 minutter siden, Mainecoon skrev: Jeg er ikke flink i engelsk selv, men lurer på om mummy’s er skrivefeil? Er ikke mummy=mumie? Eller er jeg helt på jorde😅😂 Mummy = mumie Mommy = mamma Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 8. oktober 2018 #9816 Del Skrevet 8. oktober 2018 Det sto "Mummy" på kortet fra Prins Harry til Diana i hennes begravelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 8. oktober 2018 #9817 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) «Mummy» er ein typisk engelsk/britisk versjon av mamma (mum) mens «Mommy» (mom) er meir amerikansk. Endret 8. oktober 2018 av decker Tilføyelse 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. oktober 2018 #9818 Del Skrevet 8. oktober 2018 https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/mummy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 8. oktober 2018 #9819 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Mommy - amerikansk Mummy - britisk Mummy kan også bety mumie. Endret 8. oktober 2018 av MoKath 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 9. oktober 2018 #9820 Del Skrevet 9. oktober 2018 Kritikken begynner å bli litt flisespikkeri nå. Vi kan bedre enn å diskutere bryllupsbudsjett, «ikke nok» venner og ikke fin nok brud. Kanskje hun har skjerpet seg litt nå som dette stort sett har vært temaet siste sidene? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå